martes, 17 de febrero de 2015

borsa de treball d’educador social. Ajuntament de Xirivella (Horta Sud-València)

EDICTE
Per mitjà del present edicte es fa pública extracte de la Resolució de l'Alcaldia núm. 54/2015 de 16 de gener del 2015, en la que conté les bases específiques de la convocatòria per a crear borses de treball per a cobrir vacants o substituir treballadors que es troben e situació d'Incapacitat Temporal, Maternitat, Vacacions, o per acumulació de tasques en el lloc d'educador social.
“BASES ESPECÍFIQUES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA CREACIÓ DE BORSES DE TREBALL PER COBRIR VACANTS O SUBSTITUIR TREBALLADORS QUE ES TROBEN EN SITUACIÓ D'IT, MATERNITAT, VACACIONS, PERMISOS ETC. O PER ACUMULACIÓ DE TASQUES EN LES PLACES D’EDUCADORS SOCIALS.
Primera.- Estes bases es regiran per les bases generals de borsa de treball aprovades per la Resolució 704, de 10 de maig de 2004, publicades en el BOP núm. 128, de data 31 de maig de 2004, modificades per les resolucions núm. 618/05 i 1731/2007, de data 27 d’abril i 5 de desembre, i la resta de normativa aplicable.
Segona.- Les borses que s'han de constituir seran, segons detall:
BORSA DE TREBALL D’EDUCADORS SOCIALS AFECTA A DISCAPACITATS I SENSE DISCAPACITAT.
CLASSIFICACIÓ: Escala: Administració Especial, subescala tècnica, classe mitjana, grup A2.
Tercera.- Requisits.- Els aspirants hauran de reunir, a més dels requisits generals establerts en les bases generals esmentades en la base primera d'aquest text, els requisits següents:
a) Certificat de discapacitat, expedit per l'organisme competent, en el cas que es presenten a la borsa reservada a personal afectat per discapacitat.
b) Certificat de compatibilitat funcional, expedit pel Centre de Valoració i Orientació de Discapacitats, c/ San José de Calasanz, 30.
Tel. 963867900, en el cas que es presente a la borsa reservada a personal afectat per discapacitat.
c) Perfil Lingüístic:
Certificat de coneixement de nivell mitjà de valencià, expedit per la JQCV o equivalent. En el cas que els aspirants no tinguen el certificat abans de finalitzar el termini de presentació d’instàncies, hauran de realitzar la prova establerta en la fase prèvia.
d) Titulació:
Títol de grau o diplomatura en Educació Social.
Quarta: Admesos.-
a) Les instàncies per a optar als llocs de treball convocats s’ajustaran al model oficial, que s’adjunta com a annex a les presents bases i que podrà ser facilitat pel Gabinet d’informació. S’haurà d’adjuntar a la instància:
- Únicament, en el cas d’optar a la borsa de discapacitats, s’adjuntarà el certificat de discapacitat i el certificat de compatibilitat funcional, i a més,
En les instàncies s’ha de fer constar que es reuneixen tots els requisits exigits.
Resguard de la taxa per drets d’examen, que d’acord amb l’ordenança aprovada per l’ajuntament, serà de 30€.
Els subjectes passius hauran de practicar autoliquidació en els impresos habilitats a aquest efecte per l’ajuntament, i realitzar-ne l’ingrés en qualsevol entitat bancària autoritzada o en la Caixa Municipal, si està operativa, abans de presentar la sol·licitud corresponent d’inscripció, i no se n’admetrà el pagament fora d’aquest tal termini.
La falta de pagament de la taxa en el termini assenyalat en el paràgraf anterior determinarà la no-admissió de l’aspirant a les proves selectives.
La sol·licitud d’inscripció haurà d'acompanyar-se, en tot cas, d’originals o fotocòpia compulsada de l’autoliquidació, degudament ingressada.
b) Es concedirà una bonificació a les persones que acrediten tindre la condició de discapacitat/da amb la graduació següent:
1. Grau de discapacitat entre el 33 i el 65 % ...................40 %
2. Grau de discapacitat superior al 65 % .......................100 %
Es consideraran persones amb grau de discapacitat, els que tinguen esta condició legal en grau igual o superior al 33 per 100.
Haurà d’acreditar-se, en aplicació a l'art. 2.1 del RD 1414/2006, per mitjà dels documents següents: Resolució o certificat expedit pel (IMSERSO) o òrgan competent de la CCAA corresponent.
El grau de discapacitat superior al 33% s’acreditarà mitjançant una resolució o certificat expedit per l’òrgan competent de les CCAA corresponents.
c) Es concedirà una bonificació del 90% a aquelles persones que presenten certificat de l'Institut Nacional d’ocupació i del SERVEF, en què se n'acredite la situació de desocupat i de no percebre prestacions contributives.
d) Procedirà la devolució de la taxa per drets d’examen quan no es realitze el fet imposable d’aquesta, per no haver sigut admès al procés selectiu.
e) Les instàncies es dirigiran al president de la corporació i es presentaran en el termini de DEU (10) DIES NATURALS, comptadors a partir de l’endemà a la publicació en el BOP.{del 18 al 27 de febrer de 2015, a.i.} Les bases es publicaran, a més, en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, i en la pàgina web.  www.xirivella.es   [Plaça de la Concòrdia, 6, 46950 Xirivella, Valencia - 963 13 50 50]
Després de finalitzar el termini de presentació d’instàncies, mitjançant una resolució de l’Alcaldia o de la regidoria delegada, s’aprovarà la llista d’aspirants admesos i exclosos, que es farà pública per mitjà del tauler d’anuncis de l'Ajuntament. Hi haurà un termini de cinc dies naturals per a l’esmena d’errors i si transcorre el termini sense que s’hi formulen reclamacions, aquestes llistes s’entendran definitives.
L'Alcaldia resoldrà les reclamacions presentades, en el cas que no hi haja reclamacions no serà necessari tornar a publicar.

La convocatòria del primer examen i els successius anuncis del tribunal de selecció es publicaran en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia