Borsa de treball de treballador/a familiar (C2). Ajuntament de Son Servera. (Mallorca-Illes Balears)
Primer.- Aprovar la convocatòria, pel sistema de concurs, d’una borsa de TREBALLADOR/A FAMILIAR del’Ajuntament de Son Servera (Illes Balears), per a la cobertura de les necessitats que puguin subvenir per les necessitats del servei, com ara necessitats urgents derivades de l’augment de la demanda, baixes laborals, maternitat, vacances.
Segon.- Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s’adjunten com a annex I d’aquesta resolució, d’acord amb el barem de mèrits que s’especifica a l’annex II.
ANNEX I
BASES DE LA CONVOCATÒRIA
1. Normes generals. 1. Es convoca un concurs, d’una borsa de treball de TREBALLADOR/A FAMILIAR de l’Ajuntament de Son Servera, per a la cobertura de les necessitats que puguin subvenir per les necessitats del servei, com ara necessitats urgents derivades de l’augment de la demanda, baixes laborals, maternitat, vacances.
2. El procediments de selecció dels aspirants s’efectuarà mitjançant convocatòria pública, que consistirà en la valoració dels mèrits que es detallen a l’annex II d’aquesta convocatòria.
3. L’ordre de prelació de la borsa de treball restarà determinat per la qualificació obtinguda en el procés selectiu. En cas que es produeixin empats, aquests es resoldran atenent successivament els criteris següents:
* Major puntuació obtinguda quant a cursos de formació.
* Majors de 18 anys en cerca de la primera ocupació.
2. Funcions de la plaça
* Col·laborar en la planificació i coordinació dels casos assistencials amb l’equip de professionals, identificant les necessitats de la persona assistida, garantint la cobertura de les mateixes en l’àmbit físic, psíquic i social i en aspectes concrets, com ara, alimentació, higiene, sanitaris i administratius.
* Col·laborar i donar suport als Serveis de Benestar Social, pel que fa a les seves diferents funcions, supòsits i feines del departament dins l’àmbit de les funcions de l’oferta laboral de la borsa objecte de la present.
3. Requisits i condicions dels aspirants. Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents, dels quals han d’estar en possessió durant tot el procés selectiu:
a. Ser espanyol o tenir la nacionalitat d’algun dels estats membres de la Unió Europea o d’algun dels països que hagin subscrit un tractat internacional en els termes establerts en la disposició addicional única de la Llei 17/1993, de 23 de desembre, sobre l’accés a determinats sectors de la funció pública dels nacionals de la resta d’estats membres de la Unió Europea.
b. Tenir 16 anys d’edat complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c. Estar en possessió de la titulació de graduat escolar, FP1 o equivalent, a més de la titulació acreditativa de la qualificació professional d’atenció sociosanitària a persones en el domicili creada pel Reial Decret 295/2004, de 20 de febrer, pel qual s’estableixen determinades qualificacions professionals que s’inclouen en el Catàleg Nacional de Qualificacions Professionals, així com els corresponents mòduls formatius que s’incorporen al Catàleg Modular de Formació Professional, o bé les titulacions o els certificats de professionalitat que s’estableixen per a personal cuidador i per als gericultors i les gericultores i el certificat de professionalitat d’atenció sociosanitària en el domicili, que regula el Reial Decret 1379/2008, d’1 d’agost, pel qual s’estableixen dos certificats de professionalitat de la família professional Serveis socioculturals i a la comunictat que s’inclouen en el Repertori nacional de certificats de professionalitat; o estar en condicions d’obtenir-lo en la data que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
d. No haver estat separat del servei, mitjançant expedient disciplinari, de cap de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat, per sentència ferma, per a l’exercici de funcions públiques. Igualment, no estar sotmès a sanció disciplinària o condemna penal que impedeixi, en el seu estat, l’accés a la funció pública si es tracta d’aspirants que no tenguin la nacionalitat espanyola, d’acord amb el que estableix la lletra (a) d’aquesta base.
e. No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l’exercici de les funcions del cos, l’escala o l’especialitat en què s’inclouen les places ofertes.
f. Currículum vitae: s’han de presentar les titulacions i/o certificacions efectivament presentades en forma d’original o fotocòpia compulsada dels mèrits que s’han de valorar.
g. Acreditar el els coneixements de la llengua catalana corresponents al nivell de certificat B2 de conformitat amb l’acord del Plenari municipal adoptat en sessió ordinària de dia 15 de novembre de 2012, publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB núm. 4, de dia 8 de gener de 2013). Aquesta acreditació es pot realitzar mitjançant:
* Certificat o document lliurat per l’EBAP o la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears o qualsevol dels certificats o documents considerats equivalents per l’Administració d’acord amb la normativa vigent.
* En cas de no poder acreditar documentalment els coneixements corresponents, es realitzarà una prova específica de llengua catalana.
La prova de català , de caràcter obligatori i eliminatori per a les persones aspirants que no hagin acreditat els coneixements de la llengua catalana exigits a la base tercera.
La qualificació serà d’apte o no apte. La durada de l’exercici serà determinat pel tècnic/a de normalització lingüística designat pel president de la Corporació per a la realització de la prova.
Quedaran exemptes de realitzar aquesta prova les persones aspirants que acreditin, mitjançant l’aportació del títol o certificat oficial corresponent, els coneixements de català del nivell exigit o superior en aquesta convocatòria, expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública (o per l’Institut Balear d’Administració Pública, fins a la data de creació de l’esmentada Escola) o expedit o homologat per la Direcció General de Política Lingüística o bé qualsevol dels certificats o documents considerats equivalents per aqueixa Direcció General segons la normativa vigent.
Les persones convocades a la prova esmentada que estiguin en possessió del certificat acreditatiu del nivell de coneixement de llengua catalana exigit a la convocatòria, i no l’hagin acreditat en el termini previst, no hagin esmentat les deficiències i, per tant, estiguin també incloses a la llista definitiva de persones convocades, han de presentar-se el dia i hora de la prova per tal d’acreditar el nivell corresponent mitjançant l’aportació d’algun dels títols o certificats vàlids, o amb la realització de la prova.
Procediran d’igual forma les persones aspirants que obtinguin el nivell exigit una vegada exhaurit el termini de presentació de sol·licituds.
Les persones d’altres estats per als quals és d’aplicació el dret a la lliure circulació o estrangers amb permís de residència permanent o permís de treball i residència en vigor o en tràmit de renovació que no siguin hispanoparlants han d’acreditar, a més, un coneixement adequat de castellà mitjançant una prova específica.
4. Sol·licituds. 1. Les persones interessades a participar en el concurs han de presentar una sol·licitud (model ANNEX III de les presents) per a la borsa convocada mitjançant les presents bases.
2. Les sol·licituds s’han de presentar al registre de l’Ajuntament de Son Servera o en la forma que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. La sol·licitud s’ha de registrar i així mateix s’ha de segellar tota la documentació que s’hi adjunti.
3. El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) {del 6 al 16* de febrer de 2015, a.i.}. Es publicarà també a la pàgina web municipal (www.sonservera.cat) i al tauler municipal d’anuncis.
4. Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament, les persones interessades han d’adjuntar:
a. Fotocòpia del Document Nacional d’Identitat (DNI) o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat.
b. Original o fotocòpia compulsada dels requisits exigits a la bases 3 de les presents.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia