Ajuntament de Llucmajor. Bases del concurs-oposició per a la cobertura, com a funcionari interí, d'una plaça d'aparellador/arquitecte tècnic.
Primera. LLOC DE TREBALL
L’objecte d’aquesta convocatòria és la selecció de personal funcionari interí, segons el article 10.a) de la Lei 7/2007, de 12 d’abril, de Estatut
Basic del Empleat Públic, mitjançant concurs oposició, per cobrir una plaça d’Aparellador Municipal.
Característiques del lloc de treball: Escala Administració Especial, sub-escala tècnic mitjà, grup A,subgrup A2, 100% de jornada.
Segona: REQUISITS DELS ASPIRANTS
Les persones aspirants hauran de reunir, en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, les condicions
següents:
a. Tenir la nacionalitat espanyola o pertànyer a un estat membre de la Unió Europea, o a aquells estats en el quals, en virtut de
tractats internacionals celebrats amb la Comunitat Europea (CE) i ratificats per Espanya, sigui d’aplicació la lliure circulació de
treballadors/es amb els terminis en què aquesta es trobi definida al Tractat Constitutiu de la CE. També podran participar, amb la
mateixa excepció que al paràgraf anterior, els/les cònjuges dels nacionals espanyols i d’altres estats membres de la Unió Europea,
sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors de l’esmentada edat que visquin al seu càrrec.
Aquest últim benefici serà igualment d’aplicació a familiars de nacionals d’altres estats quan així es demani als tractats internacionals
celebrats per la CE i ratificats per Espanya.
b. No excedir l’edat màxima de jubilació forçosa. Als sols efectes d’edat màxima, es compensarà el límit dels serveis prestats amb
anterioritat a l’Administració Local, qualsevol que fos la naturalesa dels esmentats serveis.
c. Estar en possessió del títol de Grau en Edificació, Aparellador o Arquitecte Tècnic o en condicions d’obtenir-lo a la data en què
finalitzi el termini de presentació d’instàncies. En cas de titulacions obtingudes a l’estranger s’ha de tenir la credencial que n’acrediti
l’homologació.
d. No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impedeixi el compliment de les funcions corresponents.
e. No haver estat separat/da ni acomiadat/da, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions
públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per
a l’exercici de funcions públiques per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a
les que desenvolupava en el cas de personal laboral, en el que hagués estat separat/da o inhabilitat/da. En el cas de pertànyer a un
altre estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver estat sotmès/a a sanció disciplinària o equivalent que
impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termenes, l’accés al servei púbic.
f. No estar sotmès/a a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.
g. Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap
activitat al sector públic delimitat per l’art.1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza
alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declara en el termini de deu dies naturals comptats a partir
del dia de la presa de possessió, per tal que la corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.
Tercera. SOL·LICITUDS
Les sol·licituds, dirigides al Batle, es presentaran al Registre General de l’Ajuntament dins del termini de 10 dies naturals comptats a partir
del dia següent al de la convocatòria al BOIB.{del 22 de febrer al 3 de març de 2015, a.i.} Si el darrer dia de presentació de sol·licituds s’escau en dia inhàbil o dissabte, el termini s’entendrà ampliat fins al dia hàbil següent.
Per ser admesos i prendre part a la convocatòria bastarà que els aspirants manifestin a la sol·licitud que reuneixen totes i cadascuna de les
condicions exigides en la base segona.
Serà necessari acreditar juntament amb la sol·licitud:
· Fotocòpia compulsada del títol exigit per prendre part a aquesta convocatòria.
· Fotocòpia compulsada d’aquells documents que siguin necessaris per a la fase de concurs, ordenats seguint l’ordre establert al
barem de mèrits que consten en aquestes bases i acompanyats d’un currículum indicant la relació de documents que presenta per ser
valorats.
· Haver abonat 20 € en concepte de dret d'assistència a proves de selección.
· La restant documentació haurà d’acreditar-se en el moment i terminis que se sol·licitin.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia