Excel·lentíssim Ajuntament de Sueca
Anunci de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Sueca sobre aprovació de les bases del concurs del cartell anunciador de la Setmana Santa 2014. Departament de Festes. (ver pdf)
ANUNCI
BASES DEL CONCURS DEL CARTELL ANUNCIADOR DE LA SETMANA SANTA 2014
1. L'objecte de les següents bases és la confecció d’un cartell anunciador de la Setmana Santa de Sueca de 2014.
2. Podran participar-hi totes les persones que ho desitgen a títol personal, que siguen autors dels cartells, originals i inèdits, i podran presentar un màxim de 2 originals.
Anunci de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Sueca sobre aprovació de les bases del concurs del cartell anunciador de la Setmana Santa 2014. Departament de Festes. (ver pdf)
ANUNCI
BASES DEL CONCURS DEL CARTELL ANUNCIADOR DE LA SETMANA SANTA 2014
1. L'objecte de les següents bases és la confecció d’un cartell anunciador de la Setmana Santa de Sueca de 2014.
2. Podran participar-hi totes les persones que ho desitgen a títol personal, que siguen autors dels cartells, originals i inèdits, i podran presentar un màxim de 2 originals.
4. El format del cartell haurà de ser A-4, amb unes dimensions de 29’7 cm. x 21cm.
5. La tècnica del cartell serà lliure, sempre que la seua reproducció en offset i quatricomia no oferisca dificultats, per la qual cosa s’exclouen expressament les tintes de color or i argent. A més podran presentar-se obres en format digital sempre que s’aporte una prova impresa i la seua resolució siga com a mínim de 300 x 300 pixels per polzada.
Podran també presentar-se obres realitzades en format digital preparades ja per a dur a impremta, en aquest cas el participant haurà de dur una prova impresa de bona qualitat muntada sobre un suport rígid amb les especificacions tècniques pertinents al darrere (format, resolució, etc.) a més d’encarregar-se del transport, (Zip o disc dur extraïble).
El suport de l’obra no serà mai més gros de 5 mm, sense relleus.
6. Els cartells hauran de dur obligatòriament el text SETMANA SANTA DE SUECA 2014 més de reservar una zona on poder col·locar els logotips de la Junta Local Fallera de Sueca i el de l’Ajuntament de Sueca, Regidoria de Festes.
7. Els originals es presentaran en el Departament de Festes de l’Ajuntament de Sueca (2n pis), en horari de 9:00 a 14:00 hores fins al 10 de desembre de 2013. Per cada lliurament, el Departament expedirà un rebut, en el qual es farà constar la data de recepció, el número d'ordre i el lema.
5. La tècnica del cartell serà lliure, sempre que la seua reproducció en offset i quatricomia no oferisca dificultats, per la qual cosa s’exclouen expressament les tintes de color or i argent. A més podran presentar-se obres en format digital sempre que s’aporte una prova impresa i la seua resolució siga com a mínim de 300 x 300 pixels per polzada.
Podran també presentar-se obres realitzades en format digital preparades ja per a dur a impremta, en aquest cas el participant haurà de dur una prova impresa de bona qualitat muntada sobre un suport rígid amb les especificacions tècniques pertinents al darrere (format, resolució, etc.) a més d’encarregar-se del transport, (Zip o disc dur extraïble).
El suport de l’obra no serà mai més gros de 5 mm, sense relleus.
6. Els cartells hauran de dur obligatòriament el text SETMANA SANTA DE SUECA 2014 més de reservar una zona on poder col·locar els logotips de la Junta Local Fallera de Sueca i el de l’Ajuntament de Sueca, Regidoria de Festes.
7. Els originals es presentaran en el Departament de Festes de l’Ajuntament de Sueca (2n pis), en horari de 9:00 a 14:00 hores fins al 10 de desembre de 2013. Per cada lliurament, el Departament expedirà un rebut, en el qual es farà constar la data de recepció, el número d'ordre i el lema.
......................................
Anunci de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Sueca sobre aprovació de les bases del concurs del cartell anunciador Sueca Falles 2014. Departament de Festes. (ver pdf)
ANUNCI
BASES DEL CONCURS DEL CARTELL ANUNCIADOR SUECA FALLES 2014
1. L'objecte de les següents bases és la confecció d’un cartell anunciador de les Falles de Sueca de 2014.
2. Podran participar-hi totes les persones que ho desitgen a títol personal, que siguen autors dels cartells, originals i inèdits, i podran presentar un màxim de 2 originals.
No podran participar en el concurs les persones que incórreguen en alguna de les causes de prohibició per a obtindre la condició de beneficiaris que estableix l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
3. La presentació d'un treball al concurs implicarà la garantia per part del participant de l'autoria i l'originalitat de l'obra presentada, així com del seu caràcter inèdit i de la titularitat en exclusiva i sense cap càrrega ni limitació de tots els drets d'explotació sobre l'obra i front a terceres persones. Serà responsabilitat dels participants qualsevol reclamació que puga produir-se en relació amb l'autoria del cartell i el seu possible plagi.
4. El format del cartell haurà de ser A-4, amb unes dimensions de 29’7 cm. x 21cm.
5. La tècnica del cartell serà lliure, sempre que la seua reproducció en offset i quatricomia no oferisca dificultats, per la qual cosa s’exclouen expressament les tintes de color or i argent. A més podran presentar-se obres en format digital sempre que s’aporte una prova impresa i la seua resolució siga com a mínim de 300 x 300 pixels per polzada.
Podran també presentar-se obres realitzades en format digital preparades ja per a dur a impremta, en aquest cas el participant haurà de dur una prova impresa de bona qualitat muntada sobre un suport rígid amb les especificacions tècniques pertinents al darrere (format, resolució, etc.) a més d’encarregar-se del transport, (Zip o disc dur extraïble).
El suport de l’obra no serà mai més gros de 5 mm, sense relleus.
6. Els cartells hauran de dur obligatòriament el text SUECA FALLES 2014 - Ribera Baixa, Festa Declarada d'Interés Turístic Local de la Comunitat Valenciana, a més de reservar una zona on poder col·locar els logotips de la Junta Local Fallera de Sueca i el de l’Ajuntament de Sueca, Regidoria de Festes.
7. Els originals es presentaran en el Departament de Festes de l’Ajuntament de Sueca (2n pis), en horari de 9:00 a 14:00 hores fins al 10 de desembre de 2013. Per cada lliurament, el Departament expedirà un rebut, en el qual es farà constar la data de recepció, el número d'ordre i el lema.
ANUNCI
BASES DEL CONCURS DEL CARTELL ANUNCIADOR SUECA FALLES 2014
1. L'objecte de les següents bases és la confecció d’un cartell anunciador de les Falles de Sueca de 2014.
2. Podran participar-hi totes les persones que ho desitgen a títol personal, que siguen autors dels cartells, originals i inèdits, i podran presentar un màxim de 2 originals.
No podran participar en el concurs les persones que incórreguen en alguna de les causes de prohibició per a obtindre la condició de beneficiaris que estableix l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
3. La presentació d'un treball al concurs implicarà la garantia per part del participant de l'autoria i l'originalitat de l'obra presentada, així com del seu caràcter inèdit i de la titularitat en exclusiva i sense cap càrrega ni limitació de tots els drets d'explotació sobre l'obra i front a terceres persones. Serà responsabilitat dels participants qualsevol reclamació que puga produir-se en relació amb l'autoria del cartell i el seu possible plagi.
4. El format del cartell haurà de ser A-4, amb unes dimensions de 29’7 cm. x 21cm.
5. La tècnica del cartell serà lliure, sempre que la seua reproducció en offset i quatricomia no oferisca dificultats, per la qual cosa s’exclouen expressament les tintes de color or i argent. A més podran presentar-se obres en format digital sempre que s’aporte una prova impresa i la seua resolució siga com a mínim de 300 x 300 pixels per polzada.
Podran també presentar-se obres realitzades en format digital preparades ja per a dur a impremta, en aquest cas el participant haurà de dur una prova impresa de bona qualitat muntada sobre un suport rígid amb les especificacions tècniques pertinents al darrere (format, resolució, etc.) a més d’encarregar-se del transport, (Zip o disc dur extraïble).
El suport de l’obra no serà mai més gros de 5 mm, sense relleus.
6. Els cartells hauran de dur obligatòriament el text SUECA FALLES 2014 - Ribera Baixa, Festa Declarada d'Interés Turístic Local de la Comunitat Valenciana, a més de reservar una zona on poder col·locar els logotips de la Junta Local Fallera de Sueca i el de l’Ajuntament de Sueca, Regidoria de Festes.
7. Els originals es presentaran en el Departament de Festes de l’Ajuntament de Sueca (2n pis), en horari de 9:00 a 14:00 hores fins al 10 de desembre de 2013. Per cada lliurament, el Departament expedirà un rebut, en el qual es farà constar la data de recepció, el número d'ordre i el lema.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia