AJUNTAMENT DE MURO D’ALCOI- ANUNCI BASES PROCÉS SELECTIU PER A LA COBERTURA INTERINA DE LA PLAÇA D´ANIMADOR SOCIOCULTURAL AMB DESTINACIÓ AL CENTRE PER A JOVES [ butlletí oficial de la província - alacant, 31 juliol 2013 - n.º 144, pàgina 32] Boletín Nº 144 del 31/07/2013 (pdf)
AJUNTAMENT DE MURO D’ALCOI
ANUNCI
Mitjançant resolució d’alcaldia 0522/2013, de 09 de juliol, l’alcalde-president de l’Ajuntament de Muro d’Alcoi, ha adoptat l’acord pel qual s’aproven Bases Específiques que han de regir el procés selectiu per a la cobertura interina de la plaça d’Animador Sociocultural amb destinació al Centre per a Joves d’aquest municipi, grup de classificació C1, mitjançant concurs-opossició lliure i constitució de borsa de treball.
Les bases de la convocatòria estaran a disposició dels interessats al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Muro d’Alcoi, a la Placeta Molina, nº 4 i a la seua pàgina web www.vilademuro.net (ocupació pública), així com al departament de recursos humans on consta l’expedient.
ANUNCI
Mitjançant resolució d’alcaldia 0522/2013, de 09 de juliol, l’alcalde-president de l’Ajuntament de Muro d’Alcoi, ha adoptat l’acord pel qual s’aproven Bases Específiques que han de regir el procés selectiu per a la cobertura interina de la plaça d’Animador Sociocultural amb destinació al Centre per a Joves d’aquest municipi, grup de classificació C1, mitjançant concurs-opossició lliure i constitució de borsa de treball.
Les bases de la convocatòria estaran a disposició dels interessats al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Muro d’Alcoi, a la Placeta Molina, nº 4 i a la seua pàgina web www.vilademuro.net (ocupació pública), així com al departament de recursos humans on consta l’expedient.
Termini de presentació d'instàncies: DE L'01 AL 12 D'AGOST DE 2013 (AMBDÓS INCLOSOS).
INSTÀNCIA Termini de presentació d'instàncies: DE L'01 AL 12 D'AGOST DE 2013 (AMBDÓS INCLOSOS).
------------- extracte Bases:
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. Es convoca concurs-oposició lliure per a la provisió interina d’una plaça d’Administratiu d’Administració Especial, Animador-Sociocultural, d’aquest Ajuntament, per circumstàncies d’urgència i necessitat.
L’inici de la prestació començarà quan finalitze el procés de selecció, i acabarà quan es proveïsca definitivament la plaça en qüestió o es declare la seua amortització.
Les Funcions del lloc de treball:
1. Dirigir i coordinar l’activitat del “Centre per a Joves”.
2. Realització de memòries, així com la programació del treballs a realitzar.
3. Coordinació del “Bonobus” a Alcacant (venda de carnets).4. Programar les activitats per al joves:
- Informació i assessorament.
- Programa d’Ocupació.
- Programes d’associacionisme.
- Salut i qualitat de vida.
5. Disseny de cartells, agendes, etc.
6. Programació d’activitats culturals i col.laboració en matèria de Serveis Socials, essent part de l’Equip Base.
7. Qualsevol altra que relacionada amb el seu lloc de treball se li encomane.
SEGONA.- REQUISITS DELS ASPIRANTS
Per a poder participar en les proves que es convoquen, els aspirants hauran de reunir els requisits següents:
a) Tindre la nacionalitat espanyola o complir els requisits establerts a l'art. 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
b) Tindre complits els 16 anys i no excedir, en el seu cas, de l’edat màxima de jubilació.
c) Estar en possessió Títol de Batxiller, Formació Professional de segon grau o equivalent. Les equivalències les deurà determinar l’autoritat educativa competent.
d) No patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que siga incompatible o que impossibilite l'acompliment de les funcions.
e) No haver sigut separat, per mitjà d'expedient disciplinari, del servei de ninguna administració pública o estar pendent de la resolució d'algun expedient en aquest sentit. Així mateix, no haurà de trobar-se inhabilitat per al acompliment de funcions públiques.
Tots els requisits hauran d’estar complits o complir-se l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se durant tot el procés selectiu.
TERCERA.- SOL·LICITUDS. 1. Les instàncies per a participar en la present convocatoria que es facilitaran al Registre General de l’Ajuntament i estaran a dispossició dels aspirants a la pàgina web municipal www.vilademuro.net (serveis municipals-recursos humans-ocupació pública),
s'adreçaran a l'Alcalde-President de la Corporació i es presentaran al Registre General o en la forma establerta a l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i de Procediment Administratiu Comú, dins de deu dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria al Boletín Oficial de la Provincia d’Alacant.
A les instàncies, els aspirants hauran de manifestar que compleixen tots i cadascun dels requisits exigits en aquestes bases, en concret els de la base segona, i que es comprometen a prestar el preceptiu jurament o promesa d'acord amb el Reial Decret 707/1979.
2. A les instàncies els interessats hauran d'adjuntar:
A.- Fotocòpia del Document Nacional d’Identitat, degudament compulsada.
B.- Fotocòpia de la titulació exigida, degudament compulsada.
C.-Resguard que justifique haver ingressat els drets d'examen al següent compte bancari habilitat per a aquest procés: “CAIXABANK” 2100 3971 17 0200019307.
L'import dels drets d'examen ascendeix a la quantitat de vint-i-dos euros amb vuitantacinc cèntims (22’85€). A l’ingrés haurà de constar el nom i cognoms de l’aspirant que es presenta a aquest procés, i no altres dades.
L’inici de la prestació començarà quan finalitze el procés de selecció, i acabarà quan es proveïsca definitivament la plaça en qüestió o es declare la seua amortització.
Les Funcions del lloc de treball:
1. Dirigir i coordinar l’activitat del “Centre per a Joves”.
2. Realització de memòries, així com la programació del treballs a realitzar.
3. Coordinació del “Bonobus” a Alcacant (venda de carnets).4. Programar les activitats per al joves:
- Informació i assessorament.
- Programa d’Ocupació.
- Programes d’associacionisme.
- Salut i qualitat de vida.
5. Disseny de cartells, agendes, etc.
6. Programació d’activitats culturals i col.laboració en matèria de Serveis Socials, essent part de l’Equip Base.
7. Qualsevol altra que relacionada amb el seu lloc de treball se li encomane.
SEGONA.- REQUISITS DELS ASPIRANTS
Per a poder participar en les proves que es convoquen, els aspirants hauran de reunir els requisits següents:
a) Tindre la nacionalitat espanyola o complir els requisits establerts a l'art. 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
b) Tindre complits els 16 anys i no excedir, en el seu cas, de l’edat màxima de jubilació.
c) Estar en possessió Títol de Batxiller, Formació Professional de segon grau o equivalent. Les equivalències les deurà determinar l’autoritat educativa competent.
d) No patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que siga incompatible o que impossibilite l'acompliment de les funcions.
e) No haver sigut separat, per mitjà d'expedient disciplinari, del servei de ninguna administració pública o estar pendent de la resolució d'algun expedient en aquest sentit. Així mateix, no haurà de trobar-se inhabilitat per al acompliment de funcions públiques.
Tots els requisits hauran d’estar complits o complir-se l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se durant tot el procés selectiu.
TERCERA.- SOL·LICITUDS. 1. Les instàncies per a participar en la present convocatoria que es facilitaran al Registre General de l’Ajuntament i estaran a dispossició dels aspirants a la pàgina web municipal www.vilademuro.net (serveis municipals-recursos humans-ocupació pública),
s'adreçaran a l'Alcalde-President de la Corporació i es presentaran al Registre General o en la forma establerta a l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i de Procediment Administratiu Comú, dins de deu dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria al Boletín Oficial de la Provincia d’Alacant.
A les instàncies, els aspirants hauran de manifestar que compleixen tots i cadascun dels requisits exigits en aquestes bases, en concret els de la base segona, i que es comprometen a prestar el preceptiu jurament o promesa d'acord amb el Reial Decret 707/1979.
2. A les instàncies els interessats hauran d'adjuntar:
A.- Fotocòpia del Document Nacional d’Identitat, degudament compulsada.
B.- Fotocòpia de la titulació exigida, degudament compulsada.
C.-Resguard que justifique haver ingressat els drets d'examen al següent compte bancari habilitat per a aquest procés: “CAIXABANK” 2100 3971 17 0200019307.
L'import dels drets d'examen ascendeix a la quantitat de vint-i-dos euros amb vuitantacinc cèntims (22’85€). A l’ingrés haurà de constar el nom i cognoms de l’aspirant que es presenta a aquest procés, i no altres dades.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia