Ajuntament de Nules (Plana Baixa-Castelló). Centro de Formación de Personas Adultas de Nules. www.nules.es
En cumplimiento de lo dispuesto en las bases de las pruebas selectivas para la creación de una bolsa de trabajo de personal docente para el Centro de Formación de Personas Adultas de Nules, se hace público que mediante Resolución de la Alcaldía de fecha 6 de julio de 2010, se aprueban las bases que han de regir el proceso selectivo, que son las que a continuación se relacionan.
“ANEXO I
BASES QUE HAN DE REGIR LA CONTRACTACIÓ LABORAL TEMPORAL DE PROFESSORS PER AL CENTRE MUNICIPAL DE FORMACIÓ DE PERSONES ADULTES DE L’AJUNTAMENT DE NULES
“ANEXO I
BASES QUE HAN DE REGIR LA CONTRACTACIÓ LABORAL TEMPORAL DE PROFESSORS PER AL CENTRE MUNICIPAL DE FORMACIÓ DE PERSONES ADULTES DE L’AJUNTAMENT DE NULES
1.- OBJECTE Y CARACTERÍSTIQUES DEL CONTRACTE.-1.1. L’Ajuntament de Nules té prevista la creació d’una borsa de treball de professors per a possibles contractes temporals parcials amb l’objectiu de realitzar tasques d’ensenyament adscrites al Centre Municipal de Formació de Persones Adultes de Nules, mitjançant el sistema de concurs-oposició. Es per això que s’aproven aquestes bases per a seleccionar professors per a desenvolupar l’ensenyança així com les activitats complementàries que s’organitzen. Es signifi ca que aquestes places realitzaran les seues funcions en el Centre Municipal de Formació de Persones Adultes, en conseqüència l’horari serà el que es realitze en aquesta Escola.
1.2. El contracte es realitzarà conforme a l’article 15.1.a) de l’Estatut dels Treballadors, i amb un període de prova d’un mes, amb una duració, jornada laboral que s’assenyalen en el següent quadre. No es podrà prorrogar el contracte.
Núm Curs Progr. Formatiu Títol
1 Informàtica J Tècnic Superior
2 Pintura J Tècnic Superior
1.3. Les funcions a desenvolupar seran la docència dels cursos de l’especialitat corresponent, sota la direcció de la dependència municipal que gestione els cursos, i aquesta a la vegada, dependent orgànicament de l’Alcaldia o Regidoria en la qual delegue. En particular, seran:
a) Programació de l’activitat pedagògica i elaboració de material didàctic, acollint-se a les directrius del servei municipal corresponent.
b) Participació en les reunions d’òrgans de coordinació docent i sessions d’avaluació, així com amb altres entitats i institucions que col·laboren amb el desenvolupament de les activitats del Centre.
c) Tasques relacionades amb activitats d’innovació pedagògica.
d) Cumplimentació de documents administratiu i acadèmics, programació i avaluació.
e) Tasques de captació, inscripció i dinamització.
f) Qualsevol altra que se determine en el projecto educatiu del Centre.
1.4. Els cursos programats atendran al Decret 220/1999, de 23 de novembre, del Govern Valencià, pel qual es regulen els programes formatius que figuren en la Llei 1/1995, de 20 de gener, de la Generalitat Valenciana, de formació de les persones adultes, i s’estableix el currículum dels programes d’alfabetització i programes per a adquirir i actualitzar la formació bàsica de les persones adultes fins a l’obtenció del títol de Graduat en Educació Secundària, a la Comunitat Valenciana.
2.- REQUISITS QUE HAURAN D’ACOMPLIR ELS ASPIRANTS: Per a ser admesos a la realització de les proves selectives, els aspirants hauran de reunir els següents requisits referits a l’últim dia de termini de presentació d’instàncies:
a) Ser espanyol o nacional d’un estat membre de la Comunitat Europea o nacional del Regne de Noruega o de la República d’Islàndia. També podran participar els cònjuges, descendents i descendents del cònjuge, dels espanyols i dels nacionals dels països de la Unió Europea, de Noruega o d’Islàndia, sempre que no siguin separats de dret, menors de vint-i-un anys o majors de l’esmentada edat que visquin a les seves expenses. Igualment podran participar els estrangers residents a Espanya, de conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 4/2000, d’onze de gener.
b) Haver complit 16 anys d’edat i no excedir d’aquella edat en què es pot accedir a la jubilació en el Règim General de la Seguretat Social.
c) Igualment serà requisit indispensable per a poder participar en el procés de selecció aportar almenys un títol de indicat en la base anterior per a cada tipus de contracte de monitor. O estar en condicions d’obtenir-lo en la data que fi nalitze el termini de presentació d’instàncies.
d) Tenir capacitat funcional per a la prestació de les tasques del lloc de treball.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques ni trobar-se incapacitat per a la realització de les funcions públiques per sentència ferma.
f) No estar en cap de les causes d’incompatibilitat ni incapacitat que preveu la legislació vigent.
g) Aportar carta de pagament acreditativa d’haver abonat l’import dels drets de procés selectiu.
4.- PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. 4.1. Els aspirants hauran de presentar una instància de sol·licitud de participació en la present selecció, en el Registre d’entrada de l’Ajuntament de Nules, en el termini de 20 dies naturals des de la publicació de les presents bases en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló. {del 8 al 27 de Agosto de 2010, a.i.} Igualment, les sol·licituds podran presentar-se, en la forma que determina l’article 38.4 de la Llei 30/92, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Anexo II - Modelo de instancia1.2. El contracte es realitzarà conforme a l’article 15.1.a) de l’Estatut dels Treballadors, i amb un període de prova d’un mes, amb una duració, jornada laboral que s’assenyalen en el següent quadre. No es podrà prorrogar el contracte.
Núm Curs Progr. Formatiu Títol
1 Informàtica J Tècnic Superior
2 Pintura J Tècnic Superior
1.3. Les funcions a desenvolupar seran la docència dels cursos de l’especialitat corresponent, sota la direcció de la dependència municipal que gestione els cursos, i aquesta a la vegada, dependent orgànicament de l’Alcaldia o Regidoria en la qual delegue. En particular, seran:
a) Programació de l’activitat pedagògica i elaboració de material didàctic, acollint-se a les directrius del servei municipal corresponent.
b) Participació en les reunions d’òrgans de coordinació docent i sessions d’avaluació, així com amb altres entitats i institucions que col·laboren amb el desenvolupament de les activitats del Centre.
c) Tasques relacionades amb activitats d’innovació pedagògica.
d) Cumplimentació de documents administratiu i acadèmics, programació i avaluació.
e) Tasques de captació, inscripció i dinamització.
f) Qualsevol altra que se determine en el projecto educatiu del Centre.
1.4. Els cursos programats atendran al Decret 220/1999, de 23 de novembre, del Govern Valencià, pel qual es regulen els programes formatius que figuren en la Llei 1/1995, de 20 de gener, de la Generalitat Valenciana, de formació de les persones adultes, i s’estableix el currículum dels programes d’alfabetització i programes per a adquirir i actualitzar la formació bàsica de les persones adultes fins a l’obtenció del títol de Graduat en Educació Secundària, a la Comunitat Valenciana.
2.- REQUISITS QUE HAURAN D’ACOMPLIR ELS ASPIRANTS: Per a ser admesos a la realització de les proves selectives, els aspirants hauran de reunir els següents requisits referits a l’últim dia de termini de presentació d’instàncies:
a) Ser espanyol o nacional d’un estat membre de la Comunitat Europea o nacional del Regne de Noruega o de la República d’Islàndia. També podran participar els cònjuges, descendents i descendents del cònjuge, dels espanyols i dels nacionals dels països de la Unió Europea, de Noruega o d’Islàndia, sempre que no siguin separats de dret, menors de vint-i-un anys o majors de l’esmentada edat que visquin a les seves expenses. Igualment podran participar els estrangers residents a Espanya, de conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 4/2000, d’onze de gener.
b) Haver complit 16 anys d’edat i no excedir d’aquella edat en què es pot accedir a la jubilació en el Règim General de la Seguretat Social.
c) Igualment serà requisit indispensable per a poder participar en el procés de selecció aportar almenys un títol de indicat en la base anterior per a cada tipus de contracte de monitor. O estar en condicions d’obtenir-lo en la data que fi nalitze el termini de presentació d’instàncies.
d) Tenir capacitat funcional per a la prestació de les tasques del lloc de treball.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques ni trobar-se incapacitat per a la realització de les funcions públiques per sentència ferma.
f) No estar en cap de les causes d’incompatibilitat ni incapacitat que preveu la legislació vigent.
g) Aportar carta de pagament acreditativa d’haver abonat l’import dels drets de procés selectiu.
4.- PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. 4.1. Els aspirants hauran de presentar una instància de sol·licitud de participació en la present selecció, en el Registre d’entrada de l’Ajuntament de Nules, en el termini de 20 dies naturals des de la publicació de les presents bases en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló. {del 8 al 27 de Agosto de 2010, a.i.} Igualment, les sol·licituds podran presentar-se, en la forma que determina l’article 38.4 de la Llei 30/92, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
www.nules.es
Ajuntament de Nules . Plaza Mayor, S/N Tel:964670001 Fax:964674931
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia