La Junta de Govern Local, en sessió de data 4 de novembre de 2013 ha acordat el següent:
- Aprovar les bases específiques, que s’adjunten com a annex,
que regularan juntament amb les bases generals aprovades per la Junta de
Govern Local, el procés selectiu per cobrir 8 places de conserge, grup
AP, modalitat concurs oposició i accés lliure, amb el següent règim:
- 4 places de règim funcionarial, mitjançant nomenament de funcionari
de carrera, 3 de les quals estan reservades a persones que tenen
reconeguda una discapacitat de grau igual o superior al 33%.
- 4 places de règim laboral, mitjançant contracte laboral fix.
- Convocar el procés selectiu referit en el punt anterior.
- Obrir termini de presentació de sol·licituds del procés
selectiu, que serà de 20 dies naturals a partir de l'endemà de la
publicació de la convocatòria al DOGC, {del 28 de novembre al 17 de desembre de 2013, a.i.} sens perjudici que si durant
aquests 20 dies s’estima alguna al·legació contra les bases específiques
que ara s’aproven, es tornarà a obrir un nou termini per lliurar
candidatures.
- Publicar anunci de l’acord de convocatòria i el seu annex al
BOP, en extracte al DOGC i exposar-la al tauler d'anuncis de
l'Ajuntament, la pàgina Web municipal i la resta de mitjans habituals de
difusió, per a general coneixement.
Les bases generals d’aquest procés han estat publicades al Butlletí
Oficial de la Província de Barcelona número 98, de data 23 d’abril de
2008 i les bases específiques han estat publicades al Butlletí Oficial
de la Província de Barcelona de data 19 de novembre de 2013.
Tota la informació sobre aquest procés es podrà consultar al taulell
d’anuncis de la Corporació, a les Oficines d’Atenció ciutadana, en
qualsevol dels centres cívics de la ciutat, a través del telèfon 010 o
807 117 1010 (si truca des d’un mòbil o des de fora de la ciutat de
Mataró) i, a través d’Internet, a l’adreça www.mataro.cat.
La qual cosa es fa pública per a general coneixement.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia