sábado, 15 de junio de 2013

borses extraordinàries de personal funcionari interí següents: Cos facultatiu tècnic, escala enginyeria Especialitat enginyer tècnic industrial, a l’illa de Mallorca. Cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials Especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball, a la illa de Menorca. Cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials Especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball, a les illes d’Eivissa i Formentera.

1. Aprovar la convocatòria d’un concurs per constituir les borses extraordinàries de personal funcionari interí següents:
Cos facultatiu tècnic, escala enginyeria
Especialitat enginyer tècnic industrial, a l’illa de Mallorca.
Cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials
Especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball, a la illa de Menorca.
 Cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials
Especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball, a les illes d’Eivissa i Formentera.
2. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s’adjunten com a annex 1 d’aquesta resolució, d’acord amb el barem de mèrits que s’especifica en l’annex 2.
3. Designar els òrgans de selecció d’aquest procés selectiu que figuren en l’annex 3 i que han d’estar constituïts per les persones que n’han de ser els membres.
4. Ordenar la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en un diari d’àmbit autonòmic i en la pàgina web del Govern de les Illes Balears.
ANNEX 1  - Bases de la convocatòria
1. Normes generals. 1.1. L’objecte d’aquestes bases és regular la convocatòria d’unes  borses extraordinàries per cobrir, amb caràcter d’interinitat, places del cos facultatiu tècnic, escala enginyeria, especialitat enginyer tècnic industrial, a l’illa de Mallorca i del cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball, a les illes de Menorca i d’Eivissa i Formentera. 
1.2. La selecció de les persones candidates s’efectuarà mitjançant un concurs, que consistirà en la valoració dels mèrits que detalla l’annex 2 d’aquesta convocatòria. 
1.3. La realització d’aquest procés selectiu és regulat per aquestes bases, d’acord amb el Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i s’ajusta al que estableixen l’article 103 de la Constitució espanyola; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears;  i el Decret 36/2004, de 16 d’abril, pel qual es regula l’accés, la promoció interna i la provisió de llocs de treball de persones amb discapacitat a la funció pública de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
3. Requisits i condicions de les persones candidates
Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents, dels quals han d’estar en possessió durant tot el procés selectiu:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos que, d’acord amb l’article 57 de l’EBEP, es permeti l’accés a l’ocupació pública.
b) Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap Administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial per a l’accés al cos o escala de funcionari. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
d) Haver satisfet la taxa de serveis de selecció de personal en la forma que estableix la base 4.5.c). D’acord amb el que preveu l’article 15 de la Llei 14/1998, de 23 de desembre, de diverses mesures tributàries i administratives, resten exemptes del pagament de la taxa de drets d’examen les persones amb discapacitat igual o superior al 33 %.
e) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa específica a la qual opten.
f) Estar en possessió del títol acadèmic o nivell de titulació exigits o en condicions d’obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de les sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l’estranger, caldrà aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esports.
Si el títol procedeix d’un estat membre de la Unió Europea, s’ha de presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l’homologació del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48, de 21 de desembre de 1988, el Reial decret 1665/1992 i altres normes de transposició i desplegament.
Els títols exigits per participar en les borses convocades és el següent:
Cos facultatiu tècnic, escala enginyeria, especialitat enginyer tècnic industrial:
Títol d’enginyer tècnic industrial, o un d’equivalent
Cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball:
Diplomatura en Relacions Laborals o 3 anys de qualsevol de les llicenciatures següents: Psicologia, Psicopedagogia, Pedagogia o Ciències del Treball.
4. Sol·licituds. 4.1. Les persones interessades en participar en el concurs han de presentar una sol·licitud per cada una de les especialitats i/o per cada una de les illes on vulguin prestar serveis. Amb cada sol·licitud que presenti la persona interessada cal adjuntar-hi tota la documentació enumerada en el punt  5.1. d’aquestes bases. 
Els impresos de sol·licitud per participar en la convocatòria són a disposició de les persones interessades a l’EBAP, a totes les conselleries, als consells insulars de Menorca, d’Eivissa i de Formentera i a l’adreça d’Internet http://www.caib.es. 
Es recomana emplenar la sol·licitud o sol·licituds a través d’Internet,  a l’efecte d’agilitar la gestió, d’acord amb les instruccions següents:  
— La  web http://oposicions.caib.es ofereix la possibilitat d’emplenar i d’imprimir les sol·licituds a través d’Internet.
— La persona interessada ha d’emplenar el formulari amb les dades corresponents a cada apartat, seguint les instruccions que s’hi indiquen.
—  El sistema comprovarà la coherència de les dades introduïdes, per a la qual cosa indicarà els errors en relació amb la convocatòria corresponent.
— La sol·licitud així emplenada s’ha d’imprimir i s’ha de presentar en el registre públic escaient.
— Així mateix, es pot emplenar el document d’ingrés per al pagament de la taxa de serveis de selecció del personal per a cada sol·licitud, en la web http://oposicions.caib.es. L’aplicació mostrarà el model corresponent a la liquidació de la taxa i la persona interessada ha d’emplenar el formulari amb les dades de l’operació que se li demanin.
— A continuació, la persona usuària pot imprimir el document i efectuar el pagament en una de les entitats col·laboradores que figuren en el model, o fer el pagament telemàtic, mitjançant banca electrònica, sempre que la persona interessada tingui un compte operatiu per via telemàtica en alguna de les entitats bancàries, els anagrames de les quals apareixen a la pantalla. L’aplicació indicarà també la forma de dur a terme aquest pagament electrònic. Una vegada que el pagament s’hagi efectuat correctament, s’ha d’incorporar en el model del document d’ingrés el justificant del pagament efectuat.
—  En tot cas, els justificants del pagament de la taxa s’han d’adjuntar a cada una de les sol·licituds de participació en el procés selectiu.  
4.2. Les persones candidates han de declarar que tenen les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa a la qual opten.
4.3. Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar en el registre de l’EBAP, de la Conselleria d’Administracions Públiques o en alguna altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
4.4. El termini de presentació de sol·licituds serà de quinze  dies hàbils, a comptar a partir de l’endemà al dia de la publicació d’aquesta convocatòria en el BOIB. [BOIB Núm 083 - 11 / juny / 2013 Pàg. 26430 a 26440] {del 12 al 28 de juny de 2013, a.i.}
5. Documentació. 5.1. Juntament amb la/les sol·licitud/s emplenada/es adequadament, les persones candidates han d’adjuntar:
a) Fotocòpia del document nacional d’identitat o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE,  passaport o targeta de residència).
b) Fotocòpia acarada del títol acadèmic exigit per formar part de la borsa (anvers i revers del títol). El justificant de pagament dels drets d’expedició del títol només té validesa fins a l’expedició del títol. Es presumirà que el títol ha estat expedit quan hagin transcorregut més de dos anys des de l’emissió del justificant del pagament dels drets d’expedició del títol i, en aquest cas,  les persones candidates quedaran excloses i hauran d’acreditar el títol  en el termini d’esmena de les deficiències de la sol·licitud establert a la base 6,  o justificar mitjançant un certificat de la universitat corresponent  que el títol encara no ha estat expedit.   
c) Resguard acreditatiu del pagament de la taxa corresponent en el qual ha de figurar el segell de l’entitat bancària que justifiqui el pagament esmentat. L’import de la taxa és de 13,4 euros per cada sol·licitud que es presenti. Aquest import s’ha d’ingressar mitjançant un document unificat d’ingrés (DUI) habilitat a aquest efecte —que es troba a disposició de les persones interessades en el web http://oposicions.caib.es, a les unitats de personal de totes les conselleries del Govern de les Illes Balears— o en els bancs o les caixes que s’enumeren a continuació:
Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona “La Caixa”
Caixa d’Estalvis i Mont de Pietat de Balears “Sa Nostra”
BBVA
Banc de Crèdit Balear
Banca March
d) Declaració responsable de les persones candidates que compleixen el requisit de tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa.
e) Per a les persones candidates amb discapacitat igual o superior al 33 %, un certificat dels equips multiprofessionals de la Direcció General de Serveis Socials o de l’organisme públic equivalent sobre les condicions personals d’aptitud per exercir les funcions corresponents al cos de la borsa a la qual la persona candidata aspira i que ha d’expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del cos mitjançant, si corresponen a judici de l’Administració, les adaptacions necessàries del lloc de treball.
f) La indicació d’una adreça electrònica o un telèfon als efectes de comunicació amb la Conselleria d’Administracions Públiques.
g) La documentació acreditativa dels mèrits al·legats, en la forma establerta en la base 7 d’aquesta convocatòria.
5.2. D’acord amb el que estableix l’article  4 del  Decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental dels procediments administratius, no és necessària  la presentació dels documents indicats a les lletres a), b), e) i g) quan  ja es trobin en poder de l’Administració autonòmica o se’n pugui comprovar la informació per tècniques telemàtiques. En el primer cas és necessari que la persona interessada identifiqui l’expedient en el qual es troba el document. No obstant això, en el supòsit dels documents que es conservin només en paper i hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment del qual formaven part, l’Administració pot sol·licitar a la persona interessada, si és necessari, l’aportació de l’esmentada documentació.
A l’efecte de facilitar a les persones interessades la comunicació identificativa de la documentació en poder de l’Administració, i l’autorització a què fa referència la lletra a),  es pot utilitzar el model que figura a la pàgina web  http://oposicions.caib.es.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia