Ajuntament de l'Ametlla del Vallès ANUNCI sobre aprovació de les bases i la convocatòria per a la selecció d’una treballadora familiar per concurs de mèrits.
PRIMERA. Normes Generals
L’objecte d’aquestes bases és la contractació d’un/a treballador/a familiar per atendre persones amb
necessitats socials, mitjançant contracte laboral d’interinatge, fins a la cobertura reglamentaria de la plaça.
La plaça esmentada es troba vacant i s’inclou en la plantilla de personal aprovada per
acord de Ple de data 3 d’abril de 2014 publicat al BOPB
La plaça esmentada està adscrita al departament de benestar social i les tasques encomanades són les
següents:
- portar a terme el seguiment i control dels usuaris del Servei d’assistència Domiciliaria i del transport amb el
minibus
- Acompanyar als usuaris a centres mèdics fora del municipi
- Prestar assistència domiciliaria a persones amb situació de risc social
- Atendre a les persones en les necessitats bàsiques, tant en la higiene personal, necessitats fisiològiques,...
- Realitzar la compra, cuinar i administrar àpats
- Realitzar petits tràmits i gestions burocràtiques
- Distribuir i controlar la presa de medicació dels usuaris incapacitats
- Acompanyar als usuaris que ho necessitin a realitzar determinades activitats dins i fora del municipi
- Col·laborar amb l’equip multidisciplinari en els projectes individuals
- Tractar amb les famílies i recollir la informació que li proporcionen per a desenvolupar les seves tasques
- Fer tràmits senzills requerits pel propi servei
- I en general totes aquelles funcions de caràcter similar que li siguin atribuïdes
Per poder dur a terme aquestes tasques, es farà servir un vehicle de l’Ajuntament, de la marca Renault, model
Màster Combi de 9 places i matrícula 8176FKP i en el seu cas, vehicle de similars característiques titularitat de
l’Ajuntament
SEGONA. Modalitat del Contracte
La modalitat del contracte és un contracte laboral regulat en Text Refós de la Llei de l’Estatut dels Treballadors,
aprovat pel Reial Decret Legislatiu 1/1995, de 24 de març.
El règim de dedicació del contracte es al 100% de la jornada laboral és a dir 37,5 hores setmanals, fixant com
a dia de descans els dissabtes i diumenge. L’horari de treball serà:
- de dilluns a divendres:
- de 8:15h a 12h
- de 15:30h a 17:30h
- de 18:30 a 20:30
No obstant aquest horari podrà tenir variacions per necessitats del servei.
La retribució bruta és la corresponent al Grup de classificació AP, amb un complement específic 10.401,02€
bruts anuals i un complement de destí de 10
TERCERA. Condicions d’Admissió d’Aspirants
Per poder participar en el procés selectiu és necessari reunir els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que disposa l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de
l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
b) Tenir la capacitat física i psíquica per a l’acompliment de les tasques.
c) Tenir divuit anys i no excedir, si escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa. Únicament per llei podrà
establir-se una altra edat màxima, diferent de l’edat de jubilació forçosa, per a l’accés a l’ocupació pública.
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions
Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació
absoluta o especial per ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de
funcionari, o per a exercir funcions similars a les que feia en el cas del personal laboral, en què hagués estat
separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent
ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes
l’accés a l’empleat públic.
e) Tenir certificat d’escolaritat i el carnet de conduir en la data en què acabi el termini de presentació
d’instàncies, en cada cas, essent necessari aportar el
QUARTA. Forma i Termini de Presentació d’Instàncies
Les sol·licituds per participar en les corresponents proves d’accés, en què els aspirants faran constar que
reuneixen les condicions exigides a les bases generals per a la plaça que s’opti, s’adreçaran al Sr. AlcaldePresident
de l’Ajuntament de/d’ l'Ametlla del Valles i es presentaran en el Registre d’entrada d’aquest
Ajuntament o bé mitjançant el procediment que regula l’article 38.4 de la Llei 30/1992, en el termini de vint
dies naturals a comptar des del dia següent de l’ultima publicació d’aquesta convocatoria en el Butlletí Oficial
de la Província i en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya {de l' 11 de febrer al 2* de març de 2015, a.i.}, es publicaran igualment en el tauler
d’anuncis de l’Ajuntament,
La sol·licitud s’acompanyarà amb:
- Fotocòpia del DNI o, si escau, passaport.
- Documentació acreditativa dels mèrits que s’al·leguin als efectes de valoració en la fase de concurs.
- Fotocopia del Carnet de Conduir B
- Fotocopia del certificat d’escolaritat
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia