Ajuntament de Porreres. Bases per constituir una borsa d’aspirants per proveir places vacants de policia local
Aprovades per Decret de Batlia de dia 26 de març de 2014, es publiquen integrament les bases específiques que regiran la convocatòria per constituir una borsa d’aspirants per proveir, com a funcionaris interins, places vacants de Policia Local de l’Ajuntament de Porreres, tal com disposa l’art. 49.2 de la Llei 3/2007, de 27 de març de la Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Primera.- Objecte , procediment de selecció i normativa. 1.-La present convocatòria té per objecte la constitució d’una borsa de treball de policia local, amb caràcter de funcionaris interins per cobrir necessitats urgents de contractació a l’Ajuntament de Porreres.
2.- La selecció de les persones aspirants s’efectuarà mitjançant un concurs que consistirà en la valoració dels mèrits que detalla l’Annex 1 d’aquesta convocatòria.
Segona.- Requisits i condicions de les persones aspirants. Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds els requisits següents:
1.- Tenir nacionalitat espanyola.
2.- Tenir 18 anys complerts.
3.- Estar en possessió del diploma d’aptitud del curs de formació bàsica de la categoria de policia expedit per l’EBAP en plena validesa.
4.- Estar en possessió del títol de batxillerat o titulació equivalent o estar en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l’estranger, caldrà aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.
5.- No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic, descrits en l’annex II (quadre d’exclusions mèdiques) del Decret 70/1989, de 6 de juliol, d’establiment de les normes marc a què han d’ajustar-se els reglaments dels policies locals de les Illes Balears.
6.- No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per plaça o càrrecs públics per resolució judicial.
7.- No tenir antecedents penals per delictes dolosos.
8.- Compromís, mitjançant declaració jurada, de portar armes i, si escau, utilitzar-les
9.- Estar en possessió del permisos de conducció de les classes A, B i BPT
10.- No estar sotmès a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.
11.- Haver satisfet la taxa de serveis de selecció de personal.
12. Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat al sector públic delimitat per l’article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat.
Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies comptats a partir del dia de la pressa de possessió, per tal que la Corporació acordi la declaració de compatibilitat o d’incompatibilitat.
Tercera.- Presentació de sol·licituds. 1.- Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s’han d’ajustar al model normalitzat de sol·licitud i es presentaran al Registre General de l’Ajuntament. El model normalitzat de sol·licituds es trobarà a disposició de les persones interessades, al Registre General d’aquest Ajuntament, i a la pàgina web http://www.porreres.cat/, a partir de l’obertura del termini per a la seva presentació.
També podran presentar-se per les formes previstes a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Publiques i del Procediment Administratiu Comú.
2. El termini de presentació de sol·licituds és de 15 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Quan el darrer dia del termini sigui inhàbil, s’entén prorrogat al primer dia hàbil següent.{del 2 al 19 d'abril de 2014, a.i.}
3. Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament, les persones aspirants han d’adjuntar:
a) Fotocòpia correctament compulsada del document nacional d’identitat en vigor i/o el resguard de la sol·licitud de renovació.
b) Fotocòpia correctament compulsada, del diploma d’aptitud del curs de formació bàsica, expedit per l’ EBAP i en plena validesa o del certificat que acrediti haver superat la part teòrica del curs pertinent de formació bàsica per a policia local de l’Escola Balear d’Administració Pública.
c) Fotocòpia correctament compulsada de la titulació exigida.
d) Declaració responsable de les persones aspirants que compleixen els requisits exigits a la base segona d’aquestes bases, referits sempre a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds.
El fet de constar a la llista d’admesos no implica el reconeixement que es compleixen els requisits als interessats per participar en aquesta convocatòria. Les persones que superin el procés selectiu, han de presentar la documentació acreditativa dels requisits generals que s’indiquen a la base segona, amb caràcter previ al seu nomenament.
e) Resguard acreditatiu del pagament de la taxa de 15,00 €.
f) La indicació d’una adreça electrònica o un telèfon als efectes als efectes de comunicació amb l’Ajuntament de Porreres.
g) La documentació acreditativa dels mèrits al·legats, en la forma establerta en la base cinquena d’aquesta convocatòria
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia