viernes, 9 de abril de 2010

bases -generals- per a la cobertura de places de l'oferta d'ocupació pública de 2005; de l'Excel·lentíssim Ajuntament de Sueca (Ribera Alta-València)

Anunci de l'Excel·lentíssim Ajuntament de Sueca sobre publicació de les bases (generals) per a la cobertura de places de l'oferta d'ocupació pública de 2005.
ANUNCI
Bases.
Primera.- De l'objecte de la convocatòria.-
És objecte de la present convocar procediment de selecció per a cobrir en propietat les places vacants de naturalesa funcionarial d'este Ajuntament, pertanyents a l'escala, subescala, classe, categoria, grup i nivell que s'especifiquen, en l'annex a estes bases i que apareixen en l'oferta d'ocupació pública de 2005, aprovada per este Ajuntament en sessió ordinària celebrada per la Junta de Govern Local el 4 de maig de 2009 i publicada en el BOP núm. 141, de 16 de juny de 2009.
Igualment es cobriran les vacants que pogueren produir-se fins a la conclusió del procediment de selecció.
Així mateix en tots els processos selectius que es duguen a terme, entre els aspirants que després de la realització de tots els exercicis superen els mateixos i no aconseguixen plaça, es constituiran borses de treball per a possibles substitucions. La borsa de treball vigent serà de l'últim procés selectiu realitzat per a cobrir plaça/es en propietat, sempre que s'adeqüe al que establix l'acord de la Junta de Govern Local en sessió ordinària celebrada el dia 26 de Novembre de 2001, pel qual s'aprovaven els criteris que s'ha de seguir en l'aplicació de les borses de treball, i modificació del referit acord aprovat per la Junta de Govern Local en sessió de 17 de novembre de 2003, així com els posteriors que es puguen adoptar amb relació amb aquesta matèria. Respecte a les borses de treball que es constituïsquen, en cas d'empat en la puntuació final obtinguda entre els aspirants hi inclosos, l'empat serà resolt per mitjà de la realització d'una prova pràctica sobre les tasques pròpies del lloc.
Tercera.- De les condicions dels aspirants.- Els aspirants hauran de reunir, en la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies, tots i cada un dels requisits següents:
Quarta.- Presentació de sol·licituds.- a) Posseir la nacionalitat espanyola, la d'un estat membre de la Comunitat Europea o la d'un Estat, a què en virtut de Tractats Internacionals celebrats per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors en els termes en què este es troba definida en l'article 48.4 del Tractat Constitutiu de la Comunitat Europea d'acord amb el que establix la Llei 17/93, de 23 de desembre.
En el cas d'accés a la plaça d'un ciutadà dels mencionats en el paràgraf anterior que no posseïsca la nacionalitat espanyola i previ al nomenament, es realitzarà un exercici de coneixement del castellà, i sense la superació del mateix no podrà realitzar-se el nomenament.
b) Tindre complits els 16 anys d'edat i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa. Només per llei podrà establir-se una altra edat màxima, diferent de l'edat de jubilació forçosa, per a l'accés a l'ocupació pública.
c) Estar en possessió del títol acadèmic o els estudis que s'especifiquen per a cada plaça en el seu corresponent annex o els seus equivalents, o en condicions d'obtindre-ho en la data en què acabe el termini de presentació d'instàncies, basant-se en el que establix l'article 25 de la Llei 30/84 de 2 d'agost. En tot cas l'equivalència haurà de ser demostrada per l'aspirant per mitjà de certificat estés per l'autoritat competent.
d) No patir malaltia o defecte físic que impedisca l'exercici de les corresponent funcions.
Els que posseïsquen la condició de minusvàlids hauran d'acreditar l'aptitud per a l'exercici de les funcions de cada una de les places que es convoquen, hi haja o no reserva per a places de minusvàlids, per mitjà del dictamen estés per un equip multiprofesional competent d'acord amb el que establix l'article 38.3 de la Llei 13/82, de 7 d'abril; l'esmentat dictamen haurà de presentar-se en l'Ajuntament dins del termini de presentació d'instàncies. D'una altra manera no seran admesos a les proves selectives.
e) No haver sigut separat per mitjà d'expedient disciplinari del servici a l'Estat, de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a què exercien en el cas del personal laboral, en el que haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
Les instàncies sol·licitant prendre part en la pràctica de les proves selectives corresponents, es confeccionaran pel Servici de Personal i seran facilitades pel DIAC (Departament d'Informació i Atenció Ciutadana) de l'Excm. Ajuntament de Sueca, dirigides al senyor alcalde-president, i en elles manifestaran els aspirants que reunixen totes i cada una de les condicions que s'exigixen en la base tercera i annex corresponent a la plaça que opte. En el cas que l'aspirant tinga la condició de minusvàlid, acompanyarà certificat de minusvalidesa expedit per la Conselleria de Treball i Assumptes Socials, Centre de Diagnòstic, Orientació i Tractament, acreditatiu de tindre un grau de minusvalidesa igual o superior al 33%, així com informe/certificat mèdic en què conste la causa de la minusvalidesa i minva o discapacitat funcional que produïx la mateixa, a fi que pel tribunal qualificador s'adeqüen la part o parts de l'exercici que repercutisquen en la discapacitat. Sol·licitaran igualment en la seua instància, l'adequació de la part o parts d'exercici al tipus de minusvalidesa que patisquen.
La presentació d'instàncies, s'efectuarà en el Registre General de l'Ajuntament, en el termini de 20 dies naturals, comptadors des de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria respectiva en el Boletín Oficial del Estado. A estos efectes, no es consideraran com a dies naturals els dissabtes.
La instància haurà d'anar acompanyada del justificant si haguera ingressat els drets d'examen, fixat en l'annex corresponent a cada plaça.
Els que opten a una plaça que haja de proveir-se per concurs o concurs oposició acompanyaran així mateix, a les instàncies, els documents acreditatius dels mèrits que al·leguen.
Les instàncies sol·licitant prendre part en les proves selectives podran igualment presentar-se en les formes previstes en l'art. 38.4 apartats b),c),d) i e) de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Els que opten a una plaça en què s'assenyalen la realització d'exercicis voluntaris, hauran d'especificar en la instància si volen prendre part en la pràctica d'aquestos o en qual o quals d'ells. Si no hi ha tal manifestació expressa no seran admesos a la prova.


pàgina web: www.sueca.es

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia