BASES REGULADORES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ PER A LA PROVISIÓ D’UN LLOC DE FEINA D’ENGINYER TÈCNIC INDUSTRIAL EN RÈGIM DE FUNCIONARI INTERÍ DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA.
Primera.- Objecte de la convocatòria. L’objecte de la present convocatòria es la provisió com a funcionari interí, mitjançant concurs-oposició, d’un lloc de feina d’Enginyer Tècnic Industrial, d’Administració Especial, subescala tècnica mitjana, vinculada a la unitat d’urbanisme i activitats de l’Ajuntament d’Alcúdia.
Classificació: Grup A, Subgrup A2, nivell de complement de destinació 22.
Sistema de selecció: concurs-oposició.
La interinitat se crearà i s’extingirà per les causes previstes a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
Es tindrà en compte l’establert a la plantilla i al catàleg de llocs de feina de l’Ajuntament d’Alcúdia en matèria de definició, característiques, contingut, règim retributiu i dedicació del lloc de feina convocat.
Les funcions del lloc de feina son:
- Informar i assessorar sobre aquelles matèries pròpies de la seva especialitat.
- Supervisar i controlar en matèria d’enginyeria o enginyeria tècnica les llicències d’obra i les llicències d’activitats, projectes i instal·lacions.
- Col·laborar amb el responsable de la secció de planificació urbanística i obres.
- Informar sobre la tramitació dels projectes i activitats, i realitzar les corresponents visites d’inspecció.
- Resoldre les qüestions tècniques que en matèria de seguretat i la resta de la normativa legal puguin afectar a les instal·lacions dels establiments, indústries, i activitats que caiguin en el terme municipal.
- Emetre els informes preceptius que en la seva matèria formin part dels expedients de llicència d’obres.
- La resta de funcions que puguin ser atribuïdes en relació al lloc de treball
Segona.- Publicitat. Aquestes bases es publicaran en el taulell d’edictes de l’Ajuntament i a la pàgina web municipal i en el BOIB.
Els successius anuncis relatius a les proves que es convoquin se faran públiques en el taulell d’edictes de l’ajuntament i a la pàgina web del mateix ajuntament.
Tercera.- Condicions dels aspirants. Per ser admesos a la realització de les proves selectives, els aspirants hauran de reunir els següents requisits:
a) Tenir nacionalitat espanyola o la dels altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.
També podran participar el cònjuge dels espanyols i dels nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret, i els seus descendents i als del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de 21 anys, o majors de dita edat dependents.
L’aspirant que no tingui la nacionalitat espanyola ha d’acreditar documentalment la seva nacionalitat amb un document vigent i el seu permís de residència i de treball si és el cas.
b) Tenir complerts setze anys d’edat i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió de la titulació d’enginyer tècnic industrial o titulació equivalent, o estar en condicions d’obtenir-la en la data en que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
Els aspirants amb titulacions obtingudes a l’estranger hauran d’acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acrediti, en el seu cas, la homologació.
d) No patir malaltia o defecte físic que impedeixi o menyscabi el desenvolupament de les seves funcions.
e) No haver estat separat del servei de l’Administració de l’Estat, les Comunitats Autònomes o l’administració Local, ni haver estat inhabilitat per a l’exercici de la funció pública.
f) No trobar-se inclòs en cap de les causes d’incapacitat previstes en la legislació pel desenvolupament del càrrec.
Abans de prendre possessió del lloc de feina, l’interessat haurà de fer constar que no esta sotmès a cap dels motius d’incompatibilitat establerts a la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques o comprometre’s en el seu cas, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu 1'article 10 de l’esmentada llei, i a no percebre pensió de jubilació, de retir o d' orfenesa.
g) Acreditar el requisit de coneixements de nivell de domini funcional efectiu de la llengua catalana, nivell C1 (antic nivell C) o en condicions d’obtenir-lo en la data de finalització del termini d’admissió de sol·licituds. Aquests coneixements s 'han d’acreditar mitjançant l’aportació d’un certificat oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per l’òrgan competent en matèria de política lingüística. En el cas de no poder-ho acreditar documentalment es farà una prova específica a dit efecte per part del Servei de Normalització Lingüística de l’Ajuntament d’Alcúdia, i tindrà caràcter eliminatori. El resultat d’aquesta es qualificarà com a “apte” o “no apte”.
El compliment de les condicions i els requisits exigits per poder participar en aquest procés selectiu, s’ha de produir en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins a la presa de possessió com a persona funcionària interina.
Quarta.- Sol·licituds. 1. Les instancies per a participar al procés selectiu s’hauran de fer segons el model que figura a l’annex II de les presents bases, adreçada a la Sra. Batllessa de l' Ajuntament d' Alcúdia, i es presentaran en el registre general d’aquest Ajuntament o en qualsevol de les formes previstes a la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
2. Les persones aspirants adjuntaran a la instància presentada, en la qual faran constar expressament que compleixen totes les condicions exigides a la base 3a, la documentació següent:
a. fotocòpia del DNI de l’aspirant
b. còpia compulsada del títol acadèmic de la persona aspirant, d’acord amb allò que exigeix el punt c) de la base tercera.
c. Documentació acreditativa dels coneixements de llengua catalana de nivel C1.
d. Currículum Vitae, al que s’adjuntaran els documents acreditatius dels mèrits a tenir en compte d’acord amb la lletra b) de la base setena, a més d' enumerar-los a la sol· licitud. Els documents hauran de ser originals o copies compulsades. No s’admetrà cap documentació referida a mèrits un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies. El tribunal podrà sol·licitar aclariments respecte a la documentació que ofereixi dubtes, sense que es permeti presentar nova documentació per a subsanar el defecte d’acreditació.
4. El termini per a la presentació d’instàncies serà de 15 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de la corresponent convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. {de l' 1 al 16* de febrer de 2015, a.i.} Els successius anuncis es publicaran en el taulell d’anuncis i a la pàgina web municipal. (www.alcudia.net) Totes les notificacions referides a esmenes de documentació, recursos i d’altres incidències produïdes durant el procediment selectiu es faran mitjançant la publicació al taulell d’anuncis i a la pàgina web municipal, llevat que puguin afectar a les dades de caràcter personal d’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia