domingo, 10 de noviembre de 2013

1 plaça de tècnic/a auxiliar, grup C1, adscrit a l’Àrea de Serveis Econòmics, per nomenament de funcionari/ària interí/na de substitució. Ajuntament de Parets del Vallés. (Vallés Oriental-Barcelona/Catalunya)

BASES I CONVOCATÒRIA REGULADORES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ D’UN/A TÈCNIC/A AUXILIAR, GRUP C1, ADSCRIT A L'ÀREA DE SERVEIS ECONÒMICS, PER NOMENAMENT DE FUNCIONARI/ÀRIA INTERI/NA DE SUBSTITUCIÓ, MITJANÇANT CONCURS DE MÈRITS AMB PROVA PRÀCTICA.
1. - Objecte de convocatòria. És objecte d’aquestes bases la selecció d’un/a tècnic/a auxiliar, grup C1, adscrit a l'àrea de Serveis Econòmics, per nomenament de funcionari/ària interí/na de substitució, mitjançant concurs de mèrits amb prova pràctica.
El nomenament finalitzarà quan acabi la situació de reserva de la plaça per part de la persona titular, que es troba en comissió de serveis a una altra Administració.
1.1 Condicions de treball.
Categoria: tècnic/a auxiliar
Grup de classificació: C1
Règim de treball: Funcionari interí de substitució
Jornada de treball: 37,30 hores setmanals
Es tracta d'un lloc de treball de Responsable. Retribució bruta mensual: 2.546,28.-€
1.2 Missió del lloc:
Assumir la responsabilitat administrativa de les funcions que se li assignin dins de l'àrea de serveis econòmics, sobre l'impacte i tractament de la informació econòmica.
Els coneixements requerits són amplis quant a tresoreria, fiscalització i comptabilitat.
1.3 Funcions:
- Gestió i seguiment dels expedients administratius, així com dels contactes amb tercers que aquests requereixen.
- Maneig i custòdia de fons, valors i efectes,
- Recolzament en matèria de comptabilitat pública.
- Recolzament en el procés de tancament i obertura de l’exercici econòmic.
- Suport en l'elaboració i preparació d'informes de fiscalització de la gestió econòmico-financera.
- Suport en l'elaboració i preparació d'informes per a la tresoreria en matèria econòmico-financera i de recaptació.
2.- Requisits dels aspirants. Per poder participar en el procés selectiu, serà necessari reunir els següents requisits, d’acord amb els articles 55 i 56 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, llei 7/2007 de 12 d’abril:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, de qualsevol país de la UE o bé permís de residència si la persona és de país no comunitari.
b) Estar en possessió, en el moment de presentació d’instàncies, del títol de tècnic/a superior de la família d’Administració i Gestió (cicle formatiu de grau superior o formació professional de segon grau). També s’hi podran presentar les persones que tinguin el títol de Batxillerat o titulacions universitàries relacionades (gestió i administració pública, administració i direcció d’empreses, economia, dret o altres).
En cas de titulacions obtingudes a l’estranger hauran d’acompanyar-se de l’ordre ministerial de reconeixement de títol expedit, de conformitat amb la normativa reguladora de l’homologació i consolidació de títols i estudis estrangers.
c) No estar inhabilitat per l’exercici de les funcions públiques ni haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública. En cas de ser estranger, s’haurà d’acreditar mitjançant declaració jurada o promesa de no haver estat sotmès a sanció disciplinària o condemna penal que pugui impedir al seu estat d’origen l’accés a la funció pública.
d) Acreditar el coneixement de les dues llengües oficials de Catalunya, tant en l’expressió oral com en l’escrita.
3.- Llengua catalana. S’ha d’acreditar el nivell C de català (suficiència). Les persones que no presentin el certificat de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent, hauran de superar una prova de català equiparable a aquest nivell. Les equivalències caldrà justificar-les documentalment mitjançant certificació expedida per qualsevol institut d’educació secundària públic, on es faci constar que s’ha cursat de manera oficial a Catalunya la matèria de llengua catalana en la totalitat dels estudis.
4.- Llengua castellana. N’hauran d’acreditar el coneixement les persones que no tinguin la nacionalitat espanyola, mitjançant la següent documentació:
- Certificat conforme s’ha cursat la primària, secundària i batxillerat a l’Estat espanyol.
- Diploma de nivell superior d’espanyol que estableix el Reial Decret 1137/2002, de 31 d’octubre, o certificació acadèmica que acrediti haver superat totes les proves adreçades a la seva obtenció.
- Certificat d’aptitud en espanyol per a estrangers expedit per les escoles oficials d’idiomes.
Si no es presenta alguns d’aquests certificats, caldrà realitzar una prova en la qual es comprovarà que tenen el nivell de comprensió i expressió oral i escrita.
5.- Sol·licituds i admissió. 5.1 Sol·licituds: Les bases i el model de sol·licitud es troben al web municipal www.parets.cat a l’apartat de Tauler d’anuncis, Àrea de Recursos Humans, on també es faran públics els resultats.
A les instàncies, les persones interessades hauran de manifestar que reuneixen totes i cadascuna de les condicions que s'estableixen a la base segona de la convocatòria.
5.2. Terminis. El procediment de selecció s'ha d'iniciar amb la convocatòria, que correspon fer al president de la corporació, i que s'ha de publicar al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i al Butlletí Oficial de la província conjuntament amb les bases.
L'anunci de la convocatòria, que s'ha de publicar al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, ha de contenir com a mínim l’ens local que les convoca, la denominació de l'escala, subescala, classe i categoria, si s'escau, per a l'ingrés a les quals es convoquen les proves selectives, el nombre de places, la data i el número del DOGC i, si s'escau, del diari oficial de la corporació en el qual s'hagin publicat les bases i la convocatòria, com també el mitjà en què es publicaran els anuncis successius.
La sol·licitud per participar s'ha de presentar en el termini de vint dies naturals a partir de l'endemà de la publicació de l’anunci de la convocatòria respectiva al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.{del 7 al 26 de novembre de 2013, a.i.}
Les sol·licituds es presentaran a l’oficina d’atenció ciutadana de l’Ajuntament, acompanyada de currículum vitae, fotocòpia del títol i documents acreditatius dels mèrits al·legats.
L'horari habitual de l'oficina d'atenció ciutadana, és el següent: de 8:30 a 14:30 hores de dilluns a divendres, dijous de 16 a 19 hores i dissabte de 9 a 13:00 hores.
També es podran presentar les sol·licituds en la forma que determina l'article 38,4 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. Les sol·licituds presentades en les Oficines de Correus es lliuraran abans de la finalització del termini de presentació d’instàncies, en sobre obert, per ser datades i segellades pel funcionari de correus. Només així s’entendrà com a data d’entrada per registre, el dia de la seva presentació a Correus.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia