BORSÍ DE TREBALL PER COBRIR INTERINAMENT AMB CONTRACTE LABORAL TEMPORAL POSSIBLES VACANTS D’ENCARREGAT O CAP DE LA BRIGADA D’OBRES DE L’AJUNTAMENT.
1.NATURALESA I CARACTERÍSTIQUES DE LA PLAÇA.
a) Tipus de Personal: Personal Laboral amb contracte temporal (contracte d’interinitat) per cobrir possibles vacants d’encarregat o cap de la brigada d’obres de l’Ajuntament.
b) Denominació: Encarregat o cap de la brigada d’obres de l’Ajuntament.
c) Característiques de la Plaça: Les especificades al catàleg de llocs de feina.
d) Horari: L'horari serà fixat per la Batlia per tal d'atendre les necessitats del servei.
2.REQUISITS DELS ASPIRANTS. Per ser admès a la realització de les proves selectives, els aspirants a la data d'expiració del termini per a la presentació d'instàncies, hauran de reunir els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del disposat a l’art. 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
b) Tenir complits els 16 anys d'edat i no excedir, en el seu cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió del Graduat escolar, F.P 1, o equivalent.
d) Estar en possessió del permís de conduir categoria B.
e) No haver estat separat mijançant expedient disciplinari del servei de qualsevol Administració Pública.
f) No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impedeixi el normal exercici de la funció.
g) Coneixement oral de la llengua catalana.
Abans de la signatura del contracte, l'interessat ha de fer constar que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat.
3.SISTEMA SELECTIU: Es desglosarà en les següents fases:
a) Prova escrita.
b) Fase de concurs.
c) Entrevista personal.
…
4.PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES. 1. Les instàncies per prendre part en aquesta convocatòria, en la que els aspirants hauran de declarar baix la seva responsabilitat que reuneixen totes les condicions exigides a la Base SEGONA, es dirigiran a la BatlessaPresidenta de la Corporació i es presentaran en el Registre General d'aquest Ajuntament en hores d'oficina.
2. Termini de presentació d'instàncies: Les instàncies per prendre part en aquesta convocatòria es presentaran a l’Ajuntament dins el termini dels quinze dies hàbils següents a la publicació d’aquestes bases sobre el BOIB. {del 25 d'abril al 13 de maig de 2014, a.i.}
3. Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, la BatlessaPresidenta dictarà Resolució en el termini màxim de 10 dies hàbils, aprovant la llista d'admesos i exclosos, explicant els motius en el cas de la seva exclusió. L'esmentada Resolució es publicarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament, donant en el seu cas, un termini de 5 dies per subsanar aquests defectes.
4. A la mateixa Resolució la Batlessa determinarà la data i el lloc de celebració de les proves de selecció, haventse de presentar els aspirants el dia assenyalat provists del D.N.I.
ajsantamariadelcami.org Direcció: Plaça de la Vila, 1, 07320 Santa Maria del Camí, Illes Balears
Telèfon: 971 62 01 31
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia