jueves, 19 de febrero de 2015

1 bibliotecari/ària (A2) per a la biblioteca Carles Morató. -concurs-. Ajuntament de Solsona (Solsonés-Lleida)

Base primera. Objecte de la convocatòria L’objecte de la convocatòria és regular el procés de selecció per concurs lliure, d’una plaça de bibliotecari/ària per a la Biblioteca Carles Morató. Les funcions de director de la biblioteca a realitzar són:
- Dirigir i gestionar l’equipament per a l’assoliment de la seva finalitat, tenint en compte els recursos humans, econòmics i materials disponibles.
- Establir els plans d’acció a dur a terme i concretar-ho en plans d’objectius anuals.
- Gestionar els recursos econòmics per a l’adquisició dels fons documental, així com la resta de recursos econòmics assignats.
- Planificar, organitzar i supervisar l’activitat de la biblioteca, distribuint tasques i supervisant-ne l’execució d’acord amb els objectius anuals i les línees d’actuació aprovades.
- Recollir estadístiques i elaborar indicadors que permetin el seguiment de l’activitat de la biblioteca.
- Avaluar els serveis de la biblioteca i elaborar la Memòria anual d’activitat del centre. 
- Representar la biblioteca, tant davant els responsables municipals com d’altres institucions i entitats i impulsar la presència de la biblioteca en el municipi.
- Fer el seguiment de l’activitat del centre, conjuntament amb els responsables municipals, i vetllar per tal que els serveis s’ajustin a les necessitats dels usuaris.
- Establir la política de la col·lecció de la biblioteca. Supervisar el bon funcionament del processos vinculats: la selecció, adquisició i tractament dels fons obsolet.
- Crear i mantenir bases de dades per atendre les necessitats de la biblioteca i del seus usuaris. - Analitzar les necessitats d’informació de la comunitat.
- Gestionar el servei d’informació, i facilitar la informació requerida pels usuaris, ja sigui mitjançant els fons propis com d’altres centres. Elaborar i mantenir actualitzades les fonts d’informació de la biblioteca.
- Elaborar i promoure plans d’activitats de difusió de la biblioteca i de promoció de la lectura, d’acord amb les polítiques municipals.
- Tenir cura de la conservació del centre i vetllar pel bon ús de la biblioteca.
- Complir i fer complir la normativa existent per tal que el treballador vetlli per la seva pròpia seguretat en el lloc de treball i en relació a les tasques que desenvolupa, així com tenir cura que les condicions de seguretat i salut en el lloc de treball siguin apropiades. 
- Col·laborar amb altres equipaments, àrees i serveis municipals quan sigui necessari, per coordinació d’actes a les instal·lacions de la biblioteca. 
- Cooperar amb altres biblioteques públiques en relació amb l’intercanvi d’informació , amb el préstec interbibliotecari i amb l’organització d’activitats o serveis. - En general, totes aquells de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
Condicions de treball: 
Grup de classificació: A2.
Lloc de treball: bibliotecari/ària.
Règim de treball: laboral fix temps complet.
Retribució: CD 23 i complement específic anual 5.216,54 €.
El sistema de selecció dels aspirants s’efectuarà d’acord amb el que preveuen aquestes bases, el Reglament de personal al servei de les entitats locals (en endavant RPEL) i la legislació concordant.
Base segona. Condicions de les persones aspirants Per ser admeses en el procés selectiu, les persones aspirants en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, han de complir els requisits següents: 
a) Acreditar la nacionalitat. Les persones estrangeres hauran d’acreditar que estan en possessió del permís de residència legal a Espanya, excepte: els nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. Tampoc el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge tants dels espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d’aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors.
b) Posseir la capacitat funcional per a realitzar les tasques pròpies de la plaça convocada.
c) Haver complert 16 anys i no superar l’edat establerta per a la jubilació forçosa.
d) Estar en possessió dels coneixements de nivell de suficiència de català nivell C1 de la Secretaria de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya o dels reconeguts per aquesta com a equivalents, mitjançant la presentació del certificat acreditatiu corresponent o la superació de la prova prevista a la base sisena.
e) Posseir la diplomatura universitària en biblioteconomia i documentació o el títol de grau corresponent, o la llicenciatura en documentació.
f) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni estar inhabilitat absolutament o especialment per a l’ocupació de càrrecs públics per resolució judicial o per a exercir funcions similars a les que es desenvolupaven. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l’accés a l’ocupació pública.
Base tercera. Presentació de sol·licituds 1. Els/les aspirants que desitgin prendre part en les proves selectives han de presentar en el registre d’entrades de l’Ajuntament de Solsona (carrer del Castell núm. 20, 25280, telèfon 973480050, horari de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 hores i dissabtes de 9.00 a 13.00 hores) una sol·licitud en el model oficial i normalitzat que es facilitarà gratuïtament a les dependències municipals i a la pàgina web
http://www.ajsolsona.cat/ca/l-ajuntament/ofertes-laborals, adreçada a l’Alcalde-president de l’Ajuntament. Els/les aspirants han de satisfer la taxa de participació en concurs per places a l’Ajuntament de Solsona, que es de 20,00 euros, a la tresoreria municipal. Es bonificarà aquesta taxa per aquells que acreditin estar en situació d’atur aportant l’acreditació corresponent. 
2. Les sol·licituds també podran presentar-se en altres registres públics habilitats i a les oficines de correus, sempre que es compleixin els requisits que s’estableixen a l’article 38 de la LRJPAC i l’article 31 del Reglament estatal de serveis postals (RD1829/99). En aquest cas s’haurà de trametre via fax (973482361) o via correu electrònic (recursos_humans@ajsolsona.cat) còpia de la sol·licitud degudament registrada. 
3. El termini per a la presentació d’instàncies és de 20 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya o al Butlletí Oficial de la Província.{del 20 de febrer a l' 11 de març de 2015, a.i.} Les bases es publicaran al tauler d’edictes de l’Ajuntament i a la pàgina web municipal (http://www.ajsolsona.cat/ca/l-ajuntament/ofertes-laborals). 
4. Per ser admès/esa en les proves selectives, a la sol·licitud s’ha de manifestar que es reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la base segona de la convocatòria, i s’hi ha d’adjuntar alhora degudament compulsats els documents següents:
1) Fotocòpia autentificada del DNI.
2) Fotocòpia autentificada de la titulació exigida.
3) Fotocòpia autentificada del certificat de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent, del nivell de suficiència C1 de coneixements del català.
4) Currículum vitae.
5) Memòria i Pla d’acció de la biblioteca municipal de Solsona per a l’any 2015.
6) Altres documents acreditatius (original o fotocòpia compulsada) dels mèrits al·legats per valorar el concurs, de conformitat amb el barem exposat a la base sisena i sense que el Tribunal Qualificador en pugui valorar d’altres que no siguin aportats en aquest moment. Per acreditar l’experiència caldrà aportar informe de vida laboral.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia