Ajuntament de Vilajuïga ANUNCI sobre convocatòria i aprovació de les bases del procés selectiu d’un operari/ària de deixalleria (exp. 158/2014).
L'Alcalde – President, per Decret de l'Alcaldia 63/2014, de 22 de desembre de 2014, va resoldre convocar i aprovar les bases del procés selectiu d’un operari/ària de deixalleria de la plaça vacant de l’Ajuntament que s’adjunten annexes a aquest acord. Les bases del procés de selecció es van publicar de forma íntegra al BOP núm. 19 de 29 de gener de 2015. www.vilajuiga.cat/--------------------------
1. OBJECTE.
1.1. L’objecte d’aquesta convocatòria és dur a terme una selecció, per mitjà de concurs oposició, per cobrir temporalment
a temps parcial, amb una dedicació de 34,5 hores setmanals, un lloc de treball d’operari/ària de deixalleria, amb un règim
de personal laboral temporal de l’Ajuntament de Vilajuïga per al termini d’un any, amb una retribució bruta mensual de
740,00 € i dotze pagues anuals.
1.2. Les funcions bàsiques del lloc de treball d’operari/ària de Deixalleria són:
1. Realitzar la recollida diària i setmanal de voluminosos i de cartró comercial.
2. Realitzar tasques de manteniment (pintar, reparar la xarxa, treure el rovell de contenidors, col·laboració amb l’equip
municipal de jardineria, si s’escau, maneig del compostador, etc.).
3. Realitzar tasques de neteja: entrar diàriament els materials que hi puguin haver abandonats a l’entrada de la deixalleria i
netejar l’entorn immediat de la instal·lació.
4. Realitzar les tasques de desballestament (materials informàtics, pneumàtics, etc.) i de classificació de residus especials
(bombetes, fluorescents, piles,...) o d’altres que ho requereixin (llaunes fèrriques / alumíniques...).
5. Embalar materials, fer anar el compactador i ajudar als transportistes a carregar els diversos materials o a posar la malla
sobre la banyera.
6. Ajudar als usuaris a separar adequadament els residus (carregar-los /descarregar-los de cotxes, furgonetes...).
7. Realitzar la recollida trimestral de piles, la recollida anual d’arbres de Nadal i col·laborar en la realització d’altres recollides
selectives (anant per cadascun dels establiments a recollir), en cas que es puguin introduir en el futur.
8. Informar de les noves separacions de materials que es vagin introduint al llarg del temps i explicar possibles dubtes als
usuaris, tot sabent diferenciar clarament els diversos materials a separar (paper, cartró, ferralla, xapatge, alumini, coure,
plom, cables, bateries...).
9. Neteja del cementiri.
10. Manteniment de l’interior de la rotonda d’entrada al poble.
11. Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat,
d’acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
12. Complir amb les obligacions en matèria de protecció de dades de caràcter general que marca la corporació, d’acord amb
la normativa vigent en matèria de LOPD.
13. I, en general, altres de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
1.3. Els/les aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre
part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d’acord amb la normativa vigent i, especialment,
la Llei orgànica de protecció de dades.
2. REQUISITS DELS/DE LES ASPIRANTS DE PARTICIPACIÓ A LA CONVOCATÒRIA.
Per tal de ser admès als procediments selectius l’aspirant ha de reunir els requisits següents:
2.1. Requisits generals:
A) Nacionalitat:
Ser ciutadà o ciutadana espanyols o tenir la nacionalitat d’algun dels estats membres de la Unió Europea o tenir la nacionalitat
de qualsevol dels altres estats en els quals, en virtut dels tractats internacionals signats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors en els termes en què s’hagi definit en el tractat constitutiu de la
Unió Europea, sempre que el lloc objecte de la convocatòria no estableixi específicament que implica una participació directa
o indirecta en l’exercici del poder públic o bé es tracti de funcions que tenen per objecte la protecció dels interessos de les
administracions públiques. Els estrangers no inclosos en l’apartat anterior també podran accedir a les places reservades al
personal laboral, d’acord amb el que estableix l’article 10 de la Llei orgànica 4/2000, d’11 de gener. En qualsevol cas, l’aspirant
que no tingui la nacionalitat espanyola ha d’acreditar documentalment la seva nacionalitat amb un document vigent.
El que s’estableix en el paràgraf anterior també serà aplicable al cònjuge dels espanyols i dels nacionals d’altres estats membres
de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret, així com als seus descendents i als del seu cònjuge, sempre que
no estiguin separats de dret, menors de 21 anys o majors d’aquesta edat que visquin al seu càrrec.
La pèrdua de qualsevol dels requisits que, d’acord amb el que preveu l’apartat 2 de l’article 1 de la Llei 17/1993, de 23 de
desembre, habiliten per a l’accés a l’Administració pública, en igualtat de condicions amb els espanyols, donarà lloc a
la pèrdua de la condició de funcionari de carrera, tret que la persona interessada compleixi qualsevol altre dels requisits
previstos en l’esmentat apartat.
B) Edat: haver complert 16 anys i no superar l’edat establerta per a la jubilació forçosa.
C) Habilitació: no haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració pública o
dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a
ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a
les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat, ni pertànyer a la mateixa
escala objecte de convocatòria. En el cas de ser nacional d’un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni
haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes l’accés a l’ocupació
pública. Els requisits indicats anteriorment s’han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds i s’han
de continuar complint fins a la presa de possessió com a funcionaris o funcionàries de carrera o fins a la contractació laboral.
D) Titulació: estar en possessió o en condicions d’obtenir el títol acadèmic oficial del certificat d’escolaritat o equivalent. En
cas que la titulació esmentada hagi estat obtinguda a l’estranger, caldrà que prèviament hagi estat concedida la corresponent
homologació, o el reconeixement de la titulació per exercir la professió objecte de la convocatòria i s’haurà d’aportar el títol
acadèmic traduït per intèrpret jurat i el document d’equivalència o homologació expedit pel Ministeri d’Educació.
E) Llengua catalana: posseir els coneixements de llengua catalana del nivell elemental.
F) Llengua castellana: els aspirants i les aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran de posseir coneixements de
llengua castellana de nivell superior.
G) Capacitat funcional: no patir cap malaltia ni estar afectats per cap limitació física o psíquica que impedeixi l’exercici normal
de les funcions pròpies del lloc de treball o disminueixi les aptituds per desenvolupar-lo de forma permanent o transitòria.
Les persones amb discapacitat seran admeses a la realització de les proves sense necessitat d’acreditar les seves condicions
psíquiques, físiques i sensorials abans de començar la prova, sens perjudici que, superat el procés selectiu, en presentar la
documentació per ser contractades, hagin d’acreditar, igual que la resta d’aspirants, la seva capacitat per desenvolupar les
funcions i tasques dels llocs que es convoquen i prestar el servei públic corresponent.
2.2. Requisits específics:
Els aspirants hauran de disposar del Permís de conduir de la classe B.
2.3. L’aspirant ha de posseir tots els requisits generals i específics en el dia d’acabament del termini de presentació de
sol·licituds i s’han de continuar complint fins a la data de la contractació com a personal laboral. El diploma acreditatiu de
la titulació acadèmica exigible pot ser substituït pel document acreditatiu d’haver abonat la taxa acreditada per a la seva
expedició. Pel que fa a la nacionalitat, caldrà atenir-se expressament al que disposa la base corresponent.
3. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS.
3.1. La sol·licitud – signada per l’aspirant, acompanyada de la documentació justificativa dels mèrits a valorar, dels requisits
a acreditar i d’un currículum vitae – es podrà presentar al registre de l’Ajuntament de Vilajuïga durant els deu dies naturals
següents a la del corresponent anunci de publicació de la convocatòria al DOGC.{del 10 al 19 de febrer de 2015, a.i.} La manca de signatura suposarà l’exclusió
de l’aspirant.
3.2. Les sol·licituds es poden presentar:
Presencialment a:
AJUNTAMENT DE VILAJUÏGA
Carrer Sant Sebastià 39
17493 Vilajuïga
Tel. 972 53 00 05
Horari d’obertura: De dilluns a divendres laborables de 9 del matí a 1 del migdia, excepte els dimecres, que és tancat. Dilluns
laborables de 4 a 7 de la tarda.
També es podrà presentar pels mitjans que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992. En el cas que s’opti per aquesta opció,
dins del període establert de presentació de sol·licituds caldrà trametre un correu electrònic amb confirmació de rebuda a
l’adreça següent (informacio@vilajuiga.cat), amb la indicació de les dades de la persona que ha presentat la sol·licitud, la
forma de presentació i la data, o bé caldrà trametre un fax al 972 55 22 17, i adjuntar còpia de la sol·licitud i de la documentació
presentada. La no comunicació complementària per aquest mitjà comportarà l’exclusió de l’aspirant per raons organitzatives,
ja que l’establiment de les persones admeses i excloses en un procés selectiu s’ha de poder tramitar amb agilitat, principi que
es podria veure conculcat arran de la presentació per aquests mitjans establerts a la normativa de procediment administratiu
que suposés la rebuda de les sol·licituds transcorregut sobradament el termini establert a aquests efectes.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia