jueves, 12 de diciembre de 2013

Borsí de Treballador/a Familiar, de l’Ajuntament de Porreres (Mallorca-Illes Balears)

Borsí de treballador/a familiar.   www.porreres.cat
RESOLUCIÓ DE BATLIA DE CONVOCATÒRIA DE BORSA DE FEINA DE TREBALLADOR/A FAMILIAR
PRIMER. Aprovar la convocatòria, pel sistema de concurs, d’una borsa de treball extraordinari de TREBALLADOR/A FAMILIAR de l’Ajuntament de Porreres (Illes Balears), per a la cobertura de les necessitats que puguin sorgir de les necessitats del servei, com ara necessitats urgents derivades de l’augment de la demanda, baixes laborals, vacances, permisos, llicències, ...
SEGON. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s’adjunten com a annex d’aquesta resolució, d’acord amb el barem de mèrits que especifica.
TERCER. Publicar les bases de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears, a la pàgina web de l’Ajuntament de Porreres. www.porreres.cat
BASES ESPECÍFIQUES PER A LA CONSTITUCIÓ D’UN BORSÍ DE TREBALL EXTRAORDINARI DE LA CATEGORIA DE TREBALLADOR/A FAMILIAR, PEL SISTEMA DE CONCURS, LABORAL INTERINS, DE L’AJUNTAMENT DE PORRERES.
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. L’objecte de la present convocatòria és la creació, pel procediment de concurs de mèrits, d’un borsí de feina extraordinària de la categoria de Treballador/a Familiar, laboral interí d’aquest Ajuntament, a l’efecte de substituir les possibles baixes, vacances, permisos, llicències, etc. O la resta de supòsits en què, d’acord amb la normativa vigent, es pot contractar una persona com a laboral interina.
L’horari serà en jornada flexible, de matí o capvespre, segons estableixi el servi d’acord amb les seves necessitats.
Les funcions del lloc de feina són prestar el servei d’ajuda a domicili i, entre d’altres:
Repartiment del menjar a domicili per a persones dependents.
Suport a les treballadores familiars en la seva tasca dins els domicilis.
Intervenció dins els domicilis de manera puntual per a la higiene de persones majors i dependents, mobilitzacions, control de medicació i d’alimentació, acompanyaments...i en general de suport a les persones dependents en el seu domicili en les necessitats de la vida diària.
Altres funcions pròpies del lloc de feina.
TERCER. REQUISITS DELS ASPIRANTS. Per prendre part a la convocatòria es requereix els següents requisits en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds:
Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici de l’establert a l’art. 57 de la Llei 7/2007.
Tenir 16 anys complerts i no excedir, si escau de l’edat màxima de jubilació forçosa.
Posseir la capacitat funcional, física i psíquica, pel desenvolupament de les tasques.
No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de les Administracions Públiques ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques, de conformitat amb l’establert a l’article 56. 1 d) de la Llei 7/2007.
Estar en possessió del títol de certificat d’estudis, o estar en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds, juntament amb un dels títols següents:
Títol d’auxiliar d’Ajuda a domicili o Treballador Familiar que hagin acreditat 445 hores de formació (segons article 15.5 de l’ordre de la Conselleria de Benestar Social del Govern de les Illes Balears de 2 d’octubre de 2000, modificada per l’ordre de 18 de setembre de 2001, que regula la prestació del Server d’ajuda a domicili en la CAIB).
Títol-Certificat de Qualificació Professional d’atenció sociosanitària a persones dependents.
Títol de Tècnic en Atenció sociosanitària (Formació Professional de Grau Mig).

QUART. PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. Les sol·licituds per participar seran presentades en el Registre General d’aquest Ajuntament en horari de 9h a 14h, en el termini de 10 dies hàbils, comptats a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears [Núm. 171, 12 de desembre de 2013 Fascicle 302 - Sec. II. -].{del 13 al 24 de desembre de 2013, a.i.}
Les instàncies es podran presentar també en la forma que indica l’article 38.4 de la Llei 30/1992 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. En aquest supòsit, l’aspirant haurà de comunicar immediatament aquest fet via fax o via mail a l’ajuntament, acreditant haver presentat la sol·licitud en la que figuri el segell oficial d’entrada amb indicació de la data.
Si el darrer dia de presentació de sol·licituds s’escau en dia inhàbil o dissabte, el termini s’entendrà ampliat fins al dia hàbil següent. No s’admetran les sol·licituds presentades fora d’aquest termini les quals s’arxivaran.
Per ésser admesos i prendre part en el procés selectiu del borsí requerirà que els aspirants manifestin a la instància que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la base tercera adjuntant a dita instància, un currículum, còpia compulsada del DNI i del títol acadèmic.
A més hauran d’acompanyar a la seva instància els justificants, originals o fotocòpies compulsades, dels mèrits a avaluar a la fase de concurs.
Els mèrits adduïts i no justificats pels aspirants en la forma indicada, no seran valorats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia