jueves, 13 de agosto de 2015

Borsa de treball d' Auxiliars Socisanitaris. Ajuntament de sa Pobla (Mallorca-Illes Balears)

BASES PER A LA FORMACIÒ D’UN BORSÍ PER COBRIR PLACES D’AUXILIAR SOCISANITARI, COM A PERSONAL LABORAL TEMPORAL DE L’AJUNTAMENT DE SA POBLA.
PRIMERA.- NORMES GENERALS
1.1.- Objecte: L’objecte de les presents Bases és la creació d’un borsí per cobrir places d’auxiliars socisanitaris, com a personal laboral temporal de l’Ajuntament de sa Pobla. Es fa constar expressament que l’atenció es podrà dur a terme tant en institucions socials com en el domicili.
1.2.- Característiques de la plaça:
1.2.1. Sistema de selecció: Concurs-oposició.
1.2.2.- Característiques del lloc de feina.
A.- Personal laboral temporal. Nivell 4 conforme el Conveni col·lectiu de l’Ajuntament de sa Pobla, i sempre assimilats al personal que ocupa el mateix tipus de plaça i lloc de feina a l’Ajuntament de sa Pobla.
B.- Titulació exigida per entrar a formar part en el borsí:
-. Tècnic en atenció a persones amb dependència, o
-. Tècnic en atenció socisanitària, o
-. Certificat de professionalitat d’atenció socisanitària a persones dependents en institucions socials i a la vegada en el domicili.
Els dubtes que puguin sorgir en quant al requisit de titulació es resoldrà conforme el Decret 54/2013, de 5 de desembre, de modificació del Decret 86/2010, de 25 de juny, pel que s’estableixen els principis generals i les directrius de coordinació per a l’autorització i l’acreditació dels serveis socials d’atenció a persones grans i persones amb discapacitats, i es regulen els requisits d’autorització i acreditació dels serveis residencials de caràcter suprainsular per a aquests sectors de població; així com la normativa a que es remet i altre normativa que en pugui ser d’aplicació.
C.- Estar en possessió com a mínim del certificat de coneixement de llengua catalana nivell A2, o equivalent degudament homologat. En cas de no estar en possessió de la documentació acreditativa de l’homologació s’haurà d’acreditar totes les dades i circumstàncies que permetin deduir-ne legalment la seva homologació.
Així i tot, en cas de no presentar documentació al respecte es durà a terme un prova amb caràcter previ i excloent als efectes de valorar els coneixements orals i escrits dels aspirants, tot amb referència al nivell esmentat.
D.- Amb la presentació de la documentació l’aspirant assumeix la seva responsabilitat pel que fa a la determinació de la mateixa a efectes de tenir-la en compte o valorar-la, essent que la manca de dades de qualsevol mena que impedeixin al Tribunal avaluador decidir serà imputable a l’aspirant.
E.- Es fa constar expressament que la presentació de qualsevol tipus de documentació tot recolzant les titulacions o homologacions haurà d’esser oficial o homologada.
F.- Funcions a desenvolupar:
Les corresponents a cuidador, gericultors i categories professionals assimilables, ajuda a domicili o en institucions socials i assistència personal.
Amb caràcter no exclusiu: Funcions d’atenció a la persona: higiene i cura del cos, vestir, despullar, donar de menjar, posar al llit, aixecar del llit i canvis posturals; cura de la higiene del llit i de la roba personal; control de la medicació i de l’alimentació; cura dels infants en casos de: absència o malaltia d’algun progenitor, acompanyaments a l’escola, organització del lleure, seguiment de salut, ensenyar hàbits, ..; acompanyaments als serveis mèdics, gestions vàries, compres, ..; suport als cuidadors, suplint, ajudant, motivant, proporcionant descans i alliberament de temps de la família; ajuda en l’organització de la compra i preparació del àpats.
Altres funcions relacionades amb el seu lloc de treball i encomanades pels Òrgans Municipals competents.
SEGONA.- PUBLICITAT. Aquestes Bases i convocatòria del procés selectiu se publicaran en el BOIB, Tauló d’Anuncis, i en la pàgina web de l’Ajuntament de sa Pobla (www.ajsapobla.net). La resta d’anuncis únicament es publicaran al tauler d’anuncis i pàgina web.
TERCERA.- REQUISITS DELS ASPIRANTS. 3.1.- Per a poder participar en el procés selectiu serà necessari:
a.- Tenir la nacionalitat espanyola o ser nacional d’un país de la Unió Europea o altre estat segons els termes previstos a la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de la Funció Pública.
En casos de nacionals d’altres de països on la llengua castellana no sigui oficial, s’haurà d’acreditar el seu coneixement mitjançant titulació oficial.
b.- Tenir complits 16 anys i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa.
c.- Tenir la capacitat funcional per al desenvolupament del treball.
d.- Estar en possessió de la titulació exigida en les presents bases o en condicions d’obtenir-lo en la data de finalització del termini de presentació d’instàncies.
e.- Estat en possessió, com a mínim, del certificat oficial de coneixement de la llengua catalana nivell A2, o equivalent degudament homologat.
f. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol administració pública o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni estar inhabilitat absoluta o especialment per a treballs o càrrecs públics per resolució judicial, per a exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el que haguessin estat separats o inhabilitats. En el cas d’ésser nacional d’altre Estat igualment no estar inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes a l’accés al treball públic.
g. No estar incurs en causa d’incapacitat (entre elles la de no patir malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixi o resulti incompatible amb el desenvolupament de les funcions pròpies de la plaça) o incompatibilitat, d’acord a la legislació vigent al moment. Dit requisit s’entén que ha d’anar referit a la data de pressa de possessió, en el seu cas.
3.2..- Totes aquestes condicions, així com els mèrits que s’al·leguin estaran referits a la data de finalització del termini de presentació d’instàncies, mantenint-se en la data de la contractació.
3.3.- Les persones amb minusvalidesa seran admeses en condicions d’igualtat amb els demés aspirants, excepte que la restricció soferta els fes incomplir el requisit corresponent a “No patir malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixi o resulti incompatible amb el desenvolupament de les funcions pròpies de la plaça”. El tribunal examinarà i resoldrà motivadament tals peticions podent sol·licitar l’oportú informe al respecte.
QUARTA.- PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. 4.1.- Les instàncies sol·licitant prendre part en el present procés, se dirigiran al Sr. Batlle-President i se presentaran en les dependències municipals, al Registre General de l’Ajuntament de sa Pobla, durant el termini de 15 dies hàbils des del següent a la publicació de la convocatòria al BOIB:{del 14 d'agost a l' 1 de setembre de 2015, a.i.}
4.2.- A la instància s’acompanyarà:
Primer.- De conformitat amb la clàusula tercera, article 3.1:
-. Apartat a) i b). Còpia compulsada del DNI o document acreditatiu de la identitat i nacionalitat. Així com documentació oficial de coneixement de la llengua castellana si així cal.
-. Apartat c). Declaració jurada, sense perjudici d’acreditar-se abans de la incorporació al lloc de treball.
-. Apartat d). Documentació compulsada de la mateixa.
-. Apartat e). Documentació compulsada de la mateixa.
-. Apartat f). Declaració jurada, sense perjudici d’acreditar-se abans de la incorporació al lloc de treball.
-. Apartat g). Declaració jurada. Igualment s’haurà d’acreditar abans de la pressa de possessió.
Segon.- Els interessats, juntament amb la sol·licitud, a més, hauran de presentar un currículum personal i professional el més complet possible, en el que s’acreditin juntament els mèrits que hauran de ser valorats dintre de la fase de concurs.
Els documents dels mèrits al·legats hauran d’ésser originals o estar degudament compulsats, podent realitzar la compulsa al propi Ajuntament presentant l’original acompanyat de les còpies.
4.3.- Els aspirants queden vinculats a les dades que hagin fet constar en les seves sol·licituds, podent únicament demandar la seva modificació o complementació, mitjançat escrit motivat, dins del termini establert per a la presentació de sol·licituds. Transcorregut aquest termini no s’admetrà cap petició d’aquesta naturalesa; ni addició, subsanació, o complementació de documentació de cap tipus.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia