Ajuntament de Solsona. EDICTE sobre convocatòria de concurs lliure per a la contractació laboral d’un encarregat d’equipament cultural.
Base primera. Objecte de la convocatòria
L’objecte de la convocatòria és regular el procés de selecció per concurs lliure, d’una plaça d’encarregat
d’equipament cultural.
Les tasques es duran a terme, principalment, a la Sala Polivalent i consistiran en:
A) Consergeria
1. Garantir l'obertura i tancament de l’edifici.
2. Controlar i custodiar les claus de l’edifici.
3. Controlar l’estat de funcionament dels lavabos, manteniment i neteja.
4. Subministrar el material i l’equipament necessaris per al funcionament de les instal·lacions i locals.
5. Revisar i reposar materials i equipament del local on dóna servei, procurant que es trobin en bon estat.
6. Vigilar l’estat del local i el funcionament de les seves instal·lacions, comunicant qualsevol anomalia al
responsable administratiu i fer-ne el seguiment fins a la resolució.
7. Garantir el control d’accés de persones al local, rebent-les i acompanyant-les quan resulti convenient.
8. Garantir l’encesa i apagada de llums i altres instal·lacions que disposin de mecanismes automàtics que les
regulin.
9. Realitzar aquelles tasques que, com a responsable de l’equipament, li atribueixi el Pla d’Autoprotecció (PAU)
de la Sala Polivalent.
10. Facilitar informació general, personalment i telefònica. En general, qualsevol altra tasca afí a la categoria
del lloc i semblants a les anteriorment descrites, que li sigui encomanada pels seus superiors jeràrquics i resulti
necessària per raons del servei.
B) Cultura
1. Realitzar el seguiment del calendari d’activitats dels diferents espais de l’equipament.
2. Preparar els diferents espais de l’equipament per a les entitats municipals o serveis que hagin d’utilitzar-les.
3. Realitzar i assistir tècnicament els muntatges tècnics (il·luminació, so...) a les instal·lacions i en activitats a l’aire lliure i coordinar-se amb les companyies, grups... i amb la resta de personal de l’àrea de Cultura per a
cobrir les seves necessitats de caire tècnic.
4. Revisar i controlar, en finalitzar l’activitat, l’estat dels elements utilitzats durant la mateixa (focus,
maquinària escènica, eines... etc.): durant la setmana següent es pactarà un dia per resoldre els possibles
problemes tècnics que ocasioni la darrera activitat.
5. Revisar l’estat general de las instal·lacions:
- Llums (interiors, exteriors, emergències, alarma, aire condicionat, etc.).
- Instal·lacions de llauneria (lavabos, camerinos, etc.).
6. Notificar al personal de la regidoria de Cultura qualsevol anomalia observada tant en les instal·lacions de la
sala com en l’equipament tècnic.
7. Coordinar amb la regidoria de Cultura les tècniques de cada espectacle o esdeveniment que se celebri a
l’equipament (horari de muntatge, lloguer de material...).
8. Revisar, si escau, el funcionament de l’aire condicionat i la calefacció durant l’activitat.
9. Atendre qualsevol circumstància que pugui sorgir durant l’activitat.
10. Tancar les instal·lacions: verificar el tancament de l’aire condicionat, llums, alarma, finestres, lavabos i
portes.
11. Atès que la persona contractada dependrà funcionalment de l’àrea de cultura, en funció dels calendaris de
personal que, des de la regidoria, es redactin, haurà de realitzar les tasques esmentades en qualsevol
equipament cultural de gestió municipal, especialment el Teatre de Solsona.
12. Responsabilitzar-se de l’equip de so portàtil de l’Ajuntament (incloent muntatge i desmuntatge) tant en
aquelles activitats organitzades directament per l’Ajuntament com en aquelles altres que, organitzades per
altres entitats, precisin de l’equip.
13. Qualsevol altra funció de caràcter similar que li sigui atribuïda.
La contractació laboral serà de caràcter temporal i amb un 70% de la jornada laboral (26,25 hores/setmana)
durant un període de 12 mesos, amb la possibilitat de transformació en indefinit i d’ampliació de jornada. La
distribució de les hores setmanals es farà en funció del calendari d’activitats de la sala i de la resta
d’equipaments culturals de gestió municipal; en el mateix sentit, la jornada laboral abastarà de dilluns a
diumenge, concretant-se el dia de descans en funció dels mateixos criteris.
El sistema de selecció dels aspirants s’efectuarà d’acord amb el que preveuen aquestes bases, el Reglament de
personal al servei de les entitats locals (en endavant RPEL) i la legislació concordant.
Base segona. Condicions de les persones aspirants Per ser admeses en el procés selectiu, les persones aspirants en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, han de complir els requisits següents:
Base segona. Condicions de les persones aspirants Per ser admeses en el procés selectiu, les persones aspirants en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, han de complir els requisits següents:
a) Acreditar la nacionalitat. Les persones estrangeres hauran d’acreditar que estan en possessió del permís de
residència legal a Espanya, excepte: els nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats
als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui
aplicable la lliure circulació de treballadors. Tampoc el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge
tants dels espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals,
en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la
lliure circulació de treballadors, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin
separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d’aquesta edat però visquin a càrrec
dels seus progenitors.
b) Posseir la capacitat funcional per a realitzar les tasques pròpies de la plaça convocada.
c) Haver complert 16 anys i no superar l’edat establerta per a la jubilació forçosa.
d) Estar en possessió de coneixements de nivell de suficiència C1 de català de la Secretaria de Política
Lingüística de la Generalitat de Catalunya o dels reconeguts per aquesta com a equivalents, mitjançant la
presentació del certificat acreditatiu corresponent o la superació de la prova prevista a la base sisena.
e) Posseir el títol de Batxillerat Superior, FP II o titulació equivalent.
f) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions
públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni estar inhabilitat
absolutament o especialment per a l’ocupació de càrrecs públics per resolució judicial o per a exercir funcions
similars a les que es desenvolupaven. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en
situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en
els mateixos termes l’accés a l’ocupació pública.
g) Tenir el permís de conduir vehicles classe B, segons el Reial decret 818/2009, de 8 de maig, pel qual
s’aprova el Reglament general de conductors.
Base tercera. Presentació de sol·licituds
1. Els/les aspirants que desitgin prendre part en les proves selectives han de presentar en el registre
d’entrades de l’Ajuntament de Solsona (carrer del Castell núm. 20, 25280, telèfon 973480050, horari de dilluns
a divendres, de 8.30 a 14.30 hores i dissabtes de 9.00 a 13.00 hores) una sol·licitud en el model oficial i
normalitzat que es facilitarà gratuïtament a les dependències municipals i a la pàgina web
http://www.ajsolsona.cat/ca/l-ajuntament/ofertes-laborals, adreçada a l’Alcalde president de l’Ajuntament.
Els/les aspirants han de satisfer la taxa de participació en concurs per places a l’Ajuntament de Solsona, que
es de 20,00 euros, a la tresoreria municipal. Es bonificarà aquesta taxa per aquells que acreditin estar en
situació d’atur aportant l’acreditació corresponent.
2. Les sol·licituds també es podran presentar en altres registres públics habilitats i a les oficines de correus,
sempre que es compleixin els requisits que s’estableixen a l’article 38 de la LRJPAC i l’article 31 del Reglament
estatal de serveis postals (RD1829/99). En aquest cas s’haurà de trametre via fax (973482361) o via correu
electrònic (recursos_humans@ajsolsona.cat) còpia de la sol·licitud degudament registrada.
3. El termini per a la presentació d’instàncies és de 20 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la
publicació de l’anunci de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya o al Butlletí Oficial de la
Província.{del 20 de febrer a l' 11 de març de 2015, a.i.} Les bases es publicaran al tauler d’edictes de l’Ajuntament i a la pàgina web municipal
(http://www.ajsolsona.cat/ca/l-ajuntament/ofertes-laborals).
4. Per ser admès/a en les proves selectives, a la sol·licitud s’ha de manifestar que es reuneixen totes i
cadascuna de les condicions exigides a la base segona de la convocatòria, i s’hi ha d’adjuntar alhora
degudament compulsats els documents següents:
1) Fotocòpia autentificada del DNI i carnet de conduir.
2) Fotocòpia autentificada de la titulació exigida.
3) Fotocòpia autentificada del certificat de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent, corresponent al
nivell suficiència C1 de coneixements del català.
4) Currículum vitae.
5) Documents acreditatius (original o fotocòpia compulsada) dels mèrits al·legats per valorar el concurs, de
conformitat amb el barem exposat a la base sisena i sense que el Tribunal Qualificador en pugui valorar
d’altres que no siguin aportats en aquest moment. Per acreditar l’experiència caldrà aportar informe de vida
laboral.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia