1. Aprovar la convocatòria d’un concurs per constituir les borses extraordinàries de personal funcionari interí següents:
Cos facultatiu tècnic, escala enginyeria
Especialitat enginyer tècnic industrial, a l’illa de Mallorca.
Cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials
Especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball, a la illa de Menorca.
Cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials
Especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball, a les illes d’Eivissa i Formentera.
2.
Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que
s’adjunten com a annex 1 d’aquesta resolució, d’acord amb el barem de
mèrits que s’especifica en l’annex 2.
3.
Designar els òrgans de selecció d’aquest procés selectiu que figuren en
l’annex 3 i que han d’estar constituïts per les persones que n’han de
ser els membres.
4. Ordenar la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en un diari d’àmbit autonòmic i en la pàgina web del Govern de les Illes Balears.
ANNEX 1 - Bases de la convocatòria
1. Normes generals. 1.1.
L’objecte d’aquestes bases és regular la convocatòria d’unes borses
extraordinàries per cobrir, amb caràcter d’interinitat, places del cos
facultatiu tècnic, escala enginyeria, especialitat enginyer tècnic
industrial, a l’illa de Mallorca i del cos facultatiu tècnic, escala
humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i
mercat de treball, a les illes de Menorca i d’Eivissa i Formentera.
1.2.
La selecció de les persones candidates s’efectuarà mitjançant un
concurs, que consistirà en la valoració dels mèrits que detalla l’annex 2
d’aquesta convocatòria.
1.3.
La realització d’aquest procés selectiu és regulat per aquestes bases,
d’acord amb el Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s’aprova el
procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de
l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i
s’ajusta al que estableixen l’article 103 de la Constitució espanyola;
la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat
Autònoma de les Illes Balears; i el Decret 36/2004, de 16 d’abril, pel
qual es regula l’accés, la promoció interna i la provisió de llocs de
treball de persones amb discapacitat a la funció pública de
l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
3. Requisits i condicions de les persones candidates
Per
participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de
complir, en la data d’acabament del termini de presentació de
sol·licituds, els requisits següents, dels quals han d’estar en
possessió durant tot el procés selectiu:
a)
Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos que,
d’acord amb l’article 57 de l’EBEP, es permeti l’accés a l’ocupació
pública.
b) Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c)
No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei
de cap Administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris
de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera
absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució
judicial per a l’accés al cos o escala de funcionari. En el cas de
nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació
equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent
que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una
ocupació pública.
d)
Haver satisfet la taxa de serveis de selecció de personal en la forma
que estableix la base 4.5.c). D’acord amb el que preveu l’article 15 de
la Llei 14/1998, de 23 de desembre, de diverses mesures tributàries i
administratives, resten exemptes del pagament de la taxa de drets
d’examen les persones amb discapacitat igual o superior al 33 %.
e)
Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin
necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la
borsa específica a la qual opten.
f)
Estar en possessió del títol acadèmic o nivell de titulació exigits o
en condicions d’obtenir-lo en la data en què acabi el termini de
presentació de les sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a
l’estranger, caldrà aportar l’homologació corresponent del Ministeri
d’Educació, Cultura i Esports.
Si
el títol procedeix d’un estat membre de la Unió Europea, s’ha de
presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l’homologació
del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48, de 21 de
desembre de 1988, el Reial decret 1665/1992 i altres normes de
transposició i desplegament.
Els títols exigits per participar en les borses convocades és el següent:
Cos facultatiu tècnic, escala enginyeria, especialitat enginyer tècnic industrial:
Títol d’enginyer tècnic industrial, o un d’equivalent
Cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball:
Diplomatura
en Relacions Laborals o 3 anys de qualsevol de les llicenciatures
següents: Psicologia, Psicopedagogia, Pedagogia o Ciències del Treball.
4. Sol·licituds. 4.1.
Les persones interessades en participar en el concurs han de presentar
una sol·licitud per cada una de les especialitats i/o per cada una de
les illes on vulguin prestar serveis. Amb
cada sol·licitud que presenti la persona interessada cal adjuntar-hi
tota la documentació enumerada en el punt 5.1. d’aquestes bases.
Els
impresos de sol·licitud per participar en la convocatòria són a
disposició de les persones interessades a l’EBAP, a totes les
conselleries, als consells insulars de Menorca, d’Eivissa i de
Formentera i a l’adreça d’Internet http://www.caib.es.
Es
recomana emplenar la sol·licitud o sol·licituds a través d’Internet, a
l’efecte d’agilitar la gestió, d’acord amb les instruccions següents:
—
La web http://oposicions.caib.es ofereix la possibilitat
d’emplenar i d’imprimir les sol·licituds a través d’Internet.
—
La persona interessada ha d’emplenar el formulari amb les dades
corresponents a cada apartat, seguint les instruccions que s’hi
indiquen.
—
El sistema comprovarà la coherència de les dades introduïdes, per a la
qual cosa indicarà els errors en relació amb la convocatòria
corresponent.
— La sol·licitud així emplenada s’ha d’imprimir i s’ha de presentar en el registre públic escaient.
—
Així mateix, es pot emplenar el document d’ingrés per al pagament de la
taxa de serveis de selecció del personal per a cada sol·licitud, en la
web http://oposicions.caib.es. L’aplicació mostrarà el model
corresponent a la liquidació de la taxa i la persona interessada ha
d’emplenar el formulari amb les dades de l’operació que se li demanin.
—
A continuació, la persona usuària pot imprimir el document i efectuar
el pagament en una de les entitats col·laboradores que figuren en el
model, o fer el pagament telemàtic, mitjançant banca electrònica, sempre
que la persona interessada tingui un compte operatiu per via telemàtica
en alguna de les entitats bancàries, els anagrames de les quals
apareixen a la pantalla. L’aplicació indicarà també la forma de dur a
terme aquest pagament electrònic. Una vegada que el pagament s’hagi
efectuat correctament, s’ha d’incorporar en el model del document
d’ingrés el justificant del pagament efectuat.
—
En tot cas, els justificants del pagament de la taxa s’han d’adjuntar a
cada una de les sol·licituds de participació en el procés selectiu.
4.2.
Les persones candidates han de declarar que tenen les capacitats i
aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici
de les funcions del cos a què correspon la borsa a la qual opten.
4.3.
Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar en el
registre de l’EBAP, de la Conselleria d’Administracions Públiques o en
alguna altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei
30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions
públiques i del procediment administratiu comú.
4.4.
El termini de presentació de sol·licituds serà de quinze dies hàbils, a
comptar a partir de l’endemà al dia de la publicació d’aquesta
convocatòria en el BOIB. [BOIB Núm 083 - 11 / juny / 2013 Pàg. 26430 a 26440] {del 12 al 28 de juny de 2013, a.i.}
5. Documentació. 5.1. Juntament amb la/les sol·licitud/s emplenada/es adequadament, les persones candidates han d’adjuntar:
a)
Fotocòpia del document nacional d’identitat o, en el cas de no ser
espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE,
passaport o targeta de residència).
b)
Fotocòpia acarada del títol acadèmic exigit per formar part de la borsa
(anvers i revers del títol). El justificant de pagament dels drets
d’expedició del títol només té validesa fins a l’expedició del títol. Es
presumirà que el títol ha estat expedit quan hagin transcorregut més de
dos anys des de l’emissió del justificant del pagament dels drets
d’expedició del títol i, en aquest cas, les persones candidates
quedaran excloses i hauran d’acreditar el títol en el termini d’esmena
de les deficiències de la sol·licitud establert a la base 6, o
justificar mitjançant un certificat de la universitat corresponent que
el títol encara no ha estat expedit.
c)
Resguard acreditatiu del pagament de la taxa corresponent en el qual ha
de figurar el segell de l’entitat bancària que justifiqui el pagament
esmentat. L’import de la taxa és de 13,4 euros per cada sol·licitud que
es presenti. Aquest import s’ha d’ingressar mitjançant un document
unificat d’ingrés (DUI) habilitat a aquest efecte —que es troba a
disposició de les persones interessades en el web http://oposicions.caib.es, a les unitats de personal de totes
les conselleries del Govern de les Illes Balears— o en els bancs o les
caixes que s’enumeren a continuació:
Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona “La Caixa”
Caixa d’Estalvis i Mont de Pietat de Balears “Sa Nostra”
BBVA
Banc de Crèdit Balear
Banca March
d)
Declaració responsable de les persones candidates que compleixen el
requisit de tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que
siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què
correspon la borsa.
e)
Per a les persones candidates amb discapacitat igual o superior al
33 %, un certificat dels equips multiprofessionals de la Direcció
General de Serveis Socials o de l’organisme públic equivalent sobre les
condicions personals d’aptitud per exercir les funcions corresponents al
cos de la borsa a la qual la persona candidata aspira i que ha
d’expressar que es troba en condicions de complir les tasques
fonamentals del cos mitjançant, si corresponen a judici de
l’Administració, les adaptacions necessàries del lloc de treball.
f) La indicació d’una adreça electrònica o un telèfon als efectes de comunicació amb la Conselleria d’Administracions Públiques.
g) La documentació acreditativa dels mèrits al·legats, en la forma establerta en la base 7 d’aquesta convocatòria.
5.2.
D’acord amb el que estableix l’article 4 del Decret 6/2013, de 8 de
febrer, de mesures de simplificació documental dels procediments
administratius, no és necessària la presentació dels documents indicats
a les lletres a), b), e) i g) quan ja es trobin en poder de
l’Administració autonòmica o se’n pugui comprovar la informació per
tècniques telemàtiques. En el primer cas és necessari que la persona
interessada identifiqui l’expedient en el qual es troba el document. No
obstant això, en el supòsit dels documents que es conservin només en
paper i hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del
procediment del qual formaven part, l’Administració pot sol·licitar a la
persona interessada, si és necessari, l’aportació de l’esmentada
documentació.
A
l’efecte de facilitar a les persones interessades la comunicació
identificativa de la documentació en poder de l’Administració, i
l’autorització a què fa referència la lletra a), es pot utilitzar el
model que figura a la pàgina web http://oposicions.caib.es.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia