ANNEX I - Normes generals del procediment d’avaluació per a la contractació de professorat en les universitats valencianes
1. Persones destinatàries. El sistema serà aplicable a totes aquelles persones que, d’acord amb la Llei Orgànica 6/2001, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, sol·liciten a l’AVAP l’avaluació per a ser contractades per les universitats de la Comunitat Valenciana en qualsevol de les figures següents: professora o professor contractat doctor, professora o professor ajudant doctor i professora o professor d’universitat privada.
2. Requisits. Els requisits que han de reunir les persones sol·licitants per a obtindre l’avaluació positiva de l’AVAP s’indiquen a continuació, diferenciats per a cada figura contractual de professorat.
2.1. Professora o professor contractat doctor i professora o professor doctor d’universitat privada:
2.1.1. Estar en possessió del títol de doctorat o, si és el cas, de la seua homologació en la data de finalització del període de sol·licitud d’avaluació establit en la present convocatòria. 2.1.2. Aconseguir una puntuació final mínima de 55 o més punts, una vegada ponderades les puntuacions directes obtingudes en cada un dels quatre criteris de què consta el sistema, segons s’especifica en l’apartat 8.2.1 d’esta convocatòria.
2.2. Professora o professor ajudant doctor:
2.2.1. Estar en possessió del títol de doctorat o, si és el cas, de la seua homologació, en la data de finalització del període de sol·licitud d’avaluació establit en la present convocatòria.
2.2.2. Aconseguir una puntuació final mínima de 50 o més punts, una vegada ponderades les puntuacions directes obtingudes en cada un dels quatre criteris de què consta el sistema, segons s’especifica en l’apartat 8.2.2 d’esta convocatòria.
3. Sol·licituds. 3.1. Les persones interessades en l’avaluació de professorat, objecte d’esta convocatòria, presentaran per via electrònica la sol·licitud, a la qual adjuntaran, escanejada, tota la documentació prevista en l’apartat 4 d’esta resolució. Per a això s’utilitzaran els models normalitzats que s’inclouen com a annexos a esta resolució, que estaran accessibles en la seu electrònica de l’AVAP, www.avap.es . Els formularis s’ompliran en línia, excepte el currículum, disponible en l’esmentada seu electrònica en document Word.
Així mateix, en el supòsit que no siga possible la presentació electrònica, es podrà presentar la sol·licitud d’avaluació, en la seu de l’AVAP o per qualssevol dels mitjans establits en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. En este supòsit, s’hauran d’imprimir degudament omplits, la sol·licitud i la resta de documentació que s’ha a d’aportar, resultants de l’ús dels mitjans electrònics facilitats per l’AVAP, previstos en l’apartat 4 d’esta convocatòria, amb les corresponents firmes originals manuscrites.
3.2. Si es desitja ser avaluat o avaluada per a més d’una figura contractual, es presentarà una sol·licitud per a cada una d’estes, i a la sol·licitud s’adjuntarà la documentació escanejada, o fotocopiada si es presenta en un registre presencial, de la manera prevista en l’apartat anterior.
5. Termini de presentació de sol·licituds. El termini de presentació de sol·licituds serà d’un mes comptat des de l’endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.{del 28 de febrer al 27 de març de 2015, a.i.}
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia