Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Per aquest edicte en fan públiques les bases específiques que
s’adjunten aprovades per la Junta de Govern Local de data 3 de desembre
de 2013, i que han de regir la convocatòria següent:
- La selecció temporal d’un Tècnic/a en Salut Pública, amb caràcter
temporal, mitjançant concurs públic en règim funcionarial, als efectes
de substituir un/a treballador/a amb dret a reserva de plaça i lloc de
treball.
BASES
1.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. L’objecte de la present convocatòria és la selecció d’un/a tècnic/a
mig, grup A2, del Departament de Protecció de la Salut i Seguretat
Alimentària (Servei de Salut Pública, Acció Comunitària i Atenció als
Consumidors OMIC, de la Direcció de Serveis Personal, Benestar i
Famílies), en règim funcionarial, amb caràcter temporal, mitjançant
concurs públic, per tal de substituir una treballadora amb dret a
reserva de plaça i lloc de treball, i fins a la reincorporació efectiva
de la persona que l’ocupa.
Les funcions genèriques i específiques, retribucions i altres característiques del lloc de treball convocat, i que han de reunir els candidats, són les que figuren a la fitxa de funcions que s’hi adjunta.
2.- CONDICIONS DE LES PERSONES ASPIRANTS. Per participar a la convocatòria caldrà que les persones candidates reuneixin, abans de finalitzar el termini de presentació d’instàncies, els requisits següents:
a) Ser ciutadà/ana espanyol/a, tenir la nacionalitat d’altres estats membres de la Unió Europea, o la d’altres estats en els quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en que aquesta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea.
b) Haver complert 16 anys.
c) Tenir un grau universitari o equivalent en Dietètica i nutrició, Ciències i tecnologia dels aliments, o Infermeria. Si no s’aporta un títol expedit per un centre estatal degudament reconegut, correspondrà a l’aspirant aportar la certificació de la validesa i homologació corresponent a la titulació aportada.
d) Estar en possessió del certificat de català de nivell C emès per la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya o equivalent.
Els/les aspirants han de lliurar dins del termini de presentació d’instàncies un dels documents següents:
Les funcions genèriques i específiques, retribucions i altres característiques del lloc de treball convocat, i que han de reunir els candidats, són les que figuren a la fitxa de funcions que s’hi adjunta.
2.- CONDICIONS DE LES PERSONES ASPIRANTS. Per participar a la convocatòria caldrà que les persones candidates reuneixin, abans de finalitzar el termini de presentació d’instàncies, els requisits següents:
a) Ser ciutadà/ana espanyol/a, tenir la nacionalitat d’altres estats membres de la Unió Europea, o la d’altres estats en els quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en que aquesta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea.
b) Haver complert 16 anys.
c) Tenir un grau universitari o equivalent en Dietètica i nutrició, Ciències i tecnologia dels aliments, o Infermeria. Si no s’aporta un títol expedit per un centre estatal degudament reconegut, correspondrà a l’aspirant aportar la certificació de la validesa i homologació corresponent a la titulació aportada.
d) Estar en possessió del certificat de català de nivell C emès per la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya o equivalent.
Els/les aspirants han de lliurar dins del termini de presentació d’instàncies un dels documents següents:
- Document que acrediti el coneixement de català mitjançant el
corresponent certificat emès per la Direcció General de Política
Lingüística o equivalent. Les equivalències s’especifiquen a l’Ordre
PRE/228/2004, de 21 de juny, sobre títols, diplomes i certificats
equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria
de Política Lingüística (DOGC núm. 4168, de 6 de juliol de 2004)
modificada per l’Ordre VCP/13/2007, de 24 de gener (DOGC núm. 4811, de
31 de gener de 2007) i per l’Ordre VCP/17/2008, de 14 de gener (DOGC
núm. 5057, de 28 de gener de 2008)
- Fotocòpia compulsada de la documentació acreditativa d’estar en
possessió del certificat de coneixements de llengua catalana de nivell C
de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
Les persones aspirants que no tinguin el certificat de nivell C,
seran convocades mitjançant la llista provisional d’admesos/es i
exclosos/es per tal de realitzar una prova específica de català adequada
a aquest nivell, que tindrà una durada de 1,30 hores aproximadament i
es qualificarà com a apte/a o no apte/a. Per a aquesta prova es comptarà
amb l’assistència tècnica del Consorci per a la Normalització
Lingüística. Els/les aspirants que no superin la prova restaran
exclosos/es del procés selectiu i així seran declarats/des a la llista
definitiva d’admesos/es i exclosos/es.
e) No patir cap malaltia ni estar afectat/da per cap limitació física
o psíquica que sigui incompatible o impedeixi exercir les funcions
pròpies del lloc a proveir.
f) No estar inhabilitat/da per a l’exercici de les funcions
públiques, ni estar separat/da del servei de qualsevol administració
pública.
g) No concórrer en cap causa d’incompatibilitat, d’acord amb el que
estableix la Llei 21/1987, de 26 de novembre, de la Generalitat de
Catalunya i la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del
personal al servei de les administracions públiques.
3.- CONDICIONS DE TREBALL
Categoria: Tècnic/a mig (grup A2)
Règim: funcionarial
Jornada: La jornada ordinària de l’Ajuntament
Retribucions: Les retribucions anuals brutes seran de 28.779,53 €.
4.- PROCEDIMENT DE SELECCIÓ. El procés selectiu consistirà en la realització d’una prova que serà
de caràcter obligatori i eliminatori, i en la valoració dels mèrits
al·legats per les persones candidates en el currículum i provats
fefaentment.
6.- PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. Les persones aspirants que desitgin prendre part al concurs, han de
sol·licitar-ho mitjançant instància, en model normalitzat, dirigida a
l’Alcaldia de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, manifestant que
reuneixen totes i cadascuna de les condicions de capacitat i requisits a
la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació
d’instàncies.
Les sol·licituds es presentaran a l’Oficina d’Informació i Atenció
Ciutadana (podeu consultar l’horari d’atenció al públic en la web
municipal (www.gramenet.cat)), dins del termini de quinze dies hàbils a
comptar des de l’endemà de la publicació d’aquestes bases al DOGC. [Número 6525 - Data 19/12/2013] {del 20 de desembre de 2013 al 8 de gener de 2014, a.i.}
Els/les aspirants hauran d’adjuntar a la instància fotocòpia compulsada del DNI, Curriculum Vitae
amb la documentació acreditativa dels mèrits al·legats per concursar
segons s’especifica a l’apartat 4.2 d’aquestes bases. Si es presenten
fotocòpies, no caldrà que aquetes siguin compulsades.
Amb la formalització i la presentació de la sol·licitud, les persones interessades donen el seu consentiment per al tractament de les dades de caràcter personal que siguin necessaris per a participar en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés, d’acord amb la normativa vigent.
Un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies, i en el termini màxim d’un mes, la Tinent d’Alcalde delegada de l’Àrea d’Economia, Hisenda, Planificació i Serveis Interns aprovarà la llista de persones admeses i excloses, que es farà pública en el DOGC, en el tauler d’edictes i en la web d’aquesta corporació i es donarà un termini de deu dies hàbils, a partir de l’endemà de la publicació, per a esmenes i possibles reclamacions, amb l’advertiment de que si no ho fessin, se les tindrà per desistides de la seva petició. En aquest anunci es fixarà la data en què es constituirà l’òrgan de selecció i es fixarà la data, el lloc i l’hora de la prova.
Amb la formalització i la presentació de la sol·licitud, les persones interessades donen el seu consentiment per al tractament de les dades de caràcter personal que siguin necessaris per a participar en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés, d’acord amb la normativa vigent.
Un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies, i en el termini màxim d’un mes, la Tinent d’Alcalde delegada de l’Àrea d’Economia, Hisenda, Planificació i Serveis Interns aprovarà la llista de persones admeses i excloses, que es farà pública en el DOGC, en el tauler d’edictes i en la web d’aquesta corporació i es donarà un termini de deu dies hàbils, a partir de l’endemà de la publicació, per a esmenes i possibles reclamacions, amb l’advertiment de que si no ho fessin, se les tindrà per desistides de la seva petició. En aquest anunci es fixarà la data en què es constituirà l’òrgan de selecció i es fixarà la data, el lloc i l’hora de la prova.
La llista provisional s’elevarà a definitiva sense necessitat de
nova publicació si no es presenten reclamacions o, en el seu cas, un
cop es resolguin totes les fórmules en temps i forma.
A efectes de còmput de terminis, el dissabte és un dia hàbil. A
efectes de presentació de documents, el dissabte no serà dia laborable,
per tant, si el venciment coincideix en dissabte queda traslladat al
primer dia hàbil següent.
7.- BOSSA D’INTERINATGE. El tribunal podrà tenir en consideració la constitució d’una borsa
d’interinatge integrada per les persones aspirants no seleccionades i
que hagin superat la prova, per a cobrir futurs interinatges o
contractes laborals per temps determinat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia