ANUNCI sobre procés selectiu per proveir possibles suplències del personal de plantilla i per a determinats llocs de treball.
La Diputació de Barcelona, mitjançant decret de la
presidència delegada de l’Àrea d’Hisenda, Recursos Interns i Noves
Tecnologies de data 12 de novembre de 2013, convoca procés selectiu per
proveir, mitjançant nomenament interí, possibles suplències del personal
de plantilla i per a llocs de treball de:
- FISIOTERAPEUTA (S-19/13)
- METGE – MEDICINA GENERAL (S-20/13)
- TÈCNIC SUPERIOR DE RECURSOS HUMANS – TÈCNIC GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS (S-26/13)
De conformitat amb el que s’estableix a l’article 56 i següents de la
Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic i el
que preveuen els articles 94, 95, 96 i 97 del Decret 214/1990, de 30 de
juliol, de la Generalitat de Catalunya, pel qual s'aprovà el Reglament
del personal al servei de les entitats locals, en relació a la selecció
del personal interí.
Les bases de les convocatòries han estat publicades al Butlletí
Oficial de la Província de Barcelona, de data 26 de novembre de 2013,
s’han exposat al tauler d’edictes de la Direcció de Serveis de Recursos
Humans de la Diputació de Barcelona, c/ Minerva, 4 - Barcelona, i es
poden consultar igualment a Internet: a l‘adreça http://www.diba.cat.
1. Els interessats poden presentar la sol·licitud indistintament en suport electrònic o en paper:
- En suport electrònic: es pot formalitzar la sol·licitud de forma
telemàtica a través del portal de tràmits de la ciutadania de la Seu
electrònica de la Diputació de Barcelona: http://www.seuelectronica.diba.cat
(apartat recursos humans). Les sol·licituds formalitzades per mitjà del
registre electrònic poden o no anar signades de forma electrònica.
- En paper: els interessats poden presentar la sol·licitud a les següents oficines de registre de Barcelona:
- oficina de registre del recinte de l’Escola Industrial -edifici del
Rellotge-, carrer del comte d’Urgell, 187, (de dilluns a divendres, de 9
a 14 hores);
- oficina de registre de les Llars Mundet -edifici Serradell Trabal-,
passeig de la Vall d’Hebron, 171, (de dilluns a divendres, de 9 a 14
hores);
- oficina de registre del carrer de Londres, 55, (de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores);
- Registre General de la Diputació, rambla de Catalunya, 126, planta baixa, (de dilluns a dissabtes, de 9 a 14).
El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà als deu dies
naturals comptadors a partir de l’endemà de la publicació del
corresponent anunci de la convocatòria en el Diari Oficial de la
Generalitat de Catalunya. {del 10 al 19 de desembre de 2013, a.i.}
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia