Ajuntament de Cocentaina. BASES QUE HAN DE REGIR LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL DE MONITORS ESPORTIUS PER AL’AJUNTAMENT DE COCENTAINA.
Primera.- De l’objecte de la convocatòria.
1.- És l’objecte de la present convocatòria la creació d’una borsa de treball de MONITORS ESPORTIUS (grup C2) per
a futures contractacions, segons les necessitats de l’Ajuntament, amb caràcter de personal laboral i de duració
determinada.
2.- Les necessitats a cobrir són les assignades als llocs de treball de MONITOR ESPORTIU i en concret la formació
dels participants en les escoles esportives municipals i/o altres activitats organitzades per l’Ajuntament en matèria
esportiva, en relació a les següents disciplines o especialitats:
-NATACIÓ
-PATINATGE
-FUTBOL
- FUTBOL SALA
-TENIS
-GIMNÀSTICA RÍTMICA
-BÀSQUET
-AQUAFITNESS
-VOLEIBOL
-ATLETISME
-CLASSES DIRIGIDES DE SALA (Pilates, Aeròbic, Gimnàstica de manteniment, Crossfit...)
3.- Les bases d'aquesta convocatòria es publicaran en el tauler d’edictes de la Casa Consistorial en la seu electrònica
municipal i en el BOP d’Alacant. Tant la convocatòria com la resta d’anuncis es publicaran únicament en el tauler
d’edictes de la Casa Consistorial en la seu electrònica municipal (www.cocentaina.sedelectronica.es)
Segona.- De les condicions dels aspirants.
1.- Per a participar en aquesta borsa de treball és necessari:
a) Tenir nacionalitat espanyola o ser ciutadà de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d’aquells estats
en què s’aplique la lliure circulació de treballadors, per ser llocs de treball de caràcter laboral a més dels anteriors,
podran participar les altres persones estrangeres que tinguen la seua residència legal a Espanya i que disposen de
documentació acreditativa de l’autorització per a accedir sense limitacions al mercat laboral, tot això en els termes que
preveu l’art. 57 de la Llei 7/2007, Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
b) Tenir complits 16 anys i no excedir, si és el cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió de títol de FP grau mitjà o equivalent.
d) No patir malaltia o defecte físic o psíquic que impedisca el normal exercici de les seues funcions.
Els que tinguen la condició de minusvàlids, hauran d’acreditar l’aptitud per a l’exercici de les funcions corresponents a
les places objecte de la present convocatòria, mitjançant dictamen expedit per un equip multiprofessional competent,
d’acord amb el que establix l’article 38.3 de la Llei 13/1982, de 7 d’abril d’integració social del minusvàlid. En qualsevol
altre cas, no seran admesos a aquesta de borsa de treball.
e) No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, ni trobar-se
inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques.
f) No estar afectat per incompatibilitat o cap incapacitat per a prestar serveis en aquesta Administració Pública de
conformitat amb el que establixen les lleis.
Tercera.- De les sol·licituds.
1.- Les sol·licituds per a prendre part en aquest concurs es dirigiran al Sr. Alcalde-President de la corporació, podent
utilitzar el model d’instància que figura en l’annex II, que es facilitarà a les persones interessats que així ho desitgen en
l’oficina d’informació i registre d’aquest ajuntament, ubicada a la plaça de la Vila, 1 i en la seu electrònica municipal
(http://www.cocentaina.sedelectronica.es) en l’apartat CATÀLEGS - OCUPACIÓ.
En aquesta sol·licitud s'ha d'indicar clarament a quina o quines disciplines o especialitats s’opta, de les indicades en
l’article 1.2, en consonància amb els mèrits i formació acreditats i presentats. Es pot optar per una o diverses
especialitats.
2.- La presentació de sol·licituds ha d’efectuar-se en el Registre General de l’Ajuntament de Cocentaina en el termini de
15 dies naturals, comptats a partir del següent al de la publicació de la convocatòria en el tauler d’anuncis de la
corporació i l’apartat TAULER d’anuncis de la seu electrònica municipal (http://www.cocentaina.sedelectronica.es).{del 21 de febrer al 7 de març de 2015, a.i.}
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia