viernes, 25 de abril de 2014

2 places d’agent de la Policia Local d’Alcarràs. Ajuntament d'Alcarràs (Lleida). Bases. (codi OP1/2014)

Ajuntament d'Alcarràs.  EDICTE sobre convocatòria del procés de selecció de dues places d’agent de la Policia Local d’Alcarràs mitjançant oposició lliure i aprovació de les bases específiques que han de regir el procés (codi OP1/2014).
BASES ESPECÍFIQUES QUE HAN DE REGIR LA SELECCIÓ DE DUES PLACES D'AGENT DE LA POLICIA LOCAL D’ALCARRÀS MITJANÇANT OPOSICIÓ LLIURE
PRIMERA.- Objecte. L'objecte d'aquesta convocatòria és la selecció, mitjançant oposició lliure, de dues places d'agent de la policia local d’Alcarràs, vacants a la plantilla de personal funcionari d'aquesta Corporació; les característiques de les quals són:
Règim: FUNCIONARI DE CARRERA, dedicació a temps complet.
Cos: POLICIA LOCAL
Escala: ADMINISTRACIÓ ESPECIAL
Subescala: SERVEIS ESPECIALS – Escala Bàsica
Denominació: AGENT DE LA POLICIA LOCAL.
Numero de vacants: 2
Grup de classificació: GRUP C, SUBGRUP C2, segons la classificació professional del personal funcionari de carrera de conformitat amb l'establert a l'article 76 i la Disposició Transitòria tercera. 2 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
Nivell de titulació: Graduat Escolar, Formació Professional de primer grau o equivalent.
Modalitat de selecció: OPOSICIÓ LLIURE
Oferta Pública d’Ocupació: Exercici 2013-Ampliació.
Les bases, els models normalitzats així com la informació referent al present procés de selecció es podran consultar a la pàgina web de l'Ajuntament d’Alcarràs: www.alcarras.cat
SEGONA.- Requisits de les persones aspirants
1.- Per ser admès i, en el seu cas, prendre part en la convocatòria, els/les aspirants/es han de reunir els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola.
b) Haver complert els vint-i-dos (22) anys d’edat i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa dels funcionaris públics, prenent com a referència en ambdós casos la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
c) Tenir una alçada mínima de 1,60 m les dones i 1,65 m els homes, la qual cosa serà comprovada a l’inici de les proves mèdiques.
d) No haver estat condemnat/ada per cap delicte o, en cas d’haver-ho estat, tenir extingida la responsabilitat penal i cancel·lats els antecedents penals, o haver demanat, si escau, la seva cancel·lació.
e) No estar inhabilitat/ada per a l’exercici de les funcions públiques, ni estar separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració pública. Serà aplicable, tanmateix, el benefici de la rehabilitació, sempre que la persona aspirant ho acrediti mitjançant el corresponent document oficial.
f) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions pròpies del lloc de treball, així com trobar-se en condicions de poder realitzar les proves físiques que contempla aquesta oposició, la qual cosa s'acreditarà amb l'oportú certificat mèdic que serà aportat en el moment immediatament anterior a l’inici del quart exercici (aptitud física), segons contempla la base 8.4.
g) No estar comprés en cap de les causes d'incompatibilitat del personal al servei de les Administracions públiques, previstes en la Llei de l’Estat 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques i de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al servei de l’Administració de la Generalitat de Catalunya.
h) Estar en possessió del títol de graduat escolar, graduat en educació secundària, tècnic corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic auxiliar corresponent a formació professional de primer grau o equivalent o superior.
i) Còpia de la documentació acreditativa d’estar en possessió del certificat de nivell intermedi de llengua catalana (nivell B) o superior.
j) Complir les condicions exigides per exercir les funcions que els puguin ésser encomanades, d’acord amb el que determinen la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les Policies Locals de Catalunya, les disposicions que la despleguin i el Reglament dels cossos de policia local.
k) Estar en possessió dels carnets de conduir A, B i BTP. Els/les aspirants hauran d’estar en possessió dels citats permisos a la finalització del període de presentació de les sol·licituds; la qual cosa s’acreditarà mitjançant aportació de la documentació corresponent.
l) Declaració jurada per la qual es pren el compromís de portar armes, d'acord amb les condicions establertes per la normativa vigent.
m) Declaració jurada del compromís a romandre un mínim de 2 anys prestant serveis a l’Ajuntament d’Alcarràs com a agent de la seva Policia Local.
n) El pagament de la taxa de drets d’examen. El resguard del pagament de la taxa, tant si es realitza directament al Registre general de l’ajuntament com en el cas que es faci per gir postal o telegràfic o mitjançant transferència bancària. En el supòsit que l’aspirant es trobi en situació d’atur i no percebi cap prestació econòmica, i als efectes de restar exempt de l’abonament de la taxa d’inscripció, caldrà que aporti un certificat expedit per la corresponent oficina de treball del Servei d’Ocupació de Catalunya o, si s’escau, del Servicio Nacional de Empleo (antic INEM), on consti que l’aspirant es troba en situació d’atur i no percep cap prestació econòmica.
2.- Tots els requisits comuns i específics per a l’accés a la categoria d’agent de la Policia Local s’han de complir el darrer dia de la presentació de sol·licituds i s’ha de presentar FOTOCÒPIA i ORIGINAL per la seva compulsa (o directament FOTOCÒPIES COMPULSADES) a l’hora de fer la inscripció i adjuntar el justificant de pagament de les taxes del dret a examen; tret de l’autorització per a poder conduir vehicles prioritaris (BTP) i el carnet de conducció A, que l’aspirant haurà de posseir a la data de finalització del període de presentació de sol·licituds i haurà de presentar a la finalització del curs selectiu i abans de començar les pràctiques professionals a què fan referència aquestes bases, així com el compromís de mantenir-lo mentre es mantingui la relació de serveis amb la policia local.
3.- Els apartats d), e), g), l), k) i m) quedaran acreditats amb l’aportació del formulari, degudament omplert i signat, que està disponible al web municipal.
TERCERA.- Presentació de sol·licituds. 3.1.- Els aspirants que desitgin prendre part en les proves selectives han de presentar al registre general de l’Ajuntament (Oficina d’Atenció al Ciutadà) a la Plaça de l’Església núm. 1, CP 25.180, una sol·licitud en el model oficial i normalitzat que es facilitarà gratuïtament a les dependencies municipals i a la pàgina web http://www.alcarras.cat
Les sol·licituds han d'anar dirigides a l’Alcaldia de l’Ajuntament d’Alcarràs, s'hi ha de fer constar que es reuneixen els requisits demanats i l'aspirant ha de fer constar que es compromet, en cas de nomenament, a l'acatament de la Constitució i de l'Estatut d'Autonomia de Catalunya, d'acord amb el que estableix l'article 62 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril.
Les sol·licituds s'han de presentar en hores d'oficina al registre general de l'Ajuntament. També es podran presentar en els registres i la forma determinada per l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, del règim jurídic de les Administracions públiques i del procediment administratiu comú.
3.2.- El termini de presentació de sol·licituds començarà l'endemà de la publicació de les bases específiques en el Butlletí Oficial de la Província (BOP) i acabarà als 20 dies naturals comptats a partir de l'endemà de la publicació de l’anunci de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC). En aquest anunci s’hi indicarà el número i data del Butlletí Oficial de la Província on s’hagin publicat íntegrament les bases de la convocatòria.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia