1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. La provisió de dues places de tècnic mitjà (grup A2) bibliotecari,
vacants a la plantilla de personal laboral fix d'aquesta corporació,
incloses a l'oferta pública d'ocupació per a l'any 2009, mitjançant el
sistema de concurs oposició.
2. PLACES CONVOCADES I FUNCIONS
Categoria: personal qualificat, grup A2
Tipus de nomenament: contracte laboral indefinit
Jornada: Completa (37,5 hores setmanals).
Funcions:
- Amb caràcter general, organitzar i gestionar els serveis de la biblioteca que li siguin assignats.
- Fer propostes d’adequació del fons bibliogràfic, que, integrant els
interessos i les característiques dels usuaris, l’equipament, l’entorn i
els recursos, garanteixin la prestació d’un servei de qualitat.
- Organitzar, catalogar i fer el manteniment del fons bibliogràfic i documental de la Biblioteca.
- Gestionar el procés de selecció, compra, recepció i revisió dels documents adquirits per la Biblioteca.
- Organitzar activitats de difusió de la Biblioteca i de promoció de la lectura i fer-ne avaluació.
- Elaborar informes, materials de difusió, gràfics, estadístiques i
indicadors que permetin el seguiment de les activitats pròpies,
analitzant, sintetitzant i adaptant la informació a les característiques
del missatge i el destinatari.
- Realitzar estudis sobre els serveis que presta la Biblioteca per tal d’adaptar-los a les necessitats dels usuaris.
- Elaborar i mantenir actualitzats catàlegs, guies, bibliografies,
dossiers i altres documents similars per tal d’apropar la informació als
usuaris.
- Elaborar i mantenir actualitzat el web i tenir cura dels diferents
mitjans de comunicació virtual, així com vetllar perquè els seus
continguts siguin coherents, estructurats i accessibles.
- Dissenyar i mantenir la intranet de la Biblioteca com a instrument de treball de comunicació del personal de la Biblioteca.
- Informar i assessorar els usuaris sobre aspectes d’ús i
funcionament de la Biblioteca, així com dels recursos i les activitats
que s’ofereixen tant al centre com al municipi.
- Organitzar i controlar el servei de préstec d’acord amb la normativa establerta.
- Crear, organitzar i realitzar programes de formació d’usuaris.
- Organitzar i participar en reunions de treball, comissions i altres activitats programades per la Biblioteca.
- Tenir cura de la conservació del centre i de la col·lecció i vetllar pel bon ús de la Biblioteca.
- Donar suport al director de la Biblioteca i aportar suggeriments per a la millora del servei.
- Col·laborar amb altres equipaments, entitats i serveis.
- Complir i fer complir, quan escaigui, les normes i les ordres
rebudes en matèria de prevenció de riscos laborals, així com en matèria
de protecció de dades personals.
- I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
3. REQUISITS DE PARTICIPACIÓ A LA CONVOCATÒRIA
a) Els que estableixen les bases generals aprovades per la Junta de Govern Local de 30 de juliol de 2009.
b) Estar en possessió del títol de diplomat en biblioteconomia, o de grau en informació i documentació o equivalent.
c) Acreditar el nivell de suficiència de català (nivell C).
d) Acreditar nivell superior de coneixements de llengua castellana.
e) Abonar els drets d’examen d’acord amb el que estableixen les ordenances fiscals pel grup A2.
. El procediment de selecció és el de concurs oposició lliure, que es regeix per les bases generals vuitena a desena.
Termini: des del 5 de Novembre de 2013, fins al ....} www.elmasnou.cat/
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia