Ajuntament d'Ontinyent (La Vall d'Albaida-València), sobre procés selectiu convocat per a la provisió de dos places d'inspector del cos de la Policia Local.(pàgina 47 a 54)
Bases que han de regir el procés selectiu convocat per a la provisió de dos places d'inspector del cos de la Policia Local, vacants en la plantilla de l'Ajuntament d'Ontinyent.
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA.- És objecte de la present convocatòria la provisió en propietat de 2 places d'Inspector del Cos de Policia Local vacants en la plantilla d'este Ajuntament, escala d'Administració Especial, subescala servicis especials, classe Policia Local i els seus auxiliars, escala tècnica, categoria Inspector, amb el subgrup de classificació A2, de conformitat amb l'article 76 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, EBEP. D'estes dos places que es convoquen una serà pel torn de promoció interna pel procediment de concurs oposició i altra pel torn lliure pel procediment de concurs-oposició.
Orde de desenvolupament de les proves: primer es realitzaran la totalitat de les proves relatives al torn de promoció interna. En el supòsit que la plaça reservada al torn de promoció interna fóra declarada deserta, s'afegirà, automàticament, al torn lliure.
2. CONDICIONS DELS ASPIRANTS.- Torn lliure: s'hauran de reunir els següents requisits, referits al dia que finalitze el termini de presentació de sol·licituds:
a) Tenir la nacionalitat espanyola.
b) Estar en possessió de la titulació universitària de Grau o equivalent, de conformitat amb l'article 76 de l'EBEP, o Diplomat Universitari o equivalent, o tindre complides les condicions per a obtindre'l en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies.
c) No patir cap malaltia o defecte físic que impedisca el desenvolupament de les funcions, d'acord amb els quadres i barems d'exclusions mèdiques que s'estableixen a estes bases.
d) Tenir complits els 18 anys i no faltar menys de deu anys de l'edat que s'estableix per a la jubilació. Estes edats s'entenen referides a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
e) No haver sigut separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Estat, de les Comunitats Autònomes o de les Entitats Locals, ni trobar-se inhabilitat per el desenvolupament de funcions públiques.
f) Estar en possessió dels permisos que habiliten per a la conducció de les classes B, amb un any d'antiguitat, i A que permeta la conducció de motocicletes amb unes característiques de potència que no sobrepasse els 25Kw o una relació potència/pes no superior a 0,16Kw/Kg.
3. PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES I DOCUMENTACIÓ ANNEXA.- Les instàncies sol·licitant prendre part en el concurs-oposició, pel torn que es desitge accedir, es dirigiran a l'Alcaldia-Presidència de l'Ajuntament, presentant-se en el Registre General o en la forma prevista en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i hauran d'ajustar-se al model que figura com annex III. El termini de presentació és de 20 dies naturals, a partir del següent de la publicació de l'extracte d'esta convocatòria en el "Boletín Oficial del Estado". En les instàncies els aspirants hauran de manifestar que reunixen tots i cada u dels requisits exigits.
A les instàncies s'acompanyarà:
a) El justificant d'haver ingressat en el compte de l'entitat Banesto núm. 0030-3042-08-0001472271, de titularitat municipal els drets d'examen que es fixen en 51,75 €.
b) La documentació acreditativa dels mèrits al·legats per l'aspirant, en un sobre tancat que també es podrà lacrar i amb un índex de documents. No es tindrà en compte cap mèrit que no s'acredite en eixe moment.
c) Una fotocòpia del DNI de la persona aspirant.
Bases que han de regir el procés selectiu convocat per a la provisió de dos places d'inspector del cos de la Policia Local, vacants en la plantilla de l'Ajuntament d'Ontinyent.
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA.- És objecte de la present convocatòria la provisió en propietat de 2 places d'Inspector del Cos de Policia Local vacants en la plantilla d'este Ajuntament, escala d'Administració Especial, subescala servicis especials, classe Policia Local i els seus auxiliars, escala tècnica, categoria Inspector, amb el subgrup de classificació A2, de conformitat amb l'article 76 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, EBEP. D'estes dos places que es convoquen una serà pel torn de promoció interna pel procediment de concurs oposició i altra pel torn lliure pel procediment de concurs-oposició.
Orde de desenvolupament de les proves: primer es realitzaran la totalitat de les proves relatives al torn de promoció interna. En el supòsit que la plaça reservada al torn de promoció interna fóra declarada deserta, s'afegirà, automàticament, al torn lliure.
2. CONDICIONS DELS ASPIRANTS.- Torn lliure: s'hauran de reunir els següents requisits, referits al dia que finalitze el termini de presentació de sol·licituds:
a) Tenir la nacionalitat espanyola.
b) Estar en possessió de la titulació universitària de Grau o equivalent, de conformitat amb l'article 76 de l'EBEP, o Diplomat Universitari o equivalent, o tindre complides les condicions per a obtindre'l en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies.
c) No patir cap malaltia o defecte físic que impedisca el desenvolupament de les funcions, d'acord amb els quadres i barems d'exclusions mèdiques que s'estableixen a estes bases.
d) Tenir complits els 18 anys i no faltar menys de deu anys de l'edat que s'estableix per a la jubilació. Estes edats s'entenen referides a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
e) No haver sigut separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Estat, de les Comunitats Autònomes o de les Entitats Locals, ni trobar-se inhabilitat per el desenvolupament de funcions públiques.
f) Estar en possessió dels permisos que habiliten per a la conducció de les classes B, amb un any d'antiguitat, i A que permeta la conducció de motocicletes amb unes característiques de potència que no sobrepasse els 25Kw o una relació potència/pes no superior a 0,16Kw/Kg.
3. PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES I DOCUMENTACIÓ ANNEXA.- Les instàncies sol·licitant prendre part en el concurs-oposició, pel torn que es desitge accedir, es dirigiran a l'Alcaldia-Presidència de l'Ajuntament, presentant-se en el Registre General o en la forma prevista en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i hauran d'ajustar-se al model que figura com annex III. El termini de presentació és de 20 dies naturals, a partir del següent de la publicació de l'extracte d'esta convocatòria en el "Boletín Oficial del Estado". En les instàncies els aspirants hauran de manifestar que reunixen tots i cada u dels requisits exigits.
A les instàncies s'acompanyarà:
a) El justificant d'haver ingressat en el compte de l'entitat Banesto núm. 0030-3042-08-0001472271, de titularitat municipal els drets d'examen que es fixen en 51,75 €.
b) La documentació acreditativa dels mèrits al·legats per l'aspirant, en un sobre tancat que també es podrà lacrar i amb un índex de documents. No es tindrà en compte cap mèrit que no s'acredite en eixe moment.
c) Una fotocòpia del DNI de la persona aspirant.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia