martes, 8 de abril de 2014

Borsa de treball d’Agents de la Policia Local (C1). Ajuntament d’Oliva.

EDICTE  [BOP-València Martes, 08 de Abril de 2014 - Nº. 83]
Por  Resolució  de  l’Alcaldia  de  data  12/03/2014,  s’han  aprovat  les  bases,  que  tot  seguit  es transcriuen, que han de regir la formació d’una borsa d’agents de Policia Local per  a posteriors nomenaments com a funcionaris interins per tal de proveir vacants i substitucions transitòries dels seus titulars o altres necessitats temporals.
BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PER A LA FORMACIÓ D’UNA BORSA D’AGENTS DE LA POLICIA LOCAL, MITJANÇANT EL SISTEMA D’OPOSICIÓ LLIURE.
PRIMERA.­ OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. És objecte de la present convocatòria la creació d'una borsa de treball, pel sistema d'oposició lliure, per a posteriors nomenaments com a funcionaris interins, amb la finalitat de proveir vacants i substitucions transitòries dels seus titulars o altres  necessitats  temporals  de places  d'Agents  de Policia  Local,  enquadrades  en l'Escala d'Administració Especial, Subescala Serveis Especials, Classe Policia Local i els seus Auxiliars,
pertanyents a l'Escala Bàsica, dotada amb el sou base corresponent al grup de classificació C1 (art. 21 de la Llei 6/1999, de 19 d'abril, de Policies Locals i de Coordinació de les Policies Locals de la Comunitat Valenciana), en concordança amb l'art. 76 EBEP) i retribucions complementàries que corresponguen d'acord amb la legislació vigent i al Pressupost General Municipal.
Esta borsa de treball substituirà a qualsevol altra existent.
La  convocatòria  i  les  bases  es  publicaran  en  el  tauler  d'anuncis  d'este  ajuntament  i  en  la seua
pàgina web i en el Butlletí Oficial de la Província i un anunci de la convocatòria y referència de les Bases en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.
Els successius anuncis es publicaran únicament en el tauler d'anuncis d'este ajuntament.
TERCERA.­ REQUISITS QUE HAN DE REUNIR ELS ASPIRANTS.  Per  a  poder  prendre part en la realització de les proves selectives, els aspirants hauran de reunir els següents requisits:
a) Tindre la nacionalitat espanyola.
b)  Estar  en  possessió  del  títol  de  Batxiller  Superior,  o  equivalent,  o  tindre  complides  les condicions per a obtindre’l en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies.
c) No patir malaltia o cap defecte físic que impedisca l'exercici de les funcions, d'acord amb els quadres  d'exclusions  mèdiques  que  es  detalla  en  l’Ordre  de  23  de  de  novembre  de  2005  de  la
Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, i tindre una estatura mínima d'1'65 metres els homes i 1'60 metres les dones.
d) Haver complit divuit anys i no haver complit els trenta­sis anys. Només als efectes de l'edat màxima, es compensarà el límit amb els serveis prestats anteriorment a l'administració local com a Policia Local o Auxiliar de Policia Local.
e) No haver estat separat per mitjà d'expedient disciplinari del servei de l'estat, de les comunitats autònomes o de les entitats locals, ni trobar­se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.
f) No tenir antecedents penals per delictes dolosos o tenir­los cancel∙lats.
g)  Estar  en  possessió  dels  permisos  que  habiliten  per  a  la  conducció  de  les  classes  B  i  A,  o equivalent.
h) Estar en possessió de l'autorització BTP.
i) Estar en possessió del certificat de Grau Elemental (B1) de coneixements del valencià expedit per la Junta Qualificadora.
QUARTA.­ INSTÀNCIES I  ADMISSIÓ  DELS  ASPIRANTS. 4.1.  Les  instàncies sol∙licitant prendre  part  en  el  present  procés  selectiu,  hauran  d'estar  degudament  complimentades.  Els
aspirants manifestaran que reuneixen totes i cada una de les condicions i requisits exigits en les Base Tercera, referides al dia en què concloga el termini de presentació d'instàncies, es dirigiran a l'Alcaldia  d'aquest  ajuntament,  i  es  presentaran  en  el Registre General  de  l’ajuntament  o  en  els llocs que determina l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú ­LRJPAC­, dins del termini de 10 dies naturals, comptats a partir del següent de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.
4.2.  A  la  instància  s'acompanyarà  justificant  que  acredite  haver  efectuat  l’ingrés  bancari  de l’import dels drets d’examen  en  el  compte núm. 0182­5941­44­0017114001 del BBVA sucursal d’Oliva,  a  nom  de  l’Ajuntament  d’Oliva.  Si  el  pagament  es realitza  per  gir  postal  o  telegràfic, s’adjuntarà a la sol∙licitud còpia del seu resguard.
Els drets d’examen que han de satisfer els aspirants s’estableixen en 18.­ €.
4.3. Acabat  el termini  de  presentació  d'instàncies, l'Alcaldia  dictarà  una resolució,  en  el termini màxim  d'un mes,  declarant  aprovada la llista  provisional  d'aspirants  admesos i  exclosos,  que  es publicarà  en  el  tauler  d'anuncis  de  l’ajuntament  i  en  la  seua  pàgina  web:  www.oliva.es,  amb indicació  de les causes  d'exclusió,  així com el termini  d'esmena  de defectes  i presentació  de reclamacions  que es concedix  als aspirants  exclosos,  en els termes  de l'article  71 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, LRJPAC.
...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia