AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
22467 Convocatoria borsa treball per a la contractació diplomats universitaris o títol equivalent
La Junta de Govern en sessió celebrada el dia 15 de novembre de 2013, aprovà les bases que a continuació es transcriuen:
“CONVOCATÒRIA PER A LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL PER A LA CONTRACTACIÓ DE DIPLOMATS UNIVERSITARIS O TÍTOL EQUIVALENT, PER COBRIR AMB CARÀCTER INTERÍ O TEMPORAL, LES POSSIBLES NECESSITATS DE PROVISIÓ URGENT DE PLACES I LLOCS DE FEINA DE L’AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA, MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ.
Primera.- És objecte d’aquesta convocatòria la creació d’una borsa de treball, per a la contractació de diplomats universitaris o títol equivalent, per cobrir, amb caràcter interí o temporal, les possibles necessitats de provisió urgent de places i llocs de feina de tècnic de gestió tributària, grup A, subgrup A2, que siguin necessaris de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.
Segona.- Aquesta selecció es regirà per les prescripcions contingudes en aquesta convocatòria específica i en allò que no s’hi prevegi per la normativa general aplicable.
Tercera.- Requisits de les persones aspirants. A més de tots i cada un dels requisits exigits a les bases, les persones aspirants hauran d’estar en possessió del títol de diplomat universitari o de grau o estar en les condicions d’obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de sol·licituds.
Els aspirants que vulguin participar en aquestes proves selectives hauran de reunir en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds els següents requisits:
a) Posseir la nacionalitat espanyola o nacional dels Estats membres de la Unió Europea, sense perjudici del que disposa l’art. 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, amb l’àmbit d’aplicació i efectes prevists en el mateix.
b) Tenir complerts 16 anys i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió del títol de diplomat universitari o títol equivalent.
d) No patir cap malaltia i posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a les ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que es desenvolupin en el cas del personal laboral. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l’accés a la feina pública.
Quarta.- Presentació de sol·licituds. Les instancies, dirigides a la Sra. Alcaldessa-Presidenta, sol·licitant prendre part en el procés selectiu, es presentaran al Registre General de l’Ajuntament de Sant Josep, durant el termini de 10 dies naturals comptats a partir del dia següent al de la
publicació de l’anunci d’aquesta convocatòria en el BOIB.{del 6 al 16* de desembre de 2013, a.i.}
Si l’últim dia de presentació d’instàncies fos diumenge o festiu el termini per a la presentació de les mateixes, s’estendrà fins al següent dia hàbil.
Les sol·licituds presentades fora del termini anteriorment esmentat seran excloses i s’arxivaran.
Els aspirants hauran de manifestar a les sol·licituds que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la convocatòria a la base 3a i acompanyar la següent documentació:
a) Fotocopia compulsada del DNI o, si no te nacionalitat espanyola, document oficial acreditatiu de la personalitat pel qual se li autoritzi a fer feina.
b) Fotocopia compulsada de la titulació exigida a la present convocatòria. La titulació s’acreditarà mitjançant copia compulsada amb l’original del títol expedit per l’autoritat docent corresponent, el justificant d’haver satisfet els drets de la seva expedició o certificació de la Secretaria de l’organisme docent corresponent.
22467 Convocatoria borsa treball per a la contractació diplomats universitaris o títol equivalent
La Junta de Govern en sessió celebrada el dia 15 de novembre de 2013, aprovà les bases que a continuació es transcriuen:
“CONVOCATÒRIA PER A LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL PER A LA CONTRACTACIÓ DE DIPLOMATS UNIVERSITARIS O TÍTOL EQUIVALENT, PER COBRIR AMB CARÀCTER INTERÍ O TEMPORAL, LES POSSIBLES NECESSITATS DE PROVISIÓ URGENT DE PLACES I LLOCS DE FEINA DE L’AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA, MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ.
Primera.- És objecte d’aquesta convocatòria la creació d’una borsa de treball, per a la contractació de diplomats universitaris o títol equivalent, per cobrir, amb caràcter interí o temporal, les possibles necessitats de provisió urgent de places i llocs de feina de tècnic de gestió tributària, grup A, subgrup A2, que siguin necessaris de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.
Segona.- Aquesta selecció es regirà per les prescripcions contingudes en aquesta convocatòria específica i en allò que no s’hi prevegi per la normativa general aplicable.
Tercera.- Requisits de les persones aspirants. A més de tots i cada un dels requisits exigits a les bases, les persones aspirants hauran d’estar en possessió del títol de diplomat universitari o de grau o estar en les condicions d’obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de sol·licituds.
Els aspirants que vulguin participar en aquestes proves selectives hauran de reunir en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds els següents requisits:
a) Posseir la nacionalitat espanyola o nacional dels Estats membres de la Unió Europea, sense perjudici del que disposa l’art. 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, amb l’àmbit d’aplicació i efectes prevists en el mateix.
b) Tenir complerts 16 anys i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió del títol de diplomat universitari o títol equivalent.
d) No patir cap malaltia i posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a les ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que es desenvolupin en el cas del personal laboral. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l’accés a la feina pública.
Quarta.- Presentació de sol·licituds. Les instancies, dirigides a la Sra. Alcaldessa-Presidenta, sol·licitant prendre part en el procés selectiu, es presentaran al Registre General de l’Ajuntament de Sant Josep, durant el termini de 10 dies naturals comptats a partir del dia següent al de la
publicació de l’anunci d’aquesta convocatòria en el BOIB.{del 6 al 16* de desembre de 2013, a.i.}
Si l’últim dia de presentació d’instàncies fos diumenge o festiu el termini per a la presentació de les mateixes, s’estendrà fins al següent dia hàbil.
Les sol·licituds presentades fora del termini anteriorment esmentat seran excloses i s’arxivaran.
Els aspirants hauran de manifestar a les sol·licituds que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la convocatòria a la base 3a i acompanyar la següent documentació:
a) Fotocopia compulsada del DNI o, si no te nacionalitat espanyola, document oficial acreditatiu de la personalitat pel qual se li autoritzi a fer feina.
b) Fotocopia compulsada de la titulació exigida a la present convocatòria. La titulació s’acreditarà mitjançant copia compulsada amb l’original del títol expedit per l’autoritat docent corresponent, el justificant d’haver satisfet els drets de la seva expedició o certificació de la Secretaria de l’organisme docent corresponent.
c) Els documents originals acreditatius dels mèrits que es presentin o fotocopies compulsades dels mateixos, no podran ser tinguts en compte en el concurs o valoració de mèrits si s’aporten una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds.
d) Relació de mèrits, si n’és el cas, que s’acreditaran mitjançant certificat original o vida laboral i còpia del contracte. Els aspirant hauran d’adjuntar a més a més l’autovaloració de mèrits emplenat d’acord amb el model de l’annex II de les presents bases.
e) Justificant d’haver abonat els drets de examen.
La presentació d’instàncies podrà realitzar-se també a través de la resta de formes previstes en l’art. 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
En el cas de presentar l’instancia per correu, l’interessat l’anunciarà mitjançant fax (971801628) o correu electrònic (secretaria@santjosepdesatalaia.cat), i dins el termini d’admissió d’instàncies, la remissió de la sol·licitud per a participar en el procés selectiu.
Els opositors abonaran el dret d’examen en presentar la sol·licitud de 18,00 euros. L’import del dret d’examen només es tornarà a la persona interessada si aquesta és exclosa de les proves selectives. L’ingrés s’haurà de realitzar a la compte 2100 1405 570200029425 de l’entitat “La Caixa”.
d) Relació de mèrits, si n’és el cas, que s’acreditaran mitjançant certificat original o vida laboral i còpia del contracte. Els aspirant hauran d’adjuntar a més a més l’autovaloració de mèrits emplenat d’acord amb el model de l’annex II de les presents bases.
e) Justificant d’haver abonat els drets de examen.
La presentació d’instàncies podrà realitzar-se també a través de la resta de formes previstes en l’art. 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
En el cas de presentar l’instancia per correu, l’interessat l’anunciarà mitjançant fax (971801628) o correu electrònic (secretaria@santjosepdesatalaia.cat), i dins el termini d’admissió d’instàncies, la remissió de la sol·licitud per a participar en el procés selectiu.
Els opositors abonaran el dret d’examen en presentar la sol·licitud de 18,00 euros. L’import del dret d’examen només es tornarà a la persona interessada si aquesta és exclosa de les proves selectives. L’ingrés s’haurà de realitzar a la compte 2100 1405 570200029425 de l’entitat “La Caixa”.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia