Ajuntament de Manacor. Convocatòria borsa de feina d'educador/a-monitor/a per a la Delegació de Cultura.
1. Aprovar la convocatòria d’un concurs oposició per a la constitució d’una borsa de personal funcionari interí, d’educador/a- monitor/a amb
destinació al departament de Cultura, realitzant funcions a la Institució Pública Antoni M. Alcover.
2. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s’adjunten com a annex d’aquesta Resolució.
destinació al departament de Cultura, realitzant funcions a la Institució Pública Antoni M. Alcover.
2. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s’adjunten com a annex d’aquesta Resolució.
Bases específiques de la convocatòria per a la selecció de personal funcionari interí per crear una borsa d’educador/a –monitor/a per a la Delegació de Cultura
Primera. OBJECTE DE LA SELECCIÓ. L’objecte d’aquesta convocatòria és la selecció de personal funcionari interí, mitjançant concurs oposició, per integrar una borsa de feina d’educador/a-monitor/a per acumulació de tasques, programes temporals que responguin a necessitats no permanents o per substitució de baixes, vacances, permisos, llicències o per qualsevol altra circumstància que permeti nomenar personal funcionari interí amb destinació al departament de Cultura, realitzant funcions a la Institució Pública Antoni M. Alcover.
Tasques principals que s'han de dur a terme:
- Estudiar i coordinar les diferents demandes de centres i entitats per realitzar visites guiades a la Institució, tal com contactes amb centres educatius, gestió de visites amb altres entitats com associacions culturals, entitats veïnals, etc.
- Atendre les diferents demandes perquè la Institució surti a realitzar sessions formatives a altres centres sobre la figura d'Antoni Maria Alcover.
- Treballar en la gestió cultural de la Institució i l'obra d'Antoni Maria Alcover.
- Dinamitzar i difondre el projecte Museogràfic de la Institució Pública Antoni Maria Alcover.
Segona: CARACTERÍSTIQUES DEL LLOC. Les característiques del lloc de treball són les següents: personal funcionari interí, escala d’Administració especial, subescala tècnica superior, grup A1, 100 % de jornada, nivell de destí 22, complement específic anual de 12.242’86 per a l’any 2013.
Primera. OBJECTE DE LA SELECCIÓ. L’objecte d’aquesta convocatòria és la selecció de personal funcionari interí, mitjançant concurs oposició, per integrar una borsa de feina d’educador/a-monitor/a per acumulació de tasques, programes temporals que responguin a necessitats no permanents o per substitució de baixes, vacances, permisos, llicències o per qualsevol altra circumstància que permeti nomenar personal funcionari interí amb destinació al departament de Cultura, realitzant funcions a la Institució Pública Antoni M. Alcover.
Tasques principals que s'han de dur a terme:
- Estudiar i coordinar les diferents demandes de centres i entitats per realitzar visites guiades a la Institució, tal com contactes amb centres educatius, gestió de visites amb altres entitats com associacions culturals, entitats veïnals, etc.
- Atendre les diferents demandes perquè la Institució surti a realitzar sessions formatives a altres centres sobre la figura d'Antoni Maria Alcover.
- Treballar en la gestió cultural de la Institució i l'obra d'Antoni Maria Alcover.
- Dinamitzar i difondre el projecte Museogràfic de la Institució Pública Antoni Maria Alcover.
Segona: CARACTERÍSTIQUES DEL LLOC. Les característiques del lloc de treball són les següents: personal funcionari interí, escala d’Administració especial, subescala tècnica superior, grup A1, 100 % de jornada, nivell de destí 22, complement específic anual de 12.242’86 per a l’any 2013.
L'horari del treballador/a podrà ser en jornada partida, continuada de matí o horabaixa, i en dissabtes o festius, segons les necessitats del servei.
Tercera. REQUISITS DELS ASPIRANTS. Les persones aspirants hauran de reunir, en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, les condicions següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o pertànyer a un estat membre de la Unió Europea, o a aquells estats en els quals, en virtut de tractats internacionals celebrats amb la Comunitat Europea (CE) i ratificats per Espanya, sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors/es amb els terminis en què aquesta es trobi definida al Tractat Constitutiu de la CE. També podran participar, amb la mateixa excepció que al paràgraf anterior, els/les cònjuges dels nacionals espanyols i d’altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret, i els seus descendents i els del seu/de la seva cònjuge sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors de l’esmentada edat que visquin al seu càrrec. Aquest últim benefici serà igualment d’aplicació a familiars de nacionals d’altres estats quan així es demani als tractats internacionals celebrats per la CE i ratificats per Espanya.
b) Haver complert 16 anys d’edat a la data de la convocatòria i no excedir l’edat màxima de jubilació forçosa. Als sols efectes d’edat màxima, es compensarà el límit dels serveis prestats amb anterioritat a l’Administració local, qualsevol que fos la naturalesa dels esmentats serveis.
c) Estar en possessió del títol de llicenciatura en pedagogia, psicologia o filologia catalana o el grau corresponent o en condicions d'obtenir-lo a la data en què finalitzi el termini de presentació d'instàncies. En cas de titulacions obtingudes a l’estranger s’ha de tenir la credencial que n’acrediti l’homologació.
d) Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponent al nivell de certificat B2 (nivell avançat) o equivalent, d’acord amb l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut, atès que el lloc a ocupar té com a funció principal l’atenció al públic.
En cas de no poder acreditar documentalment els coneixements corresponents, es realitzarà una prova específica de llengua catalana.
e) No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impedesqui el compliment de les funcions corresponents.
f) No haver estat separat/da ni acomiadat/da, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a l’exercici de funcions públiques per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas de personal laboral, en el qual hagués estat separat/da o inhabilitat/da. En el cas de pertànyer a un altre estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver estat sotmès/a a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l’accés al servei públic.
g) No estar sotmès/a a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.
Tercera. REQUISITS DELS ASPIRANTS. Les persones aspirants hauran de reunir, en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, les condicions següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o pertànyer a un estat membre de la Unió Europea, o a aquells estats en els quals, en virtut de tractats internacionals celebrats amb la Comunitat Europea (CE) i ratificats per Espanya, sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors/es amb els terminis en què aquesta es trobi definida al Tractat Constitutiu de la CE. També podran participar, amb la mateixa excepció que al paràgraf anterior, els/les cònjuges dels nacionals espanyols i d’altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret, i els seus descendents i els del seu/de la seva cònjuge sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors de l’esmentada edat que visquin al seu càrrec. Aquest últim benefici serà igualment d’aplicació a familiars de nacionals d’altres estats quan així es demani als tractats internacionals celebrats per la CE i ratificats per Espanya.
b) Haver complert 16 anys d’edat a la data de la convocatòria i no excedir l’edat màxima de jubilació forçosa. Als sols efectes d’edat màxima, es compensarà el límit dels serveis prestats amb anterioritat a l’Administració local, qualsevol que fos la naturalesa dels esmentats serveis.
c) Estar en possessió del títol de llicenciatura en pedagogia, psicologia o filologia catalana o el grau corresponent o en condicions d'obtenir-lo a la data en què finalitzi el termini de presentació d'instàncies. En cas de titulacions obtingudes a l’estranger s’ha de tenir la credencial que n’acrediti l’homologació.
d) Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponent al nivell de certificat B2 (nivell avançat) o equivalent, d’acord amb l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut, atès que el lloc a ocupar té com a funció principal l’atenció al públic.
En cas de no poder acreditar documentalment els coneixements corresponents, es realitzarà una prova específica de llengua catalana.
e) No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impedesqui el compliment de les funcions corresponents.
f) No haver estat separat/da ni acomiadat/da, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a l’exercici de funcions públiques per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas de personal laboral, en el qual hagués estat separat/da o inhabilitat/da. En el cas de pertànyer a un altre estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver estat sotmès/a a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l’accés al servei públic.
g) No estar sotmès/a a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.
h) Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat
al sector públic delimitat per l’art. 1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals comptats a partir del dia de la presa de possessió, per tal que la corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.
Quarta. SOL·LICITUDS. Les sol·licituds, dirigides al batle, s’han d’ajustar al model normalitzat de sol·licitud (es pot descarregar a la web www.manacor.org (serveis ciutadania; recursos humans; convocatòries; sol·licitud d’admissió per participar a borses de treball), i es presentaran al Registre General de l’Ajuntament dins el termini de 10 dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació de la convocatòria al BOIB.{del 13 al 22 de Novembre de 2013, a.i.}
També es publicarà l’anunci de la convocatòria, en extracte, a la premsa local i es comunicarà al Servei d’Ocupació de les Illes Balears perquè en faci la difusió oportuna. En tot cas, però, el termini de presentació de sol·licituds comptarà a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOIB.
Si el darrer dia de presentació de sol·licituds s’escau en dia inhàbil o dissabte, el termini s’entendrà ampliat fins al dia hàbil següent.
Per ser admesos i prendre part a la convocatòria bastarà que els aspirants manifestin a la sol·licitud que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base segona.
al sector públic delimitat per l’art. 1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals comptats a partir del dia de la presa de possessió, per tal que la corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.
Quarta. SOL·LICITUDS. Les sol·licituds, dirigides al batle, s’han d’ajustar al model normalitzat de sol·licitud (es pot descarregar a la web www.manacor.org (serveis ciutadania; recursos humans; convocatòries; sol·licitud d’admissió per participar a borses de treball), i es presentaran al Registre General de l’Ajuntament dins el termini de 10 dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació de la convocatòria al BOIB.{del 13 al 22 de Novembre de 2013, a.i.}
També es publicarà l’anunci de la convocatòria, en extracte, a la premsa local i es comunicarà al Servei d’Ocupació de les Illes Balears perquè en faci la difusió oportuna. En tot cas, però, el termini de presentació de sol·licituds comptarà a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOIB.
Si el darrer dia de presentació de sol·licituds s’escau en dia inhàbil o dissabte, el termini s’entendrà ampliat fins al dia hàbil següent.
Per ser admesos i prendre part a la convocatòria bastarà que els aspirants manifestin a la sol·licitud que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base segona.
Serà necessari acreditar juntament amb la sol·licitud:
- Fotocòpia compulsada del títol exigit per prendre part a aquesta convocatòria.
- Fotocòpia compulsada d’aquells documents que siguin necessaris per a la fase de concurs, ordenats seguint l’ordre establert al barem de mèrits que consten en aquestes bases i acompanyats d’un currículum indicant la relació de documents que presenta per ser valorats.
- El justificant d’haver ingressat la taxa per optar a proves de selecció de personal amb la quantia de 26,29 €.
La restant documentació haurà d’acreditar-se en el moment i terminis que se sol·licitin.
- Fotocòpia compulsada del títol exigit per prendre part a aquesta convocatòria.
- Fotocòpia compulsada d’aquells documents que siguin necessaris per a la fase de concurs, ordenats seguint l’ordre establert al barem de mèrits que consten en aquestes bases i acompanyats d’un currículum indicant la relació de documents que presenta per ser valorats.
- El justificant d’haver ingressat la taxa per optar a proves de selecció de personal amb la quantia de 26,29 €.
La restant documentació haurà d’acreditar-se en el moment i terminis que se sol·licitin.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia