1. Aprovar la convocatòria d’un concurs per constituir la borsa extraordinària de personal funcionari interí següent:
Cos d’ajudants facultatius, escala de suport professional especialitzat:
Especialitat Ajudant Tècnic de Laboratori, a l’illa de Mallorca.
2. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s’adjunten com a annex 1 d’aquesta resolució, d’acord amb el barem de mèrits que s’especifica en l’annex 2.
3. Designar l’òrgan de selecció d’aquest procés selectiu que figura en l’annex 3 i que ha d’estar constituït per les persones que n’han de ser els membres.
4. Ordenar la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en un diari d’àmbit autonòmic i en la pàgina web del Govern de les Illes Balears.
5. Comunicar la publicació de la convocatòria al Servei d’Ocupació de les Illes Balears, perquè en faci la difusió oportuna, i a la Junta de Personal.
Cos d’ajudants facultatius, escala de suport professional especialitzat:
Especialitat Ajudant Tècnic de Laboratori, a l’illa de Mallorca.
2. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s’adjunten com a annex 1 d’aquesta resolució, d’acord amb el barem de mèrits que s’especifica en l’annex 2.
3. Designar l’òrgan de selecció d’aquest procés selectiu que figura en l’annex 3 i que ha d’estar constituït per les persones que n’han de ser els membres.
4. Ordenar la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en un diari d’àmbit autonòmic i en la pàgina web del Govern de les Illes Balears.
5. Comunicar la publicació de la convocatòria al Servei d’Ocupació de les Illes Balears, perquè en faci la difusió oportuna, i a la Junta de Personal.
ANNEX 1
Bases de la convocatòria
1. Normes generals. 1.1. L’objecte d’aquestes bases és regular la convocatòria d’una borsa extraordinària per cobrir, amb caràcter d’interinitat, places del cos d’ajudants facultatius, escala de suport professional especialitzat, especialitat ajudant tècnic de laboratori, a l’illa de Mallorca, de l’Administració especial de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
1.2. La selecció de les persones candidates s’efectuarà mitjançant un concurs, que consistirà en la valoració dels mèrits que detalla l’annex 2 d’aquesta convocatòria.
1.3. La realització d’aquest procés selectiu és regulat per aquestes bases, d’acord amb el Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i s’ajusta al que estableixen l’article 103 de la Constitució espanyola; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; i el Decret 36/2004, de 16 d’abril, pel qual es regula l’accés, la promoció interna i la provisió de llocs de treball de persones amb discapacitat a la funció pública de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
2. Reserva per a persones amb discapacitat. 2.1. La Conselleria d’Administracions Públiques ha d’adoptar les mesures necessàries per complir el que preveu la normativa vigent amb la finalitat de facilitar l’accés com a personal funcionari interí de les persones candidates amb discapacitat.
A aquest efecte, s’han d’oferir a les persones que formin part de la borsa i que acreditin una discapacitat igual o superior al 33 %, el 5 % del total de llocs de treball que resultin vacants. Se’ls han d’oferir els llocs vacants número 10 i els posteriors de vint en vint de la borsa, és a dir, els llocs número 30, 50, 70, etc., i així successivament. No obstant això, se’ls han d’oferir també llocs de treball quan, per la puntuació obtinguda en el procés selectiu, els correspongui.
En tot cas, l’oferiment estarà supeditat al fet que la discapacitat de la persona candidata concreta sigui compatible amb les tasques del lloc.
2.2. Per tal de millorar la gestió de la quota de reserva per a persones amb discapacitat de les borses convocades, s’han de constituir llistes específiques de persones amb discapacitat per ordre de prelació, si escau.
3. Requisits i condicions de les persones candidates. Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents, dels quals han d’estar en possessió durant tot el procés selectiu:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos que, d’acord amb l’article 57 de l’EBEP, es permeti l’accés a l’ocupació pública.
b) Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap Administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial per a l’accés al cos o escala de funcionari. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
d) Haver satisfet la taxa de serveis de selecció de personal en la forma que estableix la base 4.5.c). D’acord amb el que preveu l’article 15 de la Llei 14/1998, de 23 de desembre, de diverses mesures tributàries i administratives, resten exemptes del pagament de la taxa de drets d’examen les persones amb discapacitat igual o superior al 33 %.
e) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa específica a la qual opten.
f) Estar en possessió del títol acadèmic o nivell de titulació exigits o en condicions d’obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de les sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l’estranger, caldrà aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esports.
Si el títol procedeix d’un estat membre de la Unió Europea, s’ha de presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l’homologació del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48, de 21 de desembre de 1988, el Reial decret 1665/1992 i altres normes de transposició i desplegament.
El títol exigit per participar en la borsa convocada és el següent:
Bases de la convocatòria
1. Normes generals. 1.1. L’objecte d’aquestes bases és regular la convocatòria d’una borsa extraordinària per cobrir, amb caràcter d’interinitat, places del cos d’ajudants facultatius, escala de suport professional especialitzat, especialitat ajudant tècnic de laboratori, a l’illa de Mallorca, de l’Administració especial de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
1.2. La selecció de les persones candidates s’efectuarà mitjançant un concurs, que consistirà en la valoració dels mèrits que detalla l’annex 2 d’aquesta convocatòria.
1.3. La realització d’aquest procés selectiu és regulat per aquestes bases, d’acord amb el Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i s’ajusta al que estableixen l’article 103 de la Constitució espanyola; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; i el Decret 36/2004, de 16 d’abril, pel qual es regula l’accés, la promoció interna i la provisió de llocs de treball de persones amb discapacitat a la funció pública de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
2. Reserva per a persones amb discapacitat. 2.1. La Conselleria d’Administracions Públiques ha d’adoptar les mesures necessàries per complir el que preveu la normativa vigent amb la finalitat de facilitar l’accés com a personal funcionari interí de les persones candidates amb discapacitat.
A aquest efecte, s’han d’oferir a les persones que formin part de la borsa i que acreditin una discapacitat igual o superior al 33 %, el 5 % del total de llocs de treball que resultin vacants. Se’ls han d’oferir els llocs vacants número 10 i els posteriors de vint en vint de la borsa, és a dir, els llocs número 30, 50, 70, etc., i així successivament. No obstant això, se’ls han d’oferir també llocs de treball quan, per la puntuació obtinguda en el procés selectiu, els correspongui.
En tot cas, l’oferiment estarà supeditat al fet que la discapacitat de la persona candidata concreta sigui compatible amb les tasques del lloc.
2.2. Per tal de millorar la gestió de la quota de reserva per a persones amb discapacitat de les borses convocades, s’han de constituir llistes específiques de persones amb discapacitat per ordre de prelació, si escau.
3. Requisits i condicions de les persones candidates. Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents, dels quals han d’estar en possessió durant tot el procés selectiu:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos que, d’acord amb l’article 57 de l’EBEP, es permeti l’accés a l’ocupació pública.
b) Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap Administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial per a l’accés al cos o escala de funcionari. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
d) Haver satisfet la taxa de serveis de selecció de personal en la forma que estableix la base 4.5.c). D’acord amb el que preveu l’article 15 de la Llei 14/1998, de 23 de desembre, de diverses mesures tributàries i administratives, resten exemptes del pagament de la taxa de drets d’examen les persones amb discapacitat igual o superior al 33 %.
e) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa específica a la qual opten.
f) Estar en possessió del títol acadèmic o nivell de titulació exigits o en condicions d’obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de les sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l’estranger, caldrà aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esports.
Si el títol procedeix d’un estat membre de la Unió Europea, s’ha de presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l’homologació del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48, de 21 de desembre de 1988, el Reial decret 1665/1992 i altres normes de transposició i desplegament.
El títol exigit per participar en la borsa convocada és el següent:
Cos d’ajudants facultatius, escala de suport especialitzat, especialitat ajudant de laboratori:
Títol de Tècnic Superior de Formació Professional amb una de les següents especialitats:
- Laboratori Diagnòstic Clínic
- Salut Ambiental
- Laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat.
4. Sol·licituds. 4.1. Les persones interessades en participar en el concurs han de presentar una única sol·licitud on cal adjuntar-hi tota la documentació enumerada en el punt 5.1. d’aquestes bases.
Els impresos de sol·licitud per participar en la convocatòria són a disposició de les persones interessades a l’EBAP, a totes les conselleries, als consells insulars de Menorca, d’Eivissa i de Formentera i a l’adreça d’Internet http://www.caib.es.
Es recomana emplenar la sol·licitud o sol·licituds a través d’Internet, a l’efecte d’agilitar la gestió, d’acord amb les instruccions següents:
— La web http://oposicions.caib.es ofereix la possibilitat d’emplenar i d’imprimir les sol·licituds a través d’Internet.
— La persona interessada ha d’emplenar el formulari amb les dades corresponents a cada apartat, seguint les instruccions que s’hi indiquen.
— El sistema comprovarà la coherència de les dades introduïdes, per a la qual cosa indicarà els errors en relació amb la convocatòria corresponent.
— La sol·licitud així emplenada s’ha d’imprimir i s’ha de presentar en el registre públic escaient.
— Així mateix, es pot emplenar el document d’ingrés per al pagament de la taxa de serveis de selecció del personal per a cada sol·licitud, en la web http://oposicions.caib.es. L’aplicació mostrarà el model corresponent a la liquidació de la taxa i la persona interessada ha d’emplenar el formulari amb les dades de l’operació que se li demanin.
— A continuació, la persona usuària pot imprimir el document i efectuar el pagament en una de les entitats col·laboradores que figuren en el model, o fer el pagament telemàtic, mitjançant banca electrònica, sempre que la persona interessada tingui un compte operatiu per via telemàtica en alguna de les entitats bancàries, els anagrames de les quals apareixen a la pantalla. L’aplicació indicarà també la forma de dur a terme aquest pagament electrònic. Una vegada que el pagament s’hagi efectuat correctament, s’ha d’incorporar en el model del document d’ingrés el justificant del pagament efectuat.
— En tot cas, els justificants del pagament de la taxa s’han d’adjuntar a cada una de les sol·licituds de participació en el procés selectiu.
4.2. Les persones candidates han de declarar que tenen les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa a la qual opten.
4.3. Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar en el registre de l’EBAP, de la Conselleria d’Administracions Públiques o en alguna altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
4.4. El termini de presentació de sol·licituds serà de quinze dies hàbils, a comptar a partir de l’endemà al dia de la publicació d’aquesta convocatòria en el BOIB [BOIB Núm. 88. 22 de juny de 2013 Fascicle 154 - Sec. II. - Pàg. 30693]{del 23 de Juny al 10 de Juliol de 2013, a.i.}
Títol de Tècnic Superior de Formació Professional amb una de les següents especialitats:
- Laboratori Diagnòstic Clínic
- Salut Ambiental
- Laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat.
4. Sol·licituds. 4.1. Les persones interessades en participar en el concurs han de presentar una única sol·licitud on cal adjuntar-hi tota la documentació enumerada en el punt 5.1. d’aquestes bases.
Els impresos de sol·licitud per participar en la convocatòria són a disposició de les persones interessades a l’EBAP, a totes les conselleries, als consells insulars de Menorca, d’Eivissa i de Formentera i a l’adreça d’Internet http://www.caib.es.
Es recomana emplenar la sol·licitud o sol·licituds a través d’Internet, a l’efecte d’agilitar la gestió, d’acord amb les instruccions següents:
— La web http://oposicions.caib.es ofereix la possibilitat d’emplenar i d’imprimir les sol·licituds a través d’Internet.
— La persona interessada ha d’emplenar el formulari amb les dades corresponents a cada apartat, seguint les instruccions que s’hi indiquen.
— El sistema comprovarà la coherència de les dades introduïdes, per a la qual cosa indicarà els errors en relació amb la convocatòria corresponent.
— La sol·licitud així emplenada s’ha d’imprimir i s’ha de presentar en el registre públic escaient.
— Així mateix, es pot emplenar el document d’ingrés per al pagament de la taxa de serveis de selecció del personal per a cada sol·licitud, en la web http://oposicions.caib.es. L’aplicació mostrarà el model corresponent a la liquidació de la taxa i la persona interessada ha d’emplenar el formulari amb les dades de l’operació que se li demanin.
— A continuació, la persona usuària pot imprimir el document i efectuar el pagament en una de les entitats col·laboradores que figuren en el model, o fer el pagament telemàtic, mitjançant banca electrònica, sempre que la persona interessada tingui un compte operatiu per via telemàtica en alguna de les entitats bancàries, els anagrames de les quals apareixen a la pantalla. L’aplicació indicarà també la forma de dur a terme aquest pagament electrònic. Una vegada que el pagament s’hagi efectuat correctament, s’ha d’incorporar en el model del document d’ingrés el justificant del pagament efectuat.
— En tot cas, els justificants del pagament de la taxa s’han d’adjuntar a cada una de les sol·licituds de participació en el procés selectiu.
4.2. Les persones candidates han de declarar que tenen les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa a la qual opten.
4.3. Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar en el registre de l’EBAP, de la Conselleria d’Administracions Públiques o en alguna altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
4.4. El termini de presentació de sol·licituds serà de quinze dies hàbils, a comptar a partir de l’endemà al dia de la publicació d’aquesta convocatòria en el BOIB [BOIB Núm. 88. 22 de juny de 2013 Fascicle 154 - Sec. II. - Pàg. 30693]{del 23 de Juny al 10 de Juliol de 2013, a.i.}
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia