jueves, 21 de noviembre de 2013

procés selectiu per proveir, mitjançant nomenament interí: - DIRECTOR DEL BIBLIOTECA – BIBLIOTECA FONT DE LA MINA DE SANT ADRIÀ DEL BESÒS (S-23/13) - DIRECTOR DE BIBLIOTECA CAP DE ZONA – BIBLIOTECA DE VILAFRANCA DEL PENEDÈS (S-24/13) - DIRECTOR DE BIBLIOTECA – BIBLIOTECA DE SANT CELONI (S-25/13) . Diputació de Barcelona.


La Diputació de Barcelona, mitjançant decret de la presidència delegada de l’Àrea d’Hisenda, Recursos Interns i Noves Tecnologies de data 4 de novembre de 2013, convoca procés selectiu per proveir, mitjançant nomenament interí, els següents llocs:
- DIRECTOR DEL BIBLIOTECA – BIBLIOTECA FONT DE LA MINA DE SANT ADRIÀ DEL BESÒS (S-23/13)
- DIRECTOR DE BIBLIOTECA CAP DE ZONA – BIBLIOTECA DE VILAFRANCA DEL PENEDÈS (S-24/13)
- DIRECTOR DE BIBLIOTECA – BIBLIOTECA DE SANT CELONI (S-25/13)
De conformitat amb el que s’estableix a l’article 56 i següents de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic i el que preveuen els articles 94, 95, 96 i 97 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, de la Generalitat de Catalunya, pel qual s'aprovà el Reglament del personal al servei de les entitats locals, en relació a la selecció del personal interí.
Les bases de les convocatòries han estat publicades al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, de data 18 de novembre de 2013, s’han exposat al tauler d’edictes de la Direcció de Serveis de Recursos Humans de la Diputació de Barcelona, c/ Minerva, 4 - Barcelona, i es poden consultar igualment a Internet: a l‘adreça http://www.diba.cat.
1. Els interessats poden presentar la sol·licitud indistintament en suport electrònic o en paper:
- En suport electrònic: es pot formalitzar la sol·licitud de forma telemàtica a través del portal de tràmits de la ciutadania de la Seu electrònica de la Diputació de Barcelona: http://www.seuelectronica.diba.cat (apartat recursos humans). Les sol·licituds formalitzades per mitjà del registre electrònic poden o no anar signades de forma electrònica.
- En paper: els interessats poden presentar la sol·licitud a les següents oficines de registre de Barcelona:
- oficina de registre del recinte de l’Escola Industrial -edifici del Rellotge-, carrer del comte d’Urgell, 187, (de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores);
- oficina de registre de les Llars Mundet -edifici Serradell Trabal-, passeig de la Vall d’Hebron, 171, (de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores);
- oficina de registre del carrer de Londres, 55, (de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores);
- Registre General de la Diputació, rambla de Catalunya, 126, planta baixa, (de dilluns a dissabtes, de 9 a 14).
El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà als deu dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la publicació del corresponent anunci de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. {del 22 de novembre al 2* de desembre de 2013, a.i.}
........................................
El model normalitzat de sol·licitud es facilitarà a les oficines de registre ja esmentades, o bé es pot trobar en la Seu electrònica de la Diputació de Barcelona http://www.seuelectronica.diba.cat/tramits-ciutadania/recursoshumans/tramits/TRC_023.pdf.
........................................
CONVOCATÒRIA S-23/13 DE SELECCIÓ DE PERSONAL
La Diputació de Barcelona convoca un procés selectiu per tal de proveir, mitjançant nomenament interí, el lloc de DIRECTOR DE BIBLIOTECA - BIBLIOTECA FONT DE LA MINA DE SANT ADRIÀ DEL BESÒS.
1.- Característiques del lloc. Funcions bàsiques:
- Gestionar la biblioteca tenint en compte els recursos humans, econòmics i materials disponibles i d’acord amb les directrius establertes per la Gerència de Serveis de Biblioteques i els responsables municipals.
...
Tip. Jornada: Ampliat específic (AEA).
Categoria: DE – tècnic mitjà bibliologia.
Servei: de Coordinació Bibliotecària.
Ubicació: Biblioteca Font de la Mina de Sant Adrià del Besòs.
2.- Requisits • Ha d’estar en possessió de la diplomatura universitària en biblioteconomia i documentació, de la llicenciatura en documentació o del títol de grau corresponent.
........................................ 
Annex II CONVOCATÒRIA S-24/13 DE SELECCIÓ DE PERSONALLa Diputació de Barcelona convoca un procés selectiu per tal de proveir, mitjançant nomenament interí, el lloc de DIRECTOR DE BIBLIOTECA CAP DE ZONA - BIBLIOTECA DE VILAFRANCA DEL PENEDÈS.Tip. Jornada: Ampliat específic (AEA).Categoria: CT – tècnic superior documentació.
Servei: de Coordinació Bibliotecària.
Ubicació: Biblioteca de Vilafranca del Penedès.
2.- Requisits • Ha d’estar en possessió de la llicenciatura universitària en documentació o del títol de grau corresponent.
1.- Característiques del lloc. Funcions bàsiques: les activitats detallades a continuació constitueixen un agregat del conjunt de funcions sobre les quals el director cap de zona pot tenir responsabilitats. L’amplitud en el seu desenvolupament vindrà determinada per les necessitats organitzatives derivades de l’estructura bibliotecària, i en virtut de l’exercici o no del rol professional de coordinador de la biblioteca municipal associada a l’existència d’una biblioteca central urbana i del tipus de biblioteca (local o central urbana) des d’on presti els seus serveis.
........................................ 
Annex III  CONVOCATÒRIA S-25/13 DE SELECCIÓ DE PERSONALLa Diputació de Barcelona convoca un procés selectiu per tal de proveir, mitjançant nomenament interí, el lloc de DIRECTOR DE BIBLIOTECA - BIBLIOTECA DE SANT CELONI.
Tip. Jornada: Ampliat específic (AEA).
Categoria: DE – tècnic mitjà bibliologia.
Servei: de Coordinació Bibliotecària.
Ubicació: Biblioteca l’Escorxador – Sant Celoni.
2.- Requisits • Ha d’estar en possessió de la diplomatura universitària en biblioteconomia i documentació, de la llicenciatura en documentació o del títol de grau corresponent.
1.- Característiques del lloc. Funcions bàsiques:
• Gestionar la biblioteca tenint en compte els recursos humans, econòmics i materials disponibles i d’acord amb les directrius establertes per la Gerència de Serveis de Biblioteques i els responsables municipals.
...
........................................ 
2.- Requisits Generals:
• Tenir nacionalitat espanyola o de qualsevol dels països membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, és aplicable la lliure circulació de treballadors.
També poden ser admesos el cònjuge, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d’aquesta edat dependents.
Els nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea han d’acreditar la seva nacionalitat.
• Els nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea han de demostrar coneixements suficients de castellà i català, i es pot exigir la superació de proves amb aquesta finalitat.
• Haver complert 16 anys i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa.
• Possibilitat d’incorporació immediata.
• Els aspirants d’estats membres de la Unió Europea han d’estar en possessió d’algun dels títols reconeguts a Espanya de conformitat amb el que s’estableix a la normativa vigent en la matèria.
• No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per desenvolupar ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d’un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l’accés a l’ocupació pública.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia