Primer. Convocar el procediment extraordinari i el procediment específic de selecció mitjançant convocatòria pública de concurs, per a cobrir, amb caràcter d’interinitat, places vacants per a la subescala, la classe o la categoria de tècnic-a superior llicenciat-ada en Dret.
Segon. Establir les bases per les quals s’ha de regir aquesta convocatòria, que són les publicades en l’annex I.
Tercer. Ordenar a la Direcció Insular d’Hisenda i Funció Pública que iniciï els tràmits oportuns de selecció, que publiqui en el BOIB aquesta Resolució i que insereixi l’anunci corresponent en premsa
Quart. Comunicar al Servei d’Ocupació de les Illes Balears que publiqui la convocatòria, perquè en faci la difusió oportuna.
Cinquè. Donar trasllat d’aquesta Resolució, a la Junta de Personal, publicar-la en el tauler d’edictes de la Llar de la Infància (c/ del General Riera, 113, Palma) i, a efecte informatiu, en el web del Consell de Mallorca.
Segon. Establir les bases per les quals s’ha de regir aquesta convocatòria, que són les publicades en l’annex I.
Tercer. Ordenar a la Direcció Insular d’Hisenda i Funció Pública que iniciï els tràmits oportuns de selecció, que publiqui en el BOIB aquesta Resolució i que insereixi l’anunci corresponent en premsa
Quart. Comunicar al Servei d’Ocupació de les Illes Balears que publiqui la convocatòria, perquè en faci la difusió oportuna.
Cinquè. Donar trasllat d’aquesta Resolució, a la Junta de Personal, publicar-la en el tauler d’edictes de la Llar de la Infància (c/ del General Riera, 113, Palma) i, a efecte informatiu, en el web del Consell de Mallorca.
-------------------
ANNEX I
BASES GENERALS PER A LA CONVOCATÒRIA DE DUES BORSES CORRESPONENTS A LA SUBESCALA, LA CLASSE O LA CATEGORIA DE TÈCNIC-A SUPERIOR LLICENCIAT-ADA EN DRET PER AL CONSELL DE MALLORCA. GRUP O SUBGRUP
A1BASES GENERALS PER A LA CONVOCATÒRIA DE DUES BORSES CORRESPONENTS A LA SUBESCALA, LA CLASSE O LA CATEGORIA DE TÈCNIC-A SUPERIOR LLICENCIAT-ADA EN DRET PER AL CONSELL DE MALLORCA. GRUP O SUBGRUP
FUNCIONS GENERALS
Tramitar qualsevol expedient de caire jurídic.
Emetre informes jurídics i dictàmens tècnics en assumptes de la seva competència.
Donar suport jurídic i tècnic i assessorar sobre les matèries jurídiques que afecten el departament així com als òrgans superiors i directius del departament.
Fer estudis, treballs i elaborar normativa del departament per raó de la seva activitat professional.
Revisar, actualitzar i ordenar la normativa pròpia del Servei i col·laborar amb altres unitats administratives en el desenvolupament d’aquestes funcions.
Informar i assessorar al públic respecte a la tramitació dels expedients.
REQUISITS. Títol de Llicenciat en Dret o estar en condicions d’obtenir-lo en la data de finalització de presentació d’instàncies.
SISTEMA DE SELECCIÓ. CONCURS. La puntuació mínima per a poder accedir a la borsa és de 4 punts per als grups A1, A2, B i C1 i de 0 punts per als grups C2 i AP. Si cap aspirant arriba a la puntuació mínima establerta, la Junta Qualificadora pot establir una puntuació inferior.
VALORACIÓ DE MÈRITS. S’ha de valorar la titulació acadèmica i/o les accions formatives acreditades, ambdós casos relacionats amb les funcions de la subescala, la classe o la categoria objecte de la convocatòria, i també el treball desenvolupat en llocs de categoria igual o semblant enquadrada dins el mateix grup o subgrup de la categoria objecte de la convocatòria, sempre que siguin de naturalesa o de contingut tècnic anàlegs.
TERMINI DE PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. El termini de presentació és de 15 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució en el BOIB. {del 5 al 21 de juny de 2013, a.i.}
FASE DE CONCURS
La puntuació global màxima de la fase de concurs és de 29 punts.
Els mèrits al·legats pels aspirants s'han de posseir a la finalització del termini de presentació de sol·licituds i únicament s’han de puntuar els acreditats de forma adequada i clara, d’acord amb el que s’especifica en l’annex II d’aquestes bases i els presentats dins el termini fixat a aquest efecte.
No s’ha d’admetre cap documentació referent a mèrits un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies. En cap cas, s’ha de requerir documentació o esmena d’errades referent a mèrits. Els mèrits al·legats s’han de valorar d’acord amb el barem que s’adjunta en l’annex III.
La puntuació global màxima de la fase de concurs és de 29 punts.
Els mèrits al·legats pels aspirants s'han de posseir a la finalització del termini de presentació de sol·licituds i únicament s’han de puntuar els acreditats de forma adequada i clara, d’acord amb el que s’especifica en l’annex II d’aquestes bases i els presentats dins el termini fixat a aquest efecte.
No s’ha d’admetre cap documentació referent a mèrits un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies. En cap cas, s’ha de requerir documentació o esmena d’errades referent a mèrits. Els mèrits al·legats s’han de valorar d’acord amb el barem que s’adjunta en l’annex III.
3. VIGÈNCIA DE LA BORSA. D’acord amb el capítol IV, article 12, del mateix Decret, les borses tenen una vigència màxima de 3 anys des que es publiquen en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Un cop transcorregut aquest període de temps, la borsa perd la seva vigència i no es pot reactivar. Aquest fet s’ha d’anunciar en el web del Consell de Mallorca.
ANNEX II
1. FORMULARI I PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. El formulari de sol·licitud i les bases per a participar en la convocatòria són a disposició de les persones interessades al Servei de Selecció, de la Direcció Insular d’Hisenda i Funció Pública, situat a la Llar de la Infància, (carrer del General Riera, 113) i en l’adreça d’Internet http://www.conselldemallorca.net/borses.
Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar compulsades, dins el termini previst, en el Registre General del Consell de Mallorca ubicat a les adreces següents del municipi de Palma:
C/ del Palau Reial, núm. 1
C/ del General Riera, núm. 111 (edifici de la Llar de la Joventut)
C/ del General Riera, núm. 113 (edifici de la Llar de la Infància)
Plaça de l’Hospital, núm. 4 (Centre Cultural la Misericòrdia)
C/ del General Riera, núm. 67 (Institut Mallorquí d’Afers Socials)
Ctra. de Sóller, km. 3,5 (Institut de l’Esport Hípic de Mallorca)
1. FORMULARI I PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. El formulari de sol·licitud i les bases per a participar en la convocatòria són a disposició de les persones interessades al Servei de Selecció, de la Direcció Insular d’Hisenda i Funció Pública, situat a la Llar de la Infància, (carrer del General Riera, 113) i en l’adreça d’Internet http://www.conselldemallorca.net/borses.
Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar compulsades, dins el termini previst, en el Registre General del Consell de Mallorca ubicat a les adreces següents del municipi de Palma:
C/ del Palau Reial, núm. 1
C/ del General Riera, núm. 111 (edifici de la Llar de la Joventut)
C/ del General Riera, núm. 113 (edifici de la Llar de la Infància)
Plaça de l’Hospital, núm. 4 (Centre Cultural la Misericòrdia)
C/ del General Riera, núm. 67 (Institut Mallorquí d’Afers Socials)
Ctra. de Sóller, km. 3,5 (Institut de l’Esport Hípic de Mallorca)
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia