miércoles, 25 de febrero de 2015

6 places de Tècnic/a Mitjà/ana en Infermeria del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de la Gerència de Prevenció, Seguretat i Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona.

El Gerent de Recursos, actuant per delegació de l'Alcalde, va aprovar per Decret de 12 de febrer de 2015 les bases específiques que han de regir la convocatòria per a la cobertura mitjançant interinatge administratiu de les següents places:
- 6 places per a la categoria de Tècnic/a Mitjà/ana en Infermeria del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de la Gerència de Prevenció, Seguretat i Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona.
Les persones que desitgin participar a l'esmentada convocatòria hauran de presentar la sol·licitud, d'acord amb les bases de la convocatòria, telemàticament seguint una de les següents rutes:
- Web www.bcn.cat / l’ajuntament a un clic! / Oferta Pública.
- A través del portal de tràmits de la seu electrònica de l’Ajuntament de Barcelona, web www.bcn.cat / Tràmits / Ciutadans / Tràmits per fets vitals / ...treballar / Sol·licitud de participació en processos de selecció de personal de l'Ajuntament de Barcelona.
Excepcionalment, es podrà fer en suport paper en les Oficines d’Atenció a la Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Barcelona, o bé trametre-les per qualsevol dels mitjans que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, en el termini de vint dies naturals a comptar de l'endemà de la publicació del present anunci.{del 26 de febrer al 17 de març de 2015, a.i.}
PROCEDIMENT DE SELECCIÓ PER A LA COBERTURA, MITJANÇANT INTERINATGE ADMINISTRATIU, DE 6 PLACES PER A LA CATEGORIA DE TÈCNIC/A MITJÀ/ANA EN INFERMERIA DEL SERVEI DE PREVENCIÓ, EXTINCIÓ D’INCENDIS I SALVAMENT DE LA GERÈNCIA DE PREVENCIÓ, SEGURETAT I MOBILITAT DE L’AJUNTAMENT DE BARCELONA
1. Objecte de la convocatòria. Bases que han de regir la convocatòria per a la cobertura mitjançant interinatge administratiu, de 6 llocs de treball de Tècnic/a Mitjà/ana en Infermeria del Serveis de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (en endavant SPEIS) de la Gerència de Prevenció, Seguretat i Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona. Pel que fa referència a la perspectiva de gènere, aquestes bases contemplen allò que disposa l’Ajuntament de Barcelona en el Pla d’Igualtat d’Oportunitats pel període 2012-2015 en quant a la promoció d’una presència equilibrada de dones i homes en els diferents col·lectius professionals municipals.
Les característiques de la convocatòria són les següents:
Núm. de places: 6
Escala: Administració especial, escala tècnica, sots-escala de serveis especials
Categoria: Tècnic/a Mitjà/ana en Infermeria del SPEIS
Grup de titulació: Grup A, subgrup A2
3. Requisits de participació. 3.1. Tenir 16 anys complerts i no superar l’edat establerta per a la jubilació forçosa.
3.2. Posseir la titulació de Diplomat/da o Grau universitari en Infermeria.
Si es tracta d’un títol obtingut a l’estranger, cal disposar de l’homologació corresponent emesa pel Ministerio de Educación, Ciencia y Deporte. ...
4. Condicions de treball. Nomenament com a funcionari interí per vacant, substitució del titular, per programa, o per acumulació de tasques segons la tipologia del lloc a cobrir, de conformitat amb l’article 10.1 i concordants de la Llei 7/2007, de 12 d’abril (BOE del 13 d’abril), de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
Retribució anual: 30.045 € bruts més els complements circumstancials assignats al lloc de treball.
Jornada de treball: 1.728 hores anuals.
5. Sol·licitud de participació. 5.1. Presentació de sol·licituds. De conformitat amb el Decret d’Alcaldia de 22 de desembre de 2009 (Butlletí Oficial de la Província Núm. 312 de 30 de desembre), la formalització, obtenció i presentació de sol·licituds s'ha de fer telemàticament a través del portal de tràmits de la seu electrònica de l’Ajuntament de Barcelona (web http://www.bcn.cat seguint la ruta “L’ajuntament a un clic! - Oferta Pública”).
Excepcionalment, es podrà fer en suport paper a les Oficines d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Barcelona, o bé trametre-les per qualsevol dels mitjans que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. La relació de les esmentades OAC així com les seves corresponents adreces s’especifiquen a l’annex 4 de la present convocatòria. Igualment, a l’annex 5 s’indica l’accés als punts wi-fi de l’Ajuntament de Barcelona en els quals es podrà connectar telemàticament per efectuar el tràmit.
5.2. Termini de presentació de sol·licituds. Per presentar la sol·licitud, les persones aspirants disposaran del termini de vint dies naturals a comptar de l’endemà de la data de publicació de la convocatòria en el DOGC. {del 26 de febrer al 17 de març de 2015, a.i.}

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia