Ajuntament de Santa Eugènia. Bases concurs per contractar professors Aula de Musica de Santa Eugènia.
Bases que han de regir el concurs lliure, per a la provisió d’una borsa de treball de professors de música, especialitat piano i guitarra, per tal de cobrir les possibles vacants i les seves substitucions de l’Aula Municipal de Música de l’Ajuntament de Santa Eugènia. www.ajsantaeugenia.net
1. Objecte de la convocatòria. L’objecte d’aquesta convocatòria és la creació d’una borsa de treball, mitjançant el sistema de concurs, per a la provisió, amb caràcter temporal, de les possibles vacants o substitucions de que puguin sorgir a la plantilla de professors/es de l’Aula de Música de l’Ajuntament de Santa Eugènia, especialitat piano i guitarra.
Les especialitats que es convoquen per la creació de la borsa són:
Especialitats Nº de places
Piano ó guitarra: 1
La borsa de treball tindrà una vigència de dos anys.
2. Funcions. Amb caràcter general les funcions a desenvolupar seran:
- Planificar i programar les classes a impartir.
- Preparar el contingut i el material necessari per a les classes i vetllar pel seu bon estat de conservació.
- Proposar alternatives per millorar l’evolució de l’Aula.
- Elaborar nou material de treball per enriquir els procediments dels continguts.
- Controlar el procés d’aprenentatge, tant a nivell individual com en grup avaluant el progrés i la motivació dels alumnes.
- Verificar amb els pares dels alumnes el procés d’aprenentatge i el comportament de l’alumne.
- Realitzar informes dels alumnes i controlar-los-hi els treballs i els exàmens.
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts per l’ajuntament i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- I, en general, altres de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
3. Condicions dels aspirants. Per a ser admesos/es a la realització de les proves selectives, els aspirants hauran de complir els requisits següents:
a) Ser ciutadà/ana espanyol/a, tenir la nacionalitat d’algun dels Estats membres de la Unió Europea, tenir la nacionalitat de qualsevol dels altres Estats, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors en els termes en què s’hagi definit en el tractat constitutiu de la Unió Europea o els estrangers amb residència legal a Espanya d’acord amb allò establert a la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
El que s’estableix en el paràgraf anterior també serà d’aplicació al cònjuge dels espanyols i dels nacionals d’altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret, així com als seus descendents i als del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, així com als seus descendents i als del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, menors de 21 anys o majors d’aquesta edat que visquin al seu càrrec.
Els/les aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d’acreditar documentalment la seva nacionalitat.
Els/les aspirants de nacionalitat diferent a la dels Estats membres de la Unió Europea hauran d’aportar els permisos de residència i treball necessaris segons la normativa vigent.
b) Haver complert 16 anys d’edat i no excedir de l’edat establerta com a màxima de jubilació forçosa legal per l’accés a l’ocupació pública.
c) Posseir capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes ni trobar-se inhabilitat de manera absoluta o especial per a l’exercici de funcions públiques o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas del personal laboral, en el què hagués estat separat o inhabilitat.
En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinaria o equivalent que impedeixi, al seu Estat, l’accés a funcions públiques.
e) No estar afectat per cap dels motius d’incompatibilitat continguts a la Llei 53/1984, de 26 de desembre i la normativa autonòmica de la CAIB.
f) Estar en possessió de la titulació de professor de música en l’especialitat a la qual s’opta o en condicions d’obtenir-la en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds. Entre aquesta titulació es troba qualsevol titulació universitària superior i estar en possessió del títol de professor de l’especialitat, segons el que disposa el RD 2618/1966, de 10 de setembre (BOE del 24/10/1966).
7. Títol de professor superior de conservatori en qualsevol de les especialitats establertes en el RD 2618/1966, de 10 de setembre (BOE del 24/10/1966).
8. Títol superior de música en qualsevol de les especialitats.
9. Totes les titulacions declarades equivalents al títol superior de música segons el RD 1542/1994, de 8 de juliol (BOE del 09/08/1994).
En cas de presentar títol equivalent, s’haurà d’acreditar l’equivalència per norma legal o certificació que ho acrediti, expedit per l’organisme competent.
g) Acreditar el nivell C1 de coneixements de llengua catalana per totes les especialitats, mitjançant títol expedit o homologat per l’òrgan competent en matèria de política lingüística de la CAIB, per la Junta Avaluadora de Català o bé d’acord amb el que estableix el Decret 115/2001, de 14 de setembre, pel qual es regula l’exigència del coneixement de les llengües oficials al personal docent. Aquest document acreditatiu, original o fotocòpia compulsada, s’haurà de presentar dins el termini d’admissió de sol·licituds.
Per prendre part en les proves selectives, totes aquestes condicions s’hauran de reunir en la data en que finalitzi el període de presentació de sol·licituds i mantenir-les fins el moment de la contractació.
4. Presentació de sol·licituds. Les persones que desitgin prendre part en les proves selectives, hauran de sol·licitar-ho mitjançant instància que es lliurarà al Registre General de l’Ajuntament, adreçada a d’il·lm./a. Senyor/a alcalde/sa president/a de l’Ajuntament de Santa Eugènia, en la qual ha de constar el següent:
- Manifestar que compleixen les condicions i requisits exigits a la base 3ª.
Les instàncies es presentaran al Registre General de l’Ajuntament dins l’horari d’atenció al públic, a les oficines de correus en la forma reglamentàriament establerta o per qualsevol altre modalitat establerta a l’article 38.4.c) de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú, en el termini de deu dies hàbils, comptats des de l’endemà de la publicació de l’anunci de convocatòria al BOIB.[Núm. 133 26 de setembre de 2013 - Fascicle 227 - Sec. II. -] {del 27 de setembre al 8 d'octubre de 2013, a.i.} En cas que l’últim dia de presentació d’instàncies fos un dissabte, el termini es perllongarà fins el dia hàbil següent.
1. Objecte de la convocatòria. L’objecte d’aquesta convocatòria és la creació d’una borsa de treball, mitjançant el sistema de concurs, per a la provisió, amb caràcter temporal, de les possibles vacants o substitucions de que puguin sorgir a la plantilla de professors/es de l’Aula de Música de l’Ajuntament de Santa Eugènia, especialitat piano i guitarra.
Les especialitats que es convoquen per la creació de la borsa són:
Especialitats Nº de places
Piano ó guitarra: 1
La borsa de treball tindrà una vigència de dos anys.
2. Funcions. Amb caràcter general les funcions a desenvolupar seran:
- Planificar i programar les classes a impartir.
- Preparar el contingut i el material necessari per a les classes i vetllar pel seu bon estat de conservació.
- Proposar alternatives per millorar l’evolució de l’Aula.
- Elaborar nou material de treball per enriquir els procediments dels continguts.
- Controlar el procés d’aprenentatge, tant a nivell individual com en grup avaluant el progrés i la motivació dels alumnes.
- Verificar amb els pares dels alumnes el procés d’aprenentatge i el comportament de l’alumne.
- Realitzar informes dels alumnes i controlar-los-hi els treballs i els exàmens.
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts per l’ajuntament i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- I, en general, altres de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
3. Condicions dels aspirants. Per a ser admesos/es a la realització de les proves selectives, els aspirants hauran de complir els requisits següents:
a) Ser ciutadà/ana espanyol/a, tenir la nacionalitat d’algun dels Estats membres de la Unió Europea, tenir la nacionalitat de qualsevol dels altres Estats, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors en els termes en què s’hagi definit en el tractat constitutiu de la Unió Europea o els estrangers amb residència legal a Espanya d’acord amb allò establert a la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
El que s’estableix en el paràgraf anterior també serà d’aplicació al cònjuge dels espanyols i dels nacionals d’altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret, així com als seus descendents i als del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, així com als seus descendents i als del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, menors de 21 anys o majors d’aquesta edat que visquin al seu càrrec.
Els/les aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d’acreditar documentalment la seva nacionalitat.
Els/les aspirants de nacionalitat diferent a la dels Estats membres de la Unió Europea hauran d’aportar els permisos de residència i treball necessaris segons la normativa vigent.
b) Haver complert 16 anys d’edat i no excedir de l’edat establerta com a màxima de jubilació forçosa legal per l’accés a l’ocupació pública.
c) Posseir capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes ni trobar-se inhabilitat de manera absoluta o especial per a l’exercici de funcions públiques o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas del personal laboral, en el què hagués estat separat o inhabilitat.
En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinaria o equivalent que impedeixi, al seu Estat, l’accés a funcions públiques.
e) No estar afectat per cap dels motius d’incompatibilitat continguts a la Llei 53/1984, de 26 de desembre i la normativa autonòmica de la CAIB.
f) Estar en possessió de la titulació de professor de música en l’especialitat a la qual s’opta o en condicions d’obtenir-la en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds. Entre aquesta titulació es troba qualsevol titulació universitària superior i estar en possessió del títol de professor de l’especialitat, segons el que disposa el RD 2618/1966, de 10 de setembre (BOE del 24/10/1966).
7. Títol de professor superior de conservatori en qualsevol de les especialitats establertes en el RD 2618/1966, de 10 de setembre (BOE del 24/10/1966).
8. Títol superior de música en qualsevol de les especialitats.
9. Totes les titulacions declarades equivalents al títol superior de música segons el RD 1542/1994, de 8 de juliol (BOE del 09/08/1994).
En cas de presentar títol equivalent, s’haurà d’acreditar l’equivalència per norma legal o certificació que ho acrediti, expedit per l’organisme competent.
g) Acreditar el nivell C1 de coneixements de llengua catalana per totes les especialitats, mitjançant títol expedit o homologat per l’òrgan competent en matèria de política lingüística de la CAIB, per la Junta Avaluadora de Català o bé d’acord amb el que estableix el Decret 115/2001, de 14 de setembre, pel qual es regula l’exigència del coneixement de les llengües oficials al personal docent. Aquest document acreditatiu, original o fotocòpia compulsada, s’haurà de presentar dins el termini d’admissió de sol·licituds.
Per prendre part en les proves selectives, totes aquestes condicions s’hauran de reunir en la data en que finalitzi el període de presentació de sol·licituds i mantenir-les fins el moment de la contractació.
4. Presentació de sol·licituds. Les persones que desitgin prendre part en les proves selectives, hauran de sol·licitar-ho mitjançant instància que es lliurarà al Registre General de l’Ajuntament, adreçada a d’il·lm./a. Senyor/a alcalde/sa president/a de l’Ajuntament de Santa Eugènia, en la qual ha de constar el següent:
- Manifestar que compleixen les condicions i requisits exigits a la base 3ª.
Les instàncies es presentaran al Registre General de l’Ajuntament dins l’horari d’atenció al públic, a les oficines de correus en la forma reglamentàriament establerta o per qualsevol altre modalitat establerta a l’article 38.4.c) de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú, en el termini de deu dies hàbils, comptats des de l’endemà de la publicació de l’anunci de convocatòria al BOIB.[Núm. 133 26 de setembre de 2013 - Fascicle 227 - Sec. II. -] {del 27 de setembre al 8 d'octubre de 2013, a.i.} En cas que l’últim dia de presentació d’instàncies fos un dissabte, el termini es perllongarà fins el dia hàbil següent.
Les instàncies hauran d’anar acompanyades dels següents documents:
- Fotocopia del títol exigit a la base tercera de la convocatòria. En cas de no poder aportar títol, s’acceptarà la certificació acadèmica acreditativa que s’han acabat íntegrament els estudis exigits i que es trobi en condicions d’obtenir la titulació.
- Fotocòpia dels documents acreditatius que s’al·leguin al concurs de mèrits.
- Fotocòpia del DNI de l’aspirant, NIE o altres documents oficials on es fa constar la nacionalitat.
- Fotocòpia de la documentació acreditativa d’estar en possessió del nivell de coneixements de llengua catalana que es requereix.
- Currículum vitae.
Amb la formalització i presentació de la sol·licitud, els/les aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d’acord amb la normativa vigent.
- Fotocopia del títol exigit a la base tercera de la convocatòria. En cas de no poder aportar títol, s’acceptarà la certificació acadèmica acreditativa que s’han acabat íntegrament els estudis exigits i que es trobi en condicions d’obtenir la titulació.
- Fotocòpia dels documents acreditatius que s’al·leguin al concurs de mèrits.
- Fotocòpia del DNI de l’aspirant, NIE o altres documents oficials on es fa constar la nacionalitat.
- Fotocòpia de la documentació acreditativa d’estar en possessió del nivell de coneixements de llengua catalana que es requereix.
- Currículum vitae.
Amb la formalització i presentació de la sol·licitud, els/les aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d’acord amb la normativa vigent.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia