ANNEX I: BASES DE LA CONVOCATÒRIA
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA I NORMES GENERALS. 1.1 L’objecte d'aquesta convocatòria és la selecció de personal per formar una borsa de treball de l’escala d’administració especial, subescala tècnica, classe personal tècnic/a mitjà, especialitat ATS/DUI.
1.2 Les circumstàncies que permeten nomenar personal funcionari interí són les següents:
a) Ocupar llocs de feina vacants que corresponen a personal funcionari mentre no es proveeixin reglamentàriament.
b) Substituir personal funcionari amb reserva de llocs de feina o en situació de llicència, quan la durada d’aquesta llicència ho requereixi.
c) Substituir la reducció de jornada del personal funcionari quan les necessitats del servei ho requereixin. En aquest supòsit, l’administració pot establir que la relació funcionarial interina sigui a temps parcial.
d) Desenvolupar programes temporals que responen a necessitats no permanents de l’administració.
e) Subvenir a necessitats urgents, extraordinàries i circumstancials d’increment de l’activitat.
1.3 La circumstància que permet nomenar personal laboral s'estableix a l'article 57.4 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, per la qual s'aprova l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
1.4 L’àmbit territorial de la borsa de treball és l’illa de Mallorca i, d’acord amb les necessitats del servei, els òrgans gestors de les borses podran distribuir els candidats per centres de treball sense condicionants ni restriccions de cap tipus.
1.5 Aquesta borsa es pot utilitzar de forma excepcional per cobrir llocs de feina vacants de la relació de llocs de feina sempre que les borses ordinàries es trobin exhaurides i que l’aspirant reuneixi tots els requisits establerts a la relació de llocs de feina.
3. REQUISITS. 3.1 Les persones interessades han de complir els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos que, d'acord amb l'article 57 de l'EBEP, es permeti l'accés a l'ocupació pública.
b) Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions corresponents a l’escala, subescala, classe, especialitat o categoria a la qual s’aspira (annex IV).
c) No haver estat separades del servei, mitjançant expedient disciplinari, de l'administració pública o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés a l’escala, subescala, classe i especialitat de funcionari, en el cas què haguessin estat separades, inhabilitades o acomiadades disciplinàriament, i no haver estat sancionades per una falta disciplinària molt greu en els tres últims anys. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública (annex V).
d) Tenir la titulació acadèmica d'Ajudant Tècnic Sanitari (ATS), Diplomat Universitari en Infermeria (DUI), Grau en Infermeria o equivalent. En el cas de titulacions expedides a l’estranger, cal aportar l'homologació del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.
3.2 Les persones interessades han de complir els requisits enumerats a l'apartat anterior en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, o han d'estar en condicions de complir-los, i han d’estar-ne en possessió durant tot el procés selectiu.
4. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. 4.1 Els models normalitzats de la sol·licitud i de la relació de documents acreditatius per prendre part al procés selectiu s’han d’ajustar als annexos IV, V i VI d’aquestes bases. Les sol·licituds s’han de dirigir a l’Institut Mallorquí d’Afers Socials, Departament de Recursos Humans.
El model normalitzat de la sol·licitud per prendre part a aquesta convocatòria es troba a disposició de les persones interessades a la pàgina web de l’IMAS (www.imasmallorca.net).
4.2 Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar al Registre general de l’IMAS (carrer del General Riera, 67, 07010, Palma; de dilluns a divendres, de les 9.00 a les 14.00 hores), als registres auxiliars de l'IMAS o en alguna altra de les formes que s'estableixen a l’article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Els registres auxiliars de l'IMAS es troben situats als centres següents:
- Residència de la Bonanova (c. Francesc Vidal i Sureda, 72, Palma, tel. 971 405 061)
- Llar dels ancians (c. del General Riera, 115, Palma, tel. 971 760 301)
- Residència de Felanitx (ctra. Campos-Felanitx, s/n, Felanitx, tel. 971 584 187)
- Centre comarcal de Manacor (c. José López, 1 i 2, Manacor, tel. 971 844 901)
- Centre comarcal d'Inca (c. del General Luque, 223, Inca, tel. 971 880 216)
4.3 El termini per presentar les sol·licituds és de 15 dies hàbils a partir de l’endemà d’haver-se publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.{del 4 al 23 d'abril de 2014, a.i.}
b) Substituir personal funcionari amb reserva de llocs de feina o en situació de llicència, quan la durada d’aquesta llicència ho requereixi.
c) Substituir la reducció de jornada del personal funcionari quan les necessitats del servei ho requereixin. En aquest supòsit, l’administració pot establir que la relació funcionarial interina sigui a temps parcial.
d) Desenvolupar programes temporals que responen a necessitats no permanents de l’administració.
e) Subvenir a necessitats urgents, extraordinàries i circumstancials d’increment de l’activitat.
1.3 La circumstància que permet nomenar personal laboral s'estableix a l'article 57.4 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, per la qual s'aprova l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
1.4 L’àmbit territorial de la borsa de treball és l’illa de Mallorca i, d’acord amb les necessitats del servei, els òrgans gestors de les borses podran distribuir els candidats per centres de treball sense condicionants ni restriccions de cap tipus.
1.5 Aquesta borsa es pot utilitzar de forma excepcional per cobrir llocs de feina vacants de la relació de llocs de feina sempre que les borses ordinàries es trobin exhaurides i que l’aspirant reuneixi tots els requisits establerts a la relació de llocs de feina.
3. REQUISITS. 3.1 Les persones interessades han de complir els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos que, d'acord amb l'article 57 de l'EBEP, es permeti l'accés a l'ocupació pública.
b) Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions corresponents a l’escala, subescala, classe, especialitat o categoria a la qual s’aspira (annex IV).
c) No haver estat separades del servei, mitjançant expedient disciplinari, de l'administració pública o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés a l’escala, subescala, classe i especialitat de funcionari, en el cas què haguessin estat separades, inhabilitades o acomiadades disciplinàriament, i no haver estat sancionades per una falta disciplinària molt greu en els tres últims anys. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública (annex V).
d) Tenir la titulació acadèmica d'Ajudant Tècnic Sanitari (ATS), Diplomat Universitari en Infermeria (DUI), Grau en Infermeria o equivalent. En el cas de titulacions expedides a l’estranger, cal aportar l'homologació del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.
3.2 Les persones interessades han de complir els requisits enumerats a l'apartat anterior en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, o han d'estar en condicions de complir-los, i han d’estar-ne en possessió durant tot el procés selectiu.
4. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. 4.1 Els models normalitzats de la sol·licitud i de la relació de documents acreditatius per prendre part al procés selectiu s’han d’ajustar als annexos IV, V i VI d’aquestes bases. Les sol·licituds s’han de dirigir a l’Institut Mallorquí d’Afers Socials, Departament de Recursos Humans.
El model normalitzat de la sol·licitud per prendre part a aquesta convocatòria es troba a disposició de les persones interessades a la pàgina web de l’IMAS (www.imasmallorca.net).
4.2 Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar al Registre general de l’IMAS (carrer del General Riera, 67, 07010, Palma; de dilluns a divendres, de les 9.00 a les 14.00 hores), als registres auxiliars de l'IMAS o en alguna altra de les formes que s'estableixen a l’article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Els registres auxiliars de l'IMAS es troben situats als centres següents:
- Residència de la Bonanova (c. Francesc Vidal i Sureda, 72, Palma, tel. 971 405 061)
- Llar dels ancians (c. del General Riera, 115, Palma, tel. 971 760 301)
- Residència de Felanitx (ctra. Campos-Felanitx, s/n, Felanitx, tel. 971 584 187)
- Centre comarcal de Manacor (c. José López, 1 i 2, Manacor, tel. 971 844 901)
- Centre comarcal d'Inca (c. del General Luque, 223, Inca, tel. 971 880 216)
4.3 El termini per presentar les sol·licituds és de 15 dies hàbils a partir de l’endemà d’haver-se publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.{del 4 al 23 d'abril de 2014, a.i.}
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia