jueves, 24 de abril de 2014

borsa d'aspirants per proveir, com a funcionaris interins, places vacants de la policia local de l'Ajuntament de Llucmajor, (Mallorca-Illes Balears)

PRIMERA. OBJECTE. 1. L’objecte d’aquesta convocatòria és constituir una borsa de treball en la categoria de policia local com a funcionaris interins, per cobrir necessitats urgents de contractació.
TERCERA. CARACTERÍSTIQUES DE LA PLAÇA
Escala: Administració especial, subescala de serveis especials, classe policia local, categoria policia local.
Grup: C, subgrup C1.
QUARTA. FORMA DE SELECCIÓ El procediment de selecció, per a la constitució de la borsa de treball de policia local, com a funcionaris interins, serà la de concurs, que consistirà en la valoració dels mèrits que detalla l’apartat novè.
CINQUENA. REQUISITS I CONDICIONS GENERALS DELS ASPIRANTS Per participar en aquesta convocatòria, els aspirants han de complir els requisits següents:
Tenir nacionalitat espanyola.
Tenir devuit anys complerts.
Estar en possessió del diploma d’aptitud del Curs de formació bàsica de policia local, propi de la plaça objecte de la convocatòria, expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb validesa de tres anys, o d’actualització en cas de caducitat del termini anterior.
Estar en possessió, o en condicions d’obtenir­lo en la data de finalització del termini de presentació de sol∙licituds, d’algun dels títols següents: títol de batxillerat o qualsevol de les equivalències amb aquest títol establertes per l’Ordre EDU/ 520/2011, de 7 de març, per la qual s’estableixen equivalències amb els títols de batxillerat regulats en la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació.
Entre aquests només a l’efecte d’accés a llocs de treball públics i privats, i sempre que s’acreditin els requisits establerts en aquesta ordre, són equivalents: el títol de batxillerat elemental derivat dels plans d’estudis anteriors a la Llei 14/1970, de 4 d’agost; el títol de Batxillerat Unificat Polivalent (BUP); superació de les Proves d’Accés a la Universitat per a majors de 25 anys; superació de les Proves d’Accés a la Formació Professional de grau superior o títol de tècnic en formació professional (FP1 i cicle formatiu de grau mitjà).
No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic, descrits en l’annex II (quadre d’exclusions mèdiques) del Decret 70/1989, de 6 de juliol, d’establiment de les normes marc, al qual s’han d’ajustar els reglaments de les policies locals de les Illes Balears.
No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública ni estar inhabilitat absolutament o especialment per a la plaça o càrrecs públics per resolució judicial.
No tenir antecedents penals per delictes dolosos.
No estar sotmès a cap causa d’incapacitat d’acord amb la normativa vigent.
Compromís, mitjançant declaració jurada, de dur armes i, si cal, utilitzar­les.
Estar en possessió del permís de conductor A2, B i BTP.
Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat en el sector públic delimitat per l’article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i que no percep cap pensió de jubilació, retir o orfandat.
Tots els aspirants han d’estar en possessió dels requisits el dia que finalitzi el termini de presentació d’instàncies de la convocatòria corresponent.
Els documents acreditatius dels requisits, per original o fotocòpia compulsada, s’han de presentar dins el termini d’admissió de sol∙licituds del procés selectiu, sense que es pugui presentar en cap altre moment; la resta, abans de la presa de possessió.
SISENA. SOL∙LICITUDS I DOCUMENTACIÓ 1. Les sol∙licituds s’han de dirigir al batle president de la Corporació, en el termini de 10 dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de la publicació íntegra d’aquestes bases i aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).{del 25 d'abril al 3 de maig de 2014, a.i.}
2. La presentació de sol∙licituds i la documentació acreditativa esmentada en la base anterior es podrà fer en el Registre General de la Corporació o en la forma establerta per l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
3. La sol∙licitud s’ha d’acompanyar, a més, amb els documents següents:
Fotocòpia del document nacional d’identitat.
Relació dels mèrits de què disposin i que vulguin que es tinguin en compte en la fase de concurs, seguint el mateix ordre d’exposició que consta en la base vuitena, de valoració de mèrits. Aquests mèrits s’han d’acreditar documentalment mitjançant certificats, diplomes, títols, etc., amb originals o fotocòpies acarades. Els mèrits al∙legats i no justificats en la forma indicada no seran valorats. A més, perquè es tinguin en compte determinats mèrits s’han d’assenyalar expressament, no n’hi ha prou amb mencions genèriques.
Resguard acreditatiu de l’abonament de les taxes de dret d’assistència a proves de selecció, l’import de les quals està fixat en 20 €.
4. Els anuncis successius es publicaran en el tauler d’anuncis d’aquest Ajuntament.
www.llucmajor.org/    Direcció: Plaça Espanya, 93, 07620 Llucmajor, Illes Balears Telèfon: 971 66 95 43

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia