Anunci de l'Ajuntament d'Algemesí sobre publicació de les bases per a la provisió en propietat de dues places de subaltern.
ANUNCI
Resolució 400/2009, de 04 de març, de l'Alcaldia de l'Ajuntament d'Algemesí.
Bases específiques per a la provisió en propietat de dues places de subaltern.
Atés que per Resolució de l'Alcaldia de data 23 d'octubre de 2008 es va aprovar l'oferta pública d'ocupació per a l'any 2008, que va ser publicada en el BOP núm. 295, de 11-12-2008, en la que es va incloure, entre altres, dues places de subalterns.
Aquesta Alcaldia, en ús de les atribucions que li confereix l'article 21.1.g) de la Llei Reguladora de Bases de Règim Local, modificada per la Llei 11/99 de 21 d'abril, per la present resol:
Primer. Aprovar les bases que es transcriuen com annex al present acord, que han de regir la convocatòria per a la provisió en propietat, de dues places de subaltern, vacants en la plantilla de personal d'aquest Ajuntament, convocant les corresponents proves selectives.
Segon. La convocatòria, junt amb les seues bases es publicaran en el BOP, i un extracte en el BOE, produint-se els efectes administratius des de l'endemà de la data de publicació de l'extracte en el BOE (segons bases generals de selecció del personal al servei de les entitats locals de la comunitat valenciana, aprovades per Resolució de 14 de novembre de 2005, del director general d'Administració Local de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques de la Generalitat Valenciana, publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 5155, de 15 de desembre del 2005).
Annex.
Bases específiques per a la provisió en propietat de dues places de subaltern d'Administració General de l'Ajuntament d'Algemesí.
Primera. Objecte. Nombre de places i classificació. 1. És objecte de les presents bases la cobertura de 2 places de subaltern de l'Administració General, vacants en la plantilla de personal funcionari d'aquesta Corporació, amb el caràcter de propietat, de les quals una es reserva per a persones amb discapacitat (igual o més del 33%). Si les places reservades per a persones amb discapacitat no foren cobertes, passaran a incrementar el nombre de places de la convocatòria ordinària.
Els aspirants que opten per presentar-se al torn reservat per a persones amb discapacitat hauran de fer-ho constar expressament en la seua instància, i no podran en eixe cas, presentar-se al torn ordinari. Sense perjudici que, tant si opten pel torn de persones amb discapacitat o pel torn ordinari, hauran de sol·licitar les adaptacions i acompanyar la documentació que se cita en la base quarta per a discapacitats.
2. Aquestes places es troben enquadrades en l'Escala d'Administració General, Subescala Subalterna, Grup D, Subgrup C2, dotades amb les retribucions bàsiques corresponents al subgrup, dues pagues extraordinàries, triennis i la resta de retribucions que corresponguen d'acord amb la legislació vigent.
Lloc _ Complement destinació _ Complement Específic
Subaltern Museu _ 14 _ 2.170,99
Subaltern Cultura _ 14 _ 2.170,99
3. El sistema selectiu serà el de concurs oposició. S'opta per aquest sistema atés que per a cobrir aquests llocs és fonamental l'experiència i així es valora simultàniament: mèrit (experiència laboral i formació específica en diferents matèries) i la capacitat dels aspirants.
Segona. Bases generales i legislació aplicable.- En tot allò no previst en les presents bases específiques, regirà el que estableixen la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic dels Empleats Públics, i les bases generals de selecció del personal al servei de les entitats locals de la Comunitat Valenciana, aprovades per Resolució de 14 de novembre de 2005, del director general d'Administració Local de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques de la Generalitat Valenciana, publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 5155, de 15 de desembre del 2005,en allò que no s'oposen a l'EBEP.
Tercera. Condicions d'admissió dels aspirants.- Per a poder participar en el procés selectiu serà necessari reunir els requisits establits en la base general tercera de la resolució esmentada amb les modificacions següents:
a) Ser espanyol/a o d'una nacionalitat d'un estat membre de la Unió Europea, en els termes previstos en l'article 57 de la Llei 7/2007, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
a) Tenir complits 16 anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
b) Posseir el títol de graduat en educació secundaria obligatòria, graduat escolar, formació professional de primer grau o títol equivalent.
c) Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques corresponents a les places que es convoquen.
c') Estar en possessió del certificat del grau elemental de coneixements de valencià de la Junta Qualificadora o equivalent. Aquesta exigència respon al fet de ser Algemesí un municipi valencianoparlant i aquestes places, per les seues funcions, comporten unes relacions amb els usuaris dels serveis on és fonamental el coneixement d'aquesta llengua, a més a més, els llocs estan catalogats en l'acord del Ple de l'Ajuntament de data 31-7-2000.
d) No haver sigut separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les Administracions Públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.
e) No trobar-se immers en causa de incompatibilitat d'acord a la legislació vigent.
Quarta. Sol·licituds.- A més de la documentació establida en la base general 4.1, les sol·licituds hauran d'anar acompanyades:
a) Justificació del pagament dels drets d'examen, que ascendeix a la quantitat de 12,50 euros.
En el cas que algun dels sol·licitants reunirà la condició de discapacitat, haurà de fer constar l'esmentada condició i la seua compatibilitat en la instància als efectes de l'article 38.3 de la Llei 13/1982, de 7 d'abril, en relació amb l'article 5 del RD.352/1986 de temps i mitjans per a la realització de les proves. L'acreditació de la discapacitat i de la compatibilitat es farà mitjançant la certificació de l'òrgan administratiu competent, dins del termini conferit per a la comprovació de requisits, previ al nomenament.
Els aspirants que opten per presentar-se al torn reservat per a persones amb discapacitat, hauran de fer-ho constar expressament en la seua instància, i no podrà, en eixe cas, presentar-se al torn ordinari.
Sense perjudici que, tant si opten pel torn de persones amb discapacitat o pel torn ordinari, hauran de sol·licitar les adaptacions i acompanyar la documentació que es cita en el paràgraf anterior.
ANUNCI
Resolució 400/2009, de 04 de març, de l'Alcaldia de l'Ajuntament d'Algemesí.
Bases específiques per a la provisió en propietat de dues places de subaltern.
Atés que per Resolució de l'Alcaldia de data 23 d'octubre de 2008 es va aprovar l'oferta pública d'ocupació per a l'any 2008, que va ser publicada en el BOP núm. 295, de 11-12-2008, en la que es va incloure, entre altres, dues places de subalterns.
Aquesta Alcaldia, en ús de les atribucions que li confereix l'article 21.1.g) de la Llei Reguladora de Bases de Règim Local, modificada per la Llei 11/99 de 21 d'abril, per la present resol:
Primer. Aprovar les bases que es transcriuen com annex al present acord, que han de regir la convocatòria per a la provisió en propietat, de dues places de subaltern, vacants en la plantilla de personal d'aquest Ajuntament, convocant les corresponents proves selectives.
Segon. La convocatòria, junt amb les seues bases es publicaran en el BOP, i un extracte en el BOE, produint-se els efectes administratius des de l'endemà de la data de publicació de l'extracte en el BOE (segons bases generals de selecció del personal al servei de les entitats locals de la comunitat valenciana, aprovades per Resolució de 14 de novembre de 2005, del director general d'Administració Local de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques de la Generalitat Valenciana, publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 5155, de 15 de desembre del 2005).
Annex.
Bases específiques per a la provisió en propietat de dues places de subaltern d'Administració General de l'Ajuntament d'Algemesí.
Primera. Objecte. Nombre de places i classificació. 1. És objecte de les presents bases la cobertura de 2 places de subaltern de l'Administració General, vacants en la plantilla de personal funcionari d'aquesta Corporació, amb el caràcter de propietat, de les quals una es reserva per a persones amb discapacitat (igual o més del 33%). Si les places reservades per a persones amb discapacitat no foren cobertes, passaran a incrementar el nombre de places de la convocatòria ordinària.
Els aspirants que opten per presentar-se al torn reservat per a persones amb discapacitat hauran de fer-ho constar expressament en la seua instància, i no podran en eixe cas, presentar-se al torn ordinari. Sense perjudici que, tant si opten pel torn de persones amb discapacitat o pel torn ordinari, hauran de sol·licitar les adaptacions i acompanyar la documentació que se cita en la base quarta per a discapacitats.
2. Aquestes places es troben enquadrades en l'Escala d'Administració General, Subescala Subalterna, Grup D, Subgrup C2, dotades amb les retribucions bàsiques corresponents al subgrup, dues pagues extraordinàries, triennis i la resta de retribucions que corresponguen d'acord amb la legislació vigent.
Lloc _ Complement destinació _ Complement Específic
Subaltern Museu _ 14 _ 2.170,99
Subaltern Cultura _ 14 _ 2.170,99
3. El sistema selectiu serà el de concurs oposició. S'opta per aquest sistema atés que per a cobrir aquests llocs és fonamental l'experiència i així es valora simultàniament: mèrit (experiència laboral i formació específica en diferents matèries) i la capacitat dels aspirants.
Segona. Bases generales i legislació aplicable.- En tot allò no previst en les presents bases específiques, regirà el que estableixen la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic dels Empleats Públics, i les bases generals de selecció del personal al servei de les entitats locals de la Comunitat Valenciana, aprovades per Resolució de 14 de novembre de 2005, del director general d'Administració Local de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques de la Generalitat Valenciana, publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 5155, de 15 de desembre del 2005,en allò que no s'oposen a l'EBEP.
Tercera. Condicions d'admissió dels aspirants.- Per a poder participar en el procés selectiu serà necessari reunir els requisits establits en la base general tercera de la resolució esmentada amb les modificacions següents:
a) Ser espanyol/a o d'una nacionalitat d'un estat membre de la Unió Europea, en els termes previstos en l'article 57 de la Llei 7/2007, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
a) Tenir complits 16 anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
b) Posseir el títol de graduat en educació secundaria obligatòria, graduat escolar, formació professional de primer grau o títol equivalent.
c) Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques corresponents a les places que es convoquen.
c') Estar en possessió del certificat del grau elemental de coneixements de valencià de la Junta Qualificadora o equivalent. Aquesta exigència respon al fet de ser Algemesí un municipi valencianoparlant i aquestes places, per les seues funcions, comporten unes relacions amb els usuaris dels serveis on és fonamental el coneixement d'aquesta llengua, a més a més, els llocs estan catalogats en l'acord del Ple de l'Ajuntament de data 31-7-2000.
d) No haver sigut separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les Administracions Públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.
e) No trobar-se immers en causa de incompatibilitat d'acord a la legislació vigent.
Quarta. Sol·licituds.- A més de la documentació establida en la base general 4.1, les sol·licituds hauran d'anar acompanyades:
a) Justificació del pagament dels drets d'examen, que ascendeix a la quantitat de 12,50 euros.
En el cas que algun dels sol·licitants reunirà la condició de discapacitat, haurà de fer constar l'esmentada condició i la seua compatibilitat en la instància als efectes de l'article 38.3 de la Llei 13/1982, de 7 d'abril, en relació amb l'article 5 del RD.352/1986 de temps i mitjans per a la realització de les proves. L'acreditació de la discapacitat i de la compatibilitat es farà mitjançant la certificació de l'òrgan administratiu competent, dins del termini conferit per a la comprovació de requisits, previ al nomenament.
Els aspirants que opten per presentar-se al torn reservat per a persones amb discapacitat, hauran de fer-ho constar expressament en la seua instància, i no podrà, en eixe cas, presentar-se al torn ordinari.
Sense perjudici que, tant si opten pel torn de persones amb discapacitat o pel torn ordinari, hauran de sol·licitar les adaptacions i acompanyar la documentació que es cita en el paràgraf anterior.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia