lunes, 18 de junio de 2012

Personal Docent: procediments d’adjudicació contínua de llocs de treball en règim d’interinitat. Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació.

Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació . RESOLUCIÓ d’11 de juny de 2012, de la Subdirecció General de Personal Docent de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació, per la qual es regulen els procediments d’adjudicació contínua de llocs de treball en règim d’interinitat. [2012/5960]
Conselleria de Educación, Formación y Empleo. RESOLUCIÓN de 11 de junio de 2012, de la Subdirección General de Personal Docente de la Conselleria de Educación, Formación y Empleo, por la que se regulan los procedimientos de adjudicación continua de puestos de trabajo en régimen de interinidad. [2012/5960]
Índex
Preàmbul
1. Objecte
2. Procediment
3. Participants
4. Sol·licituds
5. Terminis de presentació d’instàncies
6. Format i manera d’omplir la instància
7. Calendari d’adjudicacions
8. Determinació de llocs de treball a adjudicar
9. Procediment d’adjudicació
10. Resolució
11. Desactivació temporal en les borses
12. Exclusió de les borses
13. Duració dels nomenaments
14. Finalització del nomenament
Disposicions transitòries
Disposició final
-------------------------
1. Objecte. Esta resolució té com a objecte desenrotllar el procediment d’adjudicació contínua de llocs de treball per personal docent no universitari en règim d’interinitat en centres públics de l’àmbit de gestió de la Conselleria d’Educació Formació i Ocupació previst en l’apartat 2 de l’article 6 de l’Acord de la Mesa Sectorial d’Educació subscrit el dia 23 de novembre de 2010.
2. Procediment.  L’adjudicació de llocs es realitzarà per mitjà de procediments telemàtics, llevat que les necessitats del servici educatiu motiven l’ús d’un altre procediment, en el marc de la convocatòria que anualment es realitzarà per resolució de la Subdirecció.
3. Participants1. Ha de participar en estos procediments tot el personal integrant de les borses de treball que es trobe en els supòsits previstos en l’apartat 2 de l’article 4 de l’Acord de la Mesa Sectorial d’Educació subscrit el dia 23 de novembre de 2010.
a) Personal docent inscrit en les actuals borses que haja prestat servicis com a interí en algun centre públic docent dependent de la Conselleria i que no haja obtingut un lloc de treball en les adjudicacions d’inici del corresponent curs escolar o no estiga desactivat temporalment en la respectiva borsa de treball.
b) Personal docent d’unitats concertades que han deixat d’estarho, que figuren en la borsa corresponent constituïda per la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació.
c) Els participants en els procediments selectius d’ingrés en la funció pública docent convocats a la Comunitat Valenciana que no han sigut seleccionats i no hagen prestat servicis.
d) El personal integrant de les borses extraordinàries de treball, sense servicis prestats.
2. Aquells que tinguen l’obligació de participar en el procediment i no ho facen seran exclosos de les borses de treball en què estiguen inscrits.
4. Sol·licituds1. Tots els participants hauran de presentar una instància, que serà tramitada a través de la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació http://www.cefe.gva.es. No serà necessària la presentació de la inscripció en cap registre físic.
2. La presentació per mitjans telemàtics de la sol·licitud de participació s’efectuarà per mitjà del codi d’usuari i contrasenya que s’establisquen en l’aplicació.
3. Per a efectuar consultes sobre els resultats que obtinga en un procés concret, la persona interessada podrà accedir amb el codi d’usuari i la contrasenya que s’establisquen en l’aplicació.
4. L’ús dels mitjans telemàtics per a participar en el procés comporta el consentiment del sol·licitant al tractament de les seues dades de caràcter personal que siguen necessàries per a la tramitació del procés, d’acord amb la normativa vigent.
5. Terminis de presentació d’instàncies1. En el mes de setembre s’obrirà un termini de 10 dies hàbils per a la presentació d’instàncies al personal inclòs en la base tercera. Les dates de començament i finalització del termini seran anunciades en la pàgina de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació http://www.cefe.gva.es. Dins dels deu dies següents a la finalització del termini, l’aplicació tornarà a obrir-se perquè les instàncies presentades puguen ser modificades pels participants en qualsevol moment i fins al 30 de juny del corresponent curs escolar, excepte allò que es disposa per als dies d’adjudicació en la base novena, en què l’aplicació romandrà tancada el temps necessari per a executar l’adjudicació.
2. Durant el curs escolar es concediran terminis extraordinaris de cinc dies hàbils de presentació d’instàncies per a aquells integrants de les borses que no ho hagen fet en el primer termini, perquè van estar desactivats temporalment de la respectiva borsa de treball o per les causes previstes en l’Acord de la Mesa Sectorial d’Educació subscrit el dia 23 de novembre de 2010.
3. Aquells que una vegada iniciat el curs escolar s’incorporen a les borses de treball pel procediment previst en la lletra d) de l’apartat 2 de l’article 4 de l’Acord de la Mesa Sectorial d’Educació, subscrit el dia 23 de novembre de 2010 (borses extraordinàries de treball), hauran de presentar una instància en el termini de cinc dies hàbils comptats des de l’endemà del dia que es publique la resolució per la qual s’eleva a definitiva la respectiva borsa extraordinària.
4. Aquells que després de l’inici del curs escolar s’incorporen a les borses de treball pel procediment previst en la lletra b) de l’apartat 2 de l’article 4 de l’Acord de la Mesa Sectorial d’Educació, subscrit el dia 23 de novembre de 2010 (unitats concertades), hauran de presentar una instància en el termini de cinc dies hàbils comptats des de l’endemà del dia que es faça efectiva la seua incorporació.
5. Per als participants descrits en els punts 2, 3 i 4 d’este apartat, l’aplicació es mantindrà oberta perquè les instàncies presentades puguen ser modificades en qualsevol moment i fins al 30 de juny del corresponent curs escolar, excepte allò que es disposa per als dies d’adjudicació en la base novena, en què l’aplicació romandrà tancada el temps necessari per a executar l’adjudicació.
6. Únicament s’admetran a tràmit les instàncies confirmades telemàticament a l’Administració educativa amb anterioritat al moment de la corresponent adjudicació, de conformitat amb allò que s’indica en la norma novena. En el cas que es presente en termini i forma més d’una instància, només es tindrà en compte l’última.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia