lunes, 16 de diciembre de 2013

Borsí plaça Treballador/a Familiar. Ajuntament de Banyalbufar (Mallorca-Illes Balears)

AJUNTAMENT DE BANYALBUFAR.
www.ajbanyalbufar.net
Anunci Convocatòria Borsí plaça treballador/a familiar
  ANNEX I 
L’art. 23.2 de la Constitució disposa que tots els ciutadans tenen dret d’accedir en condicions d’igualtat a les funcions i als càrrecs públics, amb els requisits que les lleis assenyalin. 
Primera.- Objecte de la convocatòria. L’objecte de la present convocatòria és la creació, pel procediment de concurs de mèrits, d’un borsí de la categoria de Treballador/a Familiar, laboral interí d’aquest Ajuntament. Aquestes bases i el procediment de selecció es regiran de conformitat amb els termes establerts a l’Estatut dels Treballadors, la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Ocupació Pública, la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció Pública de la CAIB, i demés legislació aplicable. La present convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears. 
Segona.- Requisits dels aspirants. Per prendre part a la convocatòria es requereix els següents requisits: a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici de l’establert a l’art. 57 de la Llei 7/2007.  
b) Tenir 16 anys complerts i no excedir, si escau de l’edat màxima de jubilació forçosa.  
c) Posseir la capacitat funcional, física i psíquica, pel desenvolupament de les tasques. 
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de les Administracions Públiques ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques, de conformitat amb l’establert a l’article 56. 1 d) de la Llei 7/2007. 
e) Estar en possessió del títol de certificat d’estudis, o estar en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds, juntament amb un dels títols següents: 
- Títol d’auxiliar d’Ajuda a domicili o Treballador Familiar que hagin acreditat 445 hores de formació (segons article 15.5 de l’ordre de la Conselleria de Benestar Social del Govern de les Illes Balears de 2 d’octubre de 2000, modificada per l’ordre de 18 de setembre de 2001, que regula la prestació del Server d’ajuda a domicili en la CAIB). 
- Títol- Certificat de Qualificació Professional d’atenció sociosanitària a persones dependents en el domicili . 
- Títol de Tècnic en Atenció sociosanitària (Formació Professional de Grau Mig). 
f) permís de conduir classe B i disponibilitat horària. 
Tercera.- Presentació d’instàncies. Les sol·licituds per participar seran presentades en el Registre General d’aquest Ajuntament situat a la Plaça de la Vila 2, i en horari de 9h a 14h, en el termini de 7 dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. {del 15 al 21 de desembre de 2013, a.i.}
Les instàncies es podran presentar també en la forma que indica l’article 38.4 de la Llei 30/1992 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. En aquest supòsit, l’aspirant haurà de comunicar immediatament aquest fet via fax al 971.148580 o mail a ajuntament@ajbanyalbufar.net, acreditant haver presentat la sol·licitud en la que figuri el segell oficial d’entrada amb indicació de la data. No s’admetran les sol·licituds presentades fora d’aquest termini les quals s’arxivaran. 
Per ésser admesos i prendre part en el procés selectiu del borsí requerirà que els aspirants manifestin a la instància que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la base segona adjuntant a dita instància, un currículum, còpia compulsada del DNI, del títol acadèmic, del permís de conduir i, si és el cas, document acreditatiu del nivell de coneixement de llengua catalana exigit en aquesta convocatòria. 
A més hauran d’acompanyar a la seva instància els justificants, originals o fotocòpies compulsades, dels mèrits a avaluar a la fase de concurs. Els mèrits adduïts i no justificats pels aspirants en la forma indicada, no seran valorats.   www.ajbanyalbufar.net

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia