Ajuntament d’Oliva . Edicte de l’Ajuntament d’Oliva sobre publicació de les bases de formació borsa de treball d’agents de la Policia Local.
EDICTE [BOP-València Martes, 08 de Abril de 2014 - Nº. 83]
Por Resolució de l’Alcaldia de data 12/03/2014, s’han aprovat les bases, que tot seguit es transcriuen, que han de regir la formació d’una borsa d’agents de Policia Local per a posteriors nomenaments com a funcionaris interins per tal de proveir vacants i substitucions transitòries dels seus titulars o altres necessitats temporals.
BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PER A LA FORMACIÓ D’UNA BORSA D’AGENTS DE LA POLICIA LOCAL, MITJANÇANT EL SISTEMA D’OPOSICIÓ LLIURE.
PRIMERA. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. És objecte de la present convocatòria la creació d'una borsa de treball, pel sistema d'oposició lliure, per a posteriors nomenaments com a funcionaris interins, amb la finalitat de proveir vacants i substitucions transitòries dels seus titulars o altres necessitats temporals de places d'Agents de Policia Local, enquadrades en l'Escala d'Administració Especial, Subescala Serveis Especials, Classe Policia Local i els seus Auxiliars,
pertanyents a l'Escala Bàsica, dotada amb el sou base corresponent al grup de classificació C1 (art. 21 de la Llei 6/1999, de 19 d'abril, de Policies Locals i de Coordinació de les Policies Locals de la Comunitat Valenciana), en concordança amb l'art. 76 EBEP) i retribucions complementàries que corresponguen d'acord amb la legislació vigent i al Pressupost General Municipal.
Esta borsa de treball substituirà a qualsevol altra existent.
La convocatòria i les bases es publicaran en el tauler d'anuncis d'este ajuntament i en la seua
pàgina web i en el Butlletí Oficial de la Província i un anunci de la convocatòria y referència de les Bases en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.
Els successius anuncis es publicaran únicament en el tauler d'anuncis d'este ajuntament.
TERCERA. REQUISITS QUE HAN DE REUNIR ELS ASPIRANTS. Per a poder prendre part en la realització de les proves selectives, els aspirants hauran de reunir els següents requisits:
a) Tindre la nacionalitat espanyola.
b) Estar en possessió del títol de Batxiller Superior, o equivalent, o tindre complides les condicions per a obtindre’l en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies.
c) No patir malaltia o cap defecte físic que impedisca l'exercici de les funcions, d'acord amb els quadres d'exclusions mèdiques que es detalla en l’Ordre de 23 de de novembre de 2005 de la
Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, i tindre una estatura mínima d'1'65 metres els homes i 1'60 metres les dones.
d) Haver complit divuit anys i no haver complit els trentasis anys. Només als efectes de l'edat màxima, es compensarà el límit amb els serveis prestats anteriorment a l'administració local com a Policia Local o Auxiliar de Policia Local.
e) No haver estat separat per mitjà d'expedient disciplinari del servei de l'estat, de les comunitats autònomes o de les entitats locals, ni trobarse inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.
f) No tenir antecedents penals per delictes dolosos o tenirlos cancel∙lats.
g) Estar en possessió dels permisos que habiliten per a la conducció de les classes B i A, o equivalent.
h) Estar en possessió de l'autorització BTP.
i) Estar en possessió del certificat de Grau Elemental (B1) de coneixements del valencià expedit per la Junta Qualificadora.
QUARTA. INSTÀNCIES I ADMISSIÓ DELS ASPIRANTS. 4.1. Les instàncies sol∙licitant prendre part en el present procés selectiu, hauran d'estar degudament complimentades. Els
aspirants manifestaran que reuneixen totes i cada una de les condicions i requisits exigits en les Base Tercera, referides al dia en què concloga el termini de presentació d'instàncies, es dirigiran a l'Alcaldia d'aquest ajuntament, i es presentaran en el Registre General de l’ajuntament o en els llocs que determina l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú LRJPAC, dins del termini de 10 dies naturals, comptats a partir del següent de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.
4.2. A la instància s'acompanyarà justificant que acredite haver efectuat l’ingrés bancari de l’import dels drets d’examen en el compte núm. 01825941440017114001 del BBVA sucursal d’Oliva, a nom de l’Ajuntament d’Oliva. Si el pagament es realitza per gir postal o telegràfic, s’adjuntarà a la sol∙licitud còpia del seu resguard.
Els drets d’examen que han de satisfer els aspirants s’estableixen en 18. €.
4.3. Acabat el termini de presentació d'instàncies, l'Alcaldia dictarà una resolució, en el termini màxim d'un mes, declarant aprovada la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, que es publicarà en el tauler d'anuncis de l’ajuntament i en la seua pàgina web: www.oliva.es, amb indicació de les causes d'exclusió, així com el termini d'esmena de defectes i presentació de reclamacions que es concedix als aspirants exclosos, en els termes de l'article 71 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, LRJPAC.
...
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia