AJUNTAMENT DE SANTA MARIA DEL CAMÍ:
[BOIB Núm 128 - 17 / setembre / 2013]
Bases Plaça coordinador de l'àrea de cultura
[BOIB Núm 128 - 17 / setembre / 2013]
Bases Plaça coordinador de l'àrea de cultura
Vista l’oferta pública de col.locació corresponent a l’any 2010 (BOIB 02-10-2010);
Vistes les bases d’execució del pressupost de 2.013 relatives al personal de la Corporació en relació a la numeració dels annexos;
La Junta de Govern Local, per unanimitat dels membres presents, en sessió de dia 12-09-2013, acorda:
1.- Procedir a la contractació amb caràcter de personal laboral fix d’un coordinador de l’àrea de cultura de l’Ajuntament, mijançant concurs-oposició, corresponent al lloc de feina nº1 de l’annex de la biblioteca del pressupost de 2.013.
2.-Aprovar les bases de la convocatòria per cobrir l’esmentada plaça, tal com consta a l'expedient respectiu.
BASES DE LA CONVOCATÒRIA D’UN CONCURS-OPOSICIÓ QUE REGIRÀ LA CONVOCATÒRIA DEL LLOC DE FEINA DE COORDINADOR DE L’ÀREA DE CULTURA COM A PERSONAL LABORAL FIX.
L’art. 23.2 de la Constitució disposa que tots els ciutadans tenen dret d’accedir en condicions d’igualtat a les funcions i als càrrecs públics, amb els requisits que les lleis assenyalin.
Degut a la necessitat d’aquest Ajuntament d’organitzar i controlar els serveis públics de l’àrea de cultura, i atesa l’oferta pública de col.locació de l’any 2010 (BOIB 02-10-2010), es considera adient impulsar la contractació d’un coordinador de l’àrea de cultura en contractació laboral fixa, corresponent al lloc de feina nº1 de l’annex de la biblioteca de l’Ajuntament, d’acord amb les següents Bases:
Vistes les bases d’execució del pressupost de 2.013 relatives al personal de la Corporació en relació a la numeració dels annexos;
La Junta de Govern Local, per unanimitat dels membres presents, en sessió de dia 12-09-2013, acorda:
1.- Procedir a la contractació amb caràcter de personal laboral fix d’un coordinador de l’àrea de cultura de l’Ajuntament, mijançant concurs-oposició, corresponent al lloc de feina nº1 de l’annex de la biblioteca del pressupost de 2.013.
2.-Aprovar les bases de la convocatòria per cobrir l’esmentada plaça, tal com consta a l'expedient respectiu.
BASES DE LA CONVOCATÒRIA D’UN CONCURS-OPOSICIÓ QUE REGIRÀ LA CONVOCATÒRIA DEL LLOC DE FEINA DE COORDINADOR DE L’ÀREA DE CULTURA COM A PERSONAL LABORAL FIX.
L’art. 23.2 de la Constitució disposa que tots els ciutadans tenen dret d’accedir en condicions d’igualtat a les funcions i als càrrecs públics, amb els requisits que les lleis assenyalin.
Degut a la necessitat d’aquest Ajuntament d’organitzar i controlar els serveis públics de l’àrea de cultura, i atesa l’oferta pública de col.locació de l’any 2010 (BOIB 02-10-2010), es considera adient impulsar la contractació d’un coordinador de l’àrea de cultura en contractació laboral fixa, corresponent al lloc de feina nº1 de l’annex de la biblioteca de l’Ajuntament, d’acord amb les següents Bases:
PRIMERA.-OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. L’objecte de la present convocatòria és la provisió, pel procediment de concurs-oposició, d’un coordinador de l’àrea de cultura, en contractació laboral fixa, per realitzar les funcions descrites al catàleg de personal de l’Ajuntament.
Aquestes bases i el procediment de selecció es regiran de conformitat amb els termes establerts a l’Estatut dels treballadors, conveni col.lectiu, la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic del Funcionari Públic, la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la CAIB, i demés legislació aplicable.
La present convocatòria es publicarà en el tauler d’anuncis d’aquest Ajuntament, al Butlletí Oficial de les Illes Balears i s’anunciarà al BOE.
SEGONA.-REQUISITS DELS ASPIRANTS. Per prendre part a la convocatòria es requereix els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici de l’establert a l’art. 57 de la Llei 7/2007.
b) Tenir 16 anys complits en el moment de finalització del termini de presentació de la sol·licitud.
c) Estar en possessió del primer cicle (3 anys) d’estudis universitaris de les ciències de la documentació.
d) Posseir la capacitat funcional, física i psíquica, pel desenvolupament de les tasques.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de les Administracions Públiques ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques, de conformitat amb l’establert a l’article 56. 1 d) de la Llei 7/2007.
f) Nivell de català: C.
Aquests requisits s’han de reunir a la data en que finalitzi el termini de presentació d’instàncies.
Amb la corresponent instància, s’ha de presentar el diploma o certificat de català.
Abans de la signatura del contracte, l’interessat ha de fer constar que no realitza cap altre activitat en cap lloc del sector públic delimitat per l’art. 1 de la Llei 53/1984 i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En cas de realitzar alguna activitat privada ha de declarar-la en el termini de deu dies des del nomenament, perquè la Corporació pugui adoptar l’acord de compatibilitat o incompatibilitat.
----------------------
Bases: Plaça cap d'àrea d'urbanisme
Vista l’oferta pública de col.locació corresponent a l’any 2010 (BOIB 02-10-2010);
Vistes les bases d’execució del pressupost de 2.013 relatives al personal de la Corporació en relació a la numeració dels annexos;
La Junta de Govern Local, per unanimitat dels membres presents, en sessió de dia 12-09-2013, acorda:
1.-Procedir a la contractació amb caràcter de funcionari de carrera d’un cap d’àrea d’urbanisme de l’Ajuntament, mijançant concurs-oposició, corresponent al lloc de feina nº1 de l’annex dels funcionaris del pressupost de 2.013.
2.-Aprovar les bases de la convocatòria per cobrir l’esmentada plaça, tal com consta a l'expedient respectiu.
BASES DE LA CONVOCATÒRIA D’UN CONCURS-OPOSICIÓ QUE REGIRÀ LA CONVOCATÒRIA DEL LLOC DE FEINA DE CAP D’ÀREA D’URBANISME COM A FUNCIONARI DE CARRERA.
L’art. 23.2 de la Constitució disposa que tots els ciutadans tenen dret d’accedir en condicions d’igualtat a les funcions i als càrrecs públics, amb els requisits que les lleis assenyalin.
Degut a la necessitat d’aquest Ajuntament d’organitzar i controlar els serveis públics d’urbanisme, per a realitzar entre altres, les funcions d’assessorament jurídic, i atesa l’oferta pública de col.locació de l’any 2010 (BOIB 02-10-2010), es considera adient impulsar la contractació d’un funcionari de carrera, cap d’àrea d’urbanisme, corresponent al lloc de feina nº1 de l’annex dels funcionaris de l’Ajuntament, d’acord amb les següents Bases:
PRIMERA.-OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. L’objecte de la present convocatòria és la provisió, pel procediment de concurs-oposició, d’un funcionari de carrera, cap d’àrea d’urbanisme, per realitzar les funcions descrites al catàleg de personal de l’Ajuntament, i d’acord amb les característiques següents:
-Grup segons l’art. 76 de la Llei 7/2007: A2.
-Classificació: Escala d’Administració General.
-Subescala: Gestió.
-Nombre de vacants: 1.
-Denominació: Cap d’Àrea d’Urbanisme.
-Plaça identificada amb el nº 1 de l’annex nº 1, funcionaris, de la plantilla de personal de la Corporació.
Aquestes bases i el procediment de selecció es regiran de conformitat amb els termes establerts a la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic del Funcionari Públic, la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la CAIB, i demés legislació aplicable.
La present convocatòria es publicarà en el tauler d’anuncis d’aquest Ajuntament, al Butlletí Oficial de les Illes Balears i s’anunciarà al BOE.
SEGONA.-REQUISITS DELS ASPIRANTS. Per prendre part a la convocatòria es requereix els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici de l’establert a l’art. 57 de la Llei 7/2007.
b) Tenir 16 anys complits en el moment de finalització del termini de presentació de la sol·licitud.
c) Estar en possessió del primer cicle (3 anys) d’estudis universitaris de dret.
d) Posseir la capacitat funcional, física i psíquica, pel desenvolupament de les tasques.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de les Administracions Públiques ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques, de conformitat amb l’establert a l’article 56. 1 d) de la Llei 7/2007.
f) Nivell de català: C.
Aquests requisits s’han de reunir a la data en que finalitzi el termini de presentació d’instàncies.
Amb la corresponent instància, s’ha de presentar el diploma o certificat de català.
Abans de la presa de possessió, l’interessat ha de fer constar que no realitza cap altre activitat en cap lloc del sector públic delimitat per l’art. 1 de la Llei 53/1984 i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En cas de realitzar alguna activitat privada ha de declarar-la en el termini de deu dies des del nomenament com a funcionari de carrera, perquè la Corporació pugui adoptar l’acord de compatibilitat o incompatibilitat.
---------------------
TERCERA.- PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. Les sol·licituds es dirigiran a la Batlessa-Presidenta de la Corporació, en el termini de vint dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci en extracte, d’aquesta convocatòria, en el Butlletí Oficial de l’Estat, prèvia publicació íntegra d’aquestes bases en el BOIB, en el Registre General de l’Ajuntament. En el cas de què es presentin a través de correus, s’haurà d’enviar un telegrama, burofax, o correu electrònic a l’adreça secretaria@ajsantamariadelcami.net dient que es presenten d’aquesta forma i en tot cas, transcorregut el termini de deu dies naturals des de l’acabament dels vint dies per presentar les instàncies, no es tendran en compte les que es presentin.
Per ésser admesos i prendre part en aquest procés selectiu n’hi haurà prou que els aspirants declarin baix la seva responsabilitat que reuneixen totes i cada una de los condicions exigides a la Base Segona, aportin fotocòpia autenticada del DNI, diploma o certificat de català, justificants, originals o fotocòpies compulsades dels mèrits per avaluar a la fase de concurs. Els mèrits adduïts i no justificats pels aspirants en la forma indicada no seran valorats i en cap cas es tindran en compte mèrits posteriors a la finalització del termini de presentació d’instàncies (20 dies naturals des de la publicació al BOE).
Si el darrer dia d’aquest termini fos diumenge o festiu, es prorrogarà fins el primer dia hàbil següent.
La presentació d’una instància suposarà l’acceptació d’aquestes bases.
Aquestes bases i el procediment de selecció es regiran de conformitat amb els termes establerts a l’Estatut dels treballadors, conveni col.lectiu, la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic del Funcionari Públic, la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la CAIB, i demés legislació aplicable.
La present convocatòria es publicarà en el tauler d’anuncis d’aquest Ajuntament, al Butlletí Oficial de les Illes Balears i s’anunciarà al BOE.
SEGONA.-REQUISITS DELS ASPIRANTS. Per prendre part a la convocatòria es requereix els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici de l’establert a l’art. 57 de la Llei 7/2007.
b) Tenir 16 anys complits en el moment de finalització del termini de presentació de la sol·licitud.
c) Estar en possessió del primer cicle (3 anys) d’estudis universitaris de les ciències de la documentació.
d) Posseir la capacitat funcional, física i psíquica, pel desenvolupament de les tasques.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de les Administracions Públiques ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques, de conformitat amb l’establert a l’article 56. 1 d) de la Llei 7/2007.
f) Nivell de català: C.
Aquests requisits s’han de reunir a la data en que finalitzi el termini de presentació d’instàncies.
Amb la corresponent instància, s’ha de presentar el diploma o certificat de català.
Abans de la signatura del contracte, l’interessat ha de fer constar que no realitza cap altre activitat en cap lloc del sector públic delimitat per l’art. 1 de la Llei 53/1984 i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En cas de realitzar alguna activitat privada ha de declarar-la en el termini de deu dies des del nomenament, perquè la Corporació pugui adoptar l’acord de compatibilitat o incompatibilitat.
----------------------
Bases: Plaça cap d'àrea d'urbanisme
Vista l’oferta pública de col.locació corresponent a l’any 2010 (BOIB 02-10-2010);
Vistes les bases d’execució del pressupost de 2.013 relatives al personal de la Corporació en relació a la numeració dels annexos;
La Junta de Govern Local, per unanimitat dels membres presents, en sessió de dia 12-09-2013, acorda:
1.-Procedir a la contractació amb caràcter de funcionari de carrera d’un cap d’àrea d’urbanisme de l’Ajuntament, mijançant concurs-oposició, corresponent al lloc de feina nº1 de l’annex dels funcionaris del pressupost de 2.013.
2.-Aprovar les bases de la convocatòria per cobrir l’esmentada plaça, tal com consta a l'expedient respectiu.
BASES DE LA CONVOCATÒRIA D’UN CONCURS-OPOSICIÓ QUE REGIRÀ LA CONVOCATÒRIA DEL LLOC DE FEINA DE CAP D’ÀREA D’URBANISME COM A FUNCIONARI DE CARRERA.
L’art. 23.2 de la Constitució disposa que tots els ciutadans tenen dret d’accedir en condicions d’igualtat a les funcions i als càrrecs públics, amb els requisits que les lleis assenyalin.
Degut a la necessitat d’aquest Ajuntament d’organitzar i controlar els serveis públics d’urbanisme, per a realitzar entre altres, les funcions d’assessorament jurídic, i atesa l’oferta pública de col.locació de l’any 2010 (BOIB 02-10-2010), es considera adient impulsar la contractació d’un funcionari de carrera, cap d’àrea d’urbanisme, corresponent al lloc de feina nº1 de l’annex dels funcionaris de l’Ajuntament, d’acord amb les següents Bases:
PRIMERA.-OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. L’objecte de la present convocatòria és la provisió, pel procediment de concurs-oposició, d’un funcionari de carrera, cap d’àrea d’urbanisme, per realitzar les funcions descrites al catàleg de personal de l’Ajuntament, i d’acord amb les característiques següents:
-Grup segons l’art. 76 de la Llei 7/2007: A2.
-Classificació: Escala d’Administració General.
-Subescala: Gestió.
-Nombre de vacants: 1.
-Denominació: Cap d’Àrea d’Urbanisme.
-Plaça identificada amb el nº 1 de l’annex nº 1, funcionaris, de la plantilla de personal de la Corporació.
Aquestes bases i el procediment de selecció es regiran de conformitat amb els termes establerts a la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic del Funcionari Públic, la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la CAIB, i demés legislació aplicable.
La present convocatòria es publicarà en el tauler d’anuncis d’aquest Ajuntament, al Butlletí Oficial de les Illes Balears i s’anunciarà al BOE.
SEGONA.-REQUISITS DELS ASPIRANTS. Per prendre part a la convocatòria es requereix els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici de l’establert a l’art. 57 de la Llei 7/2007.
b) Tenir 16 anys complits en el moment de finalització del termini de presentació de la sol·licitud.
c) Estar en possessió del primer cicle (3 anys) d’estudis universitaris de dret.
d) Posseir la capacitat funcional, física i psíquica, pel desenvolupament de les tasques.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de les Administracions Públiques ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques, de conformitat amb l’establert a l’article 56. 1 d) de la Llei 7/2007.
f) Nivell de català: C.
Aquests requisits s’han de reunir a la data en que finalitzi el termini de presentació d’instàncies.
Amb la corresponent instància, s’ha de presentar el diploma o certificat de català.
Abans de la presa de possessió, l’interessat ha de fer constar que no realitza cap altre activitat en cap lloc del sector públic delimitat per l’art. 1 de la Llei 53/1984 i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En cas de realitzar alguna activitat privada ha de declarar-la en el termini de deu dies des del nomenament com a funcionari de carrera, perquè la Corporació pugui adoptar l’acord de compatibilitat o incompatibilitat.
---------------------
TERCERA.- PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. Les sol·licituds es dirigiran a la Batlessa-Presidenta de la Corporació, en el termini de vint dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci en extracte, d’aquesta convocatòria, en el Butlletí Oficial de l’Estat, prèvia publicació íntegra d’aquestes bases en el BOIB, en el Registre General de l’Ajuntament. En el cas de què es presentin a través de correus, s’haurà d’enviar un telegrama, burofax, o correu electrònic a l’adreça secretaria@ajsantamariadelcami.net dient que es presenten d’aquesta forma i en tot cas, transcorregut el termini de deu dies naturals des de l’acabament dels vint dies per presentar les instàncies, no es tendran en compte les que es presentin.
Per ésser admesos i prendre part en aquest procés selectiu n’hi haurà prou que els aspirants declarin baix la seva responsabilitat que reuneixen totes i cada una de los condicions exigides a la Base Segona, aportin fotocòpia autenticada del DNI, diploma o certificat de català, justificants, originals o fotocòpies compulsades dels mèrits per avaluar a la fase de concurs. Els mèrits adduïts i no justificats pels aspirants en la forma indicada no seran valorats i en cap cas es tindran en compte mèrits posteriors a la finalització del termini de presentació d’instàncies (20 dies naturals des de la publicació al BOE).
Si el darrer dia d’aquest termini fos diumenge o festiu, es prorrogarà fins el primer dia hàbil següent.
La presentació d’una instància suposarà l’acceptació d’aquestes bases.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia